Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Bryter inn litt for å si at jeg ville diskutere opplysninger og forsøke å se sammenhenger og og hvem det kunne peke mot. Men her er så mye historier, gjerne så vilt oppdiktet at det nesten føles som om noen gjør narr av drapet. Og noen er hysterisk etter å teppebombe tråden. Nesten panisk så andre skal flykte. Så det er mulig noen bare vil bølle. Det er trist. Et menneske er drept og hennes siste timer kan ha vært grusomme. Og hun har ikke fått noen grav. Men vi har jo ikke noe nytt å diskutere egentlig, så en pause er sikkert bra. Helt til det kommer noe nytt. Da håper jeg det kan bli saklige diskusjoner. Noen kan litt om temaet tydeligvis og det er interessant å lese. Og monero typen som forklarte. Det var en ny verden som åpnet seg om hvordan penger transporteres usynlig.
Vel Talt!
Når saken står så stille som nå er det egentlig bare hypoteser fundamentert i kjente opplysninger som er interessant.
Det er nok en del rødvinsdetektiver her inne som dessverre har greid å ødelegge tråden.
Det har vært mange innom her med forskjellig kompetanse og mye å bidra med som nå er forsvunnet takket være alle som ødelegger.
Jeg ser klare bygdedyrtendenser her. Folk som er følelsesmessig engasjert på en negativ måte når det kommer til TH.
Ser noen ganger ut som et irrasjonelt hat, håper TH slipper å møte på disse menneskene ute.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Ja det er jeg med på. Tenkt det lenge. Men det må kanskje justeres litt for politiet sa stor voldskapasitet samtidig med at de opplyste om blod på veggen ned og hurtigere enn hun kunne løpe.
Hun må ha fått seg en smell og så begynte det å blø. Hvis hun bare snublet så er det ikke stor voldskapasitet. Hvis hun smalt i veggen, så ville ikke blodet rekke å lage merker før hun var i gulvet. Men jeg tror at hun løp mot badet for hvorfor skulle han gått inn der med henne. Bare tidsspille. Han tok henne igjen på badet før hun låste døren. Hadde han slått knytteneven gjennom døren hadde TH sett det med en gang.
Det var snakk om bloddråper som var forsøkt vasket, de kan ha vært gamle.
Jeg har også lurt på det med badet, hvorfor hun valgte det og ikke utgangsdøren, jeg tror dodøren stod åpen og at hun kastet seg inn der istedet for å gå for utgangsdøren.
Om hun hadde løpt skrikende ut der ville det ha vært problematisk for GM.
Nå vet ikke jeg hvordan det ser ut inne der, men om det var en entredør i tillegg til utgangsdøren så blir valget mer naturlig, samme om utgangsdøren er låst og hun har mobilen i en hånd.
Hun kan nok ha gått for toalettet med nøkkel klar i låsen på innsiden og telefonen med seg så hun kunne fått ringt.
GM har nok brukt jammer for å forsikre seg om at hun ikke satt i telefonen eller rakk å ringe