Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Det är så här, att jag avskyr tjat och upprepningar. Diskussioner som går framåt är intressanta. Därför lämnar jag dig att först se över vilken av dina frågor ovan jag besvarat i inlägget du citerat. Jag svarar dig nämligen för att förklara någonting för dig som du tycks ha
svårt att förstå. Själv är jag mer intresserad av att diskutera med männen+ kvinnor som redan har förstått problemet männen här uttrycker, så att diskussionen kommer framåt.
Bra, då har vi samma mål med diskussionen. Jag har läst vad du skrivit till mig, och jag vet vad du inte svarat på. Upprepar frågorna i punktform så är det lättare för dig att kontrollera att du svarar på dem, är det något du inte förstår så fråga gärna.
1. Vad är det du ser som konstigt i mitt resonemang?
2a. Varför inbillar du dig att grunden är annat än kärlek i ett äktenskap för att man inte vill ha sex med någon som inte är kåt?
2b. För min del känns det betydligt mer kärlekslöst att (som din man) ha sex med någon för sin egen tömnings skull, vad anser du om det?
3a. Hur du tror din man tänker och känner kring att ha sex med dig när du inte är kåt?
3b. Tror du han tänder på känslan av att veta att du inte är kåt, eller tror du han önskar att han hade en kvinna som var kåt på honom? Eller vet han inte om det, och luras att tro att du är kåt?
4. Varför anser du att din anledning till att inte vilja ha sex när du är sjuk är mer betydelsefull än andras anledningar till att inte vilja ha sex vid olika tillfällen?