2020-08-30, 18:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Kärlek är det inte. En brutal toffel är han uppenbarligen. Vad vill du ha sagt?

Ja ok. Så det är inte kärlek enligt dig. Skadad du är. Stackare.
Citera
2020-08-30, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det är inga fantasier utan kontexten av samtalet som var, igen lyser din narcissism igenom, du kan nämligen inte lägga dig i den diskussion och sen tro att du är utgångspunkten, om du talar om helt andra saker än vi gjorde så får du nog inse att du hamnar en aning offside.

Det är rubbat att prata om att ställa upp eller tvång när man påstår att man älskar någon men har du inte fattat det nu så kommer du aldrig göra det. Resten av dina halmgubbar är inte ens logiska, det är svårt att veta vad du ens vill längre. Du vägrar ju dessutom svara på var du tror att din sadism och manshat kommer ifrån så det blir ju inte särskilt vuxet när du inte ens kan vara ärlig om det anonymt på nätet. Att du säger nej är inte något som friska kvinnor speglar på mannen, du gör hans reaktion viktigare än hur du har agerat, igen ett totalt psykopattänk när du är den som förvägrat han något, du gör din icke-uppoffring som viktigare än faktiska drifter, lilla prinsessans torn är så högt så högt.

Ännu en gång så ställer du frågor som jag omöjligt kan svara på eftersom jag 1 inte blir ihop med kvinnor som tänker som du och 2 inte är en absurd toffel. Har man en fru som inte vill ligga med en så har man uppenbarligen skaffat fel fru och är en massiv toffel. Projicera inte så mycket.
Du klarar alltså inte av en vuxen diskussion och att svara på seriösa frågor, trots att du fått mängder av chanser att höja din nivå. Synd att du befinner dig i din fantasivärld och bara hittar på istället för att kunna hålla dig saklig, för det är intressant med olika åsikter tycker jag.

Det är uppenbart varför du inte vill svara på frågorna men om du skulle mogna och våga stå för dina åsikter finns frågorna kvar, tills dess får du ha det så gott!
Citera
2020-08-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Delar din uppfattning. Sex är något man delar tillsammans och den är för mig, och gissningsvis för dom flesta andra, beroende av att min partner också njuter. Om min framtida man skulle ställa upp mot sin vilja så skulle det kännas mer som ett övergrepp och bli helt avtändande. Det krävs nog även ett rätt speciellt psyke för att vilja ha sex med någon mot dennes vilja. Ännu mer om personen är sjuk. Jättekonstigt.
Ja, precis min åsikt.

Det vore intressant att veta hur en person som använder sin partner som tömningskärl tänker och känner, därför hoppas jag att Ladyn kan svara på hur hon tror att hennes man tänker och känner kring att ha sex med henne när hon inte är kåt. Om han tänder på känslan av att veta att hon inte är kåt, eller om han önskar att han hade en kvinna som var kåt på honom, eller om hon lurar honom att tro att hon är kåt.
Citera
2020-08-30, 18:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja ok. Så det är inte kärlek enligt dig. Skadad du är. Stackare.

Hmm det är synd om mig eftersom jag inte lever era sexlösa, kravfyllda, osexiga och kärlekslösa förhållanden? Det du beskriver låter så svennigt och så fejk, finns minst 4 affärer i det där du beskriver och när barnen flyttat ut så är det över. Dessutom är det helt ointressant vad kvinnan sitter och påstår om deras sexliv på nätet, hade jag pratat med era små tofflar hade en annan sanning så klart snabbt kommit fram. Perfekta radhusungar som mest skall se bra ut, awww.

Lustigt förresten att ingen av er ens bemöter snubben som hade en kvinna som vägra sex i år och inte ens ville diskutera saken. Kvinnogrisar hela högen.
Citera
2020-08-30, 18:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Du klarar alltså inte av en vuxen diskussion och att svara på seriösa frågor, trots att du fått mängder av chanser att höja din nivå. Synd att du befinner dig i din fantasivärld och bara hittar på istället för att kunna hålla dig saklig, för det är intressant med olika åsikter tycker jag.

Det är uppenbart varför du inte vill svara på frågorna men om du skulle mogna och våga stå för dina åsikter finns frågorna kvar, tills dess får du ha det så gott!

Du svarar ju aldrig på något och är inte ens ärlig mot dig själv så igen en väldigt konstig projicering, svarade på dom flesta av dina halmgubbar tom.

Jag tror inte du förstod från början och lyckades därmed bara gräva dig själv djupare och djupare. Därför du nu överger diskussionen totalt men som narcissist så försöker du så klart skylla att du springer iväg med svansen mellan bena på mig men jag är här och skall vi jämföra vem som svarade på mest frågor så förlorar du sanslöst stort och det vet ju du med. Ha de!
Citera
2020-08-30, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Ja, precis min åsikt.

