2020-08-29, 21:43
Medlem
allegragellers avatar
Det händer i alla intressanta trådar här på FB, att bristen på konkret information, fakta, nya upplysningar - förvandlar medlemmarna till karikatyrer av sig själva.

Det är ändå sensationellt att detta fall fortsätter att engagera, inte oss, men polisen. Vägrar tro att de fortsätter framhärda att de närmar sig fallets lösning bara för att de vill ha ett arbete att gå till. Inte alla försvunna personer kan räkna med en sådan hängiven efterforskning som AEH. Måtte hon hittas!
Citera
2020-08-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det virker ihvertfall som at det er et ømt punkt. At du blir veldig sint når det sies.
Det første jeg la merke til var hans sykelige gjerrighet. Kjøre en billig bulkete Citroen med den minste og mest bensingjerrige motoren, en 1.6 liters innsprøytningsmotor på 100 hester, mens andre som har samme formue som han, minimum vil ha en Audi A8 eller Volvo S-80, med noen hundre hester, og som koster en eller to millioner. Og det er minimum. Og selvfølgelig en bil til kona. Men nei, ingen bil til kona. En stygg gammel sykkel står skoret oppetter garasjeveggen. Og så etter som tiden gikk, så fikk jeg jo den ene og den andre bekreftelsen.

Du er så skremmende forutinntatt. Gidder ikke å argumentere mot tøvet ditt, det er som å skvette vann på gåsa.
Denne tråden fulgte jeg fra dag en. Les og lær:
(FB) Kalamarksmordet i Piteå 2004. Kaj Linna dömd 2005, frikänd 2017.
Citera
2020-08-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Hvis du hadde hatt i oppgave å ta lydundersøkelser, se på videopptak eller du er dykker.

Politiarbeid er så spesialisert at jeg tror nok at de slapper godt av.

Men du tror vel det er som på POIROT ?
Ja, får håpe at de slapper godt av på fritiden (og at de får samlet krefter til å ta fatt på omfattende arbeidsoppgaver i etterforskning av andre hypoteser)
Jeg lurte på dette fordi jeg ser hvor engasjert i saken mange av oss i diskusjonsforum er.
Hvordan det er på Poirot vet jeg ikke, da jeg ikke har sett på slike ting.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-29 kl. 22:01.
Citera
2020-08-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ja, får håpe at de slapper godt av på fritiden (og at de får samlet krefter til å ta fatt på omfattende arbeidsoppgaver i etterforskning av andre hypoteser)
Jeg lurte på dette fordi jeg ser hvor engasjert i saken mange av oss i diskusjonsforum er.
Hvordan det er på Poirot vet jeg ikke, da jeg ikke har sett på slike ting.

Tror det er verre for enkelte her, spesielt de som tror at TH er uskyldig.
Citera
2020-08-29, 22:05
Medlem
Citat:
Tror det er verre for enkelte her, spesielt de som tror at TH er uskyldig.
Hvordan verre tror du at det er for de, og hvorfor? Får de ikke slappet av?
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-29 kl. 22:08.
Citera
2020-08-29, 22:08
Medlem
Citat:
Hvordan verre tror du at det er for de? Får de ikke slappet av?

Var vel noen fra TT som skrev her at hen ikke fikk sove pga den saken her
Citera
2020-08-29, 22:10
Medlem
Citat:
Var vel noen fra TT som skrev her at hen ikke fikk sove pga den saken her
Uff da. Det er trist
Jeg leser av og til at noen forumdeltakere (på andre forum) mