Citat:
Ursprungligen postat av
Iditarod
Men kjære deg, nå må du gi deg! Hvis TH er "psykopat", så er det på ingen som helst måte et indisium på at TH er skyldig!
Nå har du fått dette med teskje. Det finnes da masse ikke-psykopater som dreper! La oss si at 5 % av alle mennesker er psykopater, som du kaller dem. Hva da med de resterende 95 %. Finnes det ikke mordere blant dem? Er det bare psykopater som dreper? Er dette symptomatisk for dine analyser, så er det jaggu ikke rart at konklusjonene blir spinnville. Og da skjønner jeg jo hvorfor du er overbevist om at TH er skyldig.
Du trekker frem historier fra tråden som er blitt bekreftet i media. Ok, gi meg 2 eksempler på dette. 2 eksempler på sladder fra gruppa som er bekreftet i media. Og da snakker jeg ikke om ting som først har blitt omtalt i media, for så å bli diskutert i gruppa.
2 eksempler, Fenvattnet!
At TH er psykopat, betyr ikke i seg selv at han er en morder, men det skaper et grunnlag/motiv for å kunne drepe sin egen kone, en handling som for normale folk er HELT utenkelig, uansett hvor mye man måtte hate henne. For andre normale folk, så tar man ut skilsmisse, man tar ikke livet av henne. Nå er det andre gang jeg sier dette.
Det finnes mange ikke-psykopater som dreper, det vet jo alle, men de aller fleste partnerdrap begås av psykopater. De eneste som er skrudd nok til å drepe sin egen ektefelle.
Jeg anbefaler deg å lese deg litt opp på hva en psykopat faktisk er før vi har noen videre diskusjon om det. Hvis du skal snakke om %, så bør du være litt mer presis, enn å bruke ord som "la oss si".
Det riktige tallet er 2 % og ikke 5, og takk gud for det.
2 eksempler på hva da? Som underbygger at TH er psykopat? Slutt å vri det jeg sier til din egen fordel, ta ting ut av sin sammenheng, legge ord i munnen på meg, eller stille ledende spørsmål som du selv besvarer. Alle kan lese, og du får ikke mer rett om du prøver deg på hersketeknikker, det ser bare dumt ut. Jeg, og andre vet hva jeg har skrevet og ikke skrevet her inne.