Det vore intressant att veta hur en person som använder sin partner som tömningskärl tänker och känner, därför hoppas jag att Ladyn kan svara på hur hon tror att hennes man tänker och känner kring att ha sex med henne när hon inte är kåt. Om han tänder på känslan av att veta att hon inte är kåt, eller om han önskar att han hade en kvinna som var kåt på honom, eller om hon lurar honom att tro att hon är kåt.

Tror inte att du kommer få ett ärligt svar på den frågan tyvärr, men vi får se. Det borde ju märkas att hon inte är kåt.
Senast redigerad av marangzviss 2020-08-30 kl. 19:25.
Citera
2020-08-30, 19:09
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Varför skulle kvinnor ha lägre sexdrift?
Det är det vanligaste, och det är inte konstigt. Som jag tidigare nämnde är kvinnor befruktningsbara några dagar i månaden vid ägglossning. Då ökar vår drift markant. Män är kapabla att befrukta en kvinna hela tiden, undantaget efter ordentliga sädesuttömningar. Kvinnors drift är därför lägre under perioden de inte har ägglossning. Av samma anledning minskar kvinnans drift vid ägglossningshindrande preventivmedel.

Alla har vi dock en grunddrift.
Citera
2020-08-30, 19:27
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Tror inte att du kommer få ett ärligt svar på den frågan tyvärr, men vi får se. Det borde ju märkas på henne att hon inte är kåt.
Svaret har jag redan givit. Jag är aldrig ovillig, och tycker alltid om det. Undantaget om jag har brutit ryggen då, eftersom här verkar florera folk med hela alfabetet måste man kanske förklara det. Min man gillar dock inte att plåga mig, och har jag brutit ryggen blir sex en plåga.

Frågan jag ställt är varför kvinnor inte tycker om att ha sex med sina män. Svaret har varit att de tycker om det ibland, när de är kåta. Alltså är de inte kåta på sina män, de använder männen enbart som utlopp för sin egen drift. Driften finns nämligen oavsett, men är det så att man älskar att ha sex med en specifik man stegras lusten av den specifika mannen (eller kvinnan).
Citera
2020-08-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Svaret har jag redan givit. Jag är aldrig ovillig, och tycker alltid om det. Undantaget om jag har brutit ryggen då, eftersom här verkar florera folk med hela alfabetet måste man kanske förklara det. Min man gillar dock inte att plåga mig, och har jag brutit ryggen blir sex en plåga.

Frågan jag ställt är varför kvinnor inte tycker om att ha sex med sina män. Svaret har varit att de tycker om det ibland, när de är kåta. Alltså är de inte kåta på sina män, de använder männen enbart som utlopp för sin egen drift. Driften finns nämligen oavsett, men är det så att man älskar att ha sex med en specifik man stegras lusten av den specifika mannen (eller kvinnan).

Bara för att driften finns där så betyder det inte att man alltid är kåt. Samma sak gäller även för män. Det låter faktiskt som att du projicerar din egen avsaknad av lust på andra kvinnor. Lusten går upp och ned och påverkas av många saker - familjeliv, stress, jobb, hur relationen är i övrigt, vilken del av livet man är i mm.
Citera
2020-08-30, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Och en man som kräver sex av en kvinna som inte vill, kan omöjligt älska henne.

OM nu sex är det enda som betyder något för en människa, så får hen skaffa en partner som uppfyller detta enda....alternativt, låsa in nån "tillräckligt knullbar" individ i en mörk källare nånstans att "användas"....annars får hen lära sig kompromissa.
Vad är djupare och viktigare än sex?
Citera
2020-08-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Antingen förstår hon inte den manliga sexualiteten, eller så bryr hon sig inte om honom, skulle jag hävda.

Kvinnor kan inte relatera till manlig sexualitet rakt av. Hon behöver få den förklarad för sig avssin man, utan krusiduller.
Poblemet blir att rådande tidsströmningar gör det omöjligt. Kvinnor är ointresserade av att lyssna på män och deras behov, av uppfostran.
Citera
2020-08-30, 19:40
Medlem
Citat:
Bara för att driften finns där så betyder det inte att man alltid är kåt. Samma sak gäller även för män. Det låter faktiskt som att du projicerar din egen avsaknad av lust på andra kvinnor. Lusten går upp och ned och påverkas av många saker - familjeliv, stress, jobb, hur relationen är i övrigt, vilken del av livet man är i mm.
Mot dig och för LadySweden talar all vetenskap, sånt där med triggerwarning, som påvisar att mannens sexualdrift generellt är långt mycket högre än kvinnans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in