Citat:
Ursprungligen postat av
Negersmurfen
Skulle du uppskatta om fler människor petade sig i näsan i TV?
Det handlar naturligtvis inte
om jag uppskattar att GW har petat sig i näsan nån gång. (jag har sett GW frekvent och pillar med glasögonen javisst, men näsan ... ?)
Eller att jag
önskar att fler borde göra det. Idiotiskt.
Jag kan leva med GW som den han är.
Fel och brister.