2020-08-29, 00:04
Medlem
frekkinheads avatar
Tror jag har rekord på JH, kom upp i 2000 meddelanden under en 24-timmarsperiod. Var klar med min "arbetsvecka" på ett dygn, det var härligt
2020-08-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Tror jag har rekord på JH, kom upp i 2000 meddelanden under en 24-timmarsperiod. Var klar med min "arbetsvecka" på ett dygn, det var härligt

2000 m? Där rök ditt konto. Förberedd hagelgeväret. Du behöver en svärm för att träffa det lömska djuret. Människor ljuger. Siffror gör inte det.
2020-08-29, 10:22
Medlem
Underlig grej att ljuga om, inte som att ha störst kuk, mer som att ha mest könshår, liksom ingen fjäder i hatten det är mer ett neutralt uttalande. Klart man kan skriva 1000, man sätter sig framför datorn och sen skriver man tusen meddelanden. Vad är det som är oklart?
2020-08-29, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Underlig grej att ljuga om, inte som att ha störst kuk, mer som att ha mest könshår, liksom ingen fjäder i hatten det är mer ett neutralt uttalande. Klart man kan skriva 1000, man sätter sig framför datorn och sen skriver man tusen meddelanden. Vad är det som är oklart?

Självklart är det inga problem att skriva 1000 meddelanden på en dag. Men räven kommer att ta dig. Det är bara så. Det finns ingenting att göra. Så fort du börjar att langa ett större antal mess så får du honom hack i häl och det går inte att bli av med honom. Just saying.
2020-08-29, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Självklart är det inga problem att skriva 1000 meddelanden på en dag. Men räven kommer att ta dig. Det är bara så. Det finns ingenting att göra. Så fort du börjar att langa ett större antal mess så får du honom hack i häl och det går inte att bli av med honom. Just saying.

Jag vet att både räven, järven, breitling, samt amir finns därute, och dom följer dig med skarp blick och väntar på att du ska göra ett snedsteg. Finns ett värde i det också, man håller sig på tårna liksom.
2020-08-29, 10:43
Medlem
macdress avatar
Citat:
Jag vet att både räven, järven, breitling, samt amir finns därute, och dom följer dig med skarp blick och väntar på att du ska göra ett snedsteg. Finns ett värde i det också, man håller sig på tårna liksom.

Glöm inte Andy Vonkelvoort, björnen, svanen, räkan, Ann-Sofie och Spelmannen. Alla dessa coacher är på en som hökar.

Like a shit-hawk, Randy
2020-08-29, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
Glöm inte Andy Vonkelvoort, björnen, svanen, räkan, Ann-Sofie och Spelmannen. Alla dessa coacher är på en som hökar.

Like a shit-hawk, Randy

Men vad spelar alla dessa betydelselösa nollor för roll egentligen? Det är fan räven som du måste passa dig för. Jag säger bara det, du väljer mycket hellre att en coach gör hembesök och riktar en skarpladdad revolver mot dig och din familj än att låta räven ens få upp spåret efter dig. Den är farlig och värst av allt: den är personlig, mycket personlig.
2020-08-29, 11:09
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Men vad spelar alla dessa betydelselösa nollor för roll egentligen? Det är fan räven som du måste passa dig för. Jag säger bara det, du väljer mycket hellre att en coach gör hembesök och riktar en skarpladdad revolver mot dig och din familj än att låta räven ens få upp spåret efter dig. Den är farlig och värst av allt: den är personlig, mycket personlig.

Nja jag är mer rädd för coach Andy Vonkelvoort den gamla vårtjägaren. Han e fan och granskar en konstant.
2020-08-29, 11:11
Medlem
Njaa märker att ni inte har så bra koll. Det är Breitling som är spindeln i nätet, han står bakom allt. Han uppfann systemet för färgkoderna på operador bland annat. En gång skönt han en kille i knät som loggat "tre barn" under "husdjur" kategorin, det är inte en kille du vill jiddra med. Ingen kan hitta honom, född i Tajikistan numera (enligt ryktet) baserad i Oman, äger flera dadel plantage.
2020-08-29, 12:52
Medlem
Skämt å sido, kan inte dessa jävla balter, polacker och babbar från alla världens hörn åka hem eller möjligen lära sig svenska, Inshallah. Orkar inte skriva engelska längre, sabbar mitt flow.
2020-08-29, 14:31
Medlem
Citat:
Skämt å sido, kan inte dessa jävla balter, polacker och babbar från alla världens hörn åka hem eller möjligen lära sig svenska, Inshallah. Orkar inte skriva engelska längre, sabbar mitt flow.

Vadå, de är ju bara roliga tycker jag. Och varför skriver du engelska med dem? Det behöver du väl inte ens göra? Skriv svenska och tryck upp något i analen på dem så blir de så glada så.
2020-08-29, 14:49
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Har för mig att JH insisterar på att man ska skriva på svenska även om target enbart skriver på engelska. Så skit i att pleasa targets, skriv på svenska som vanligt. De får använda sig av Google translate haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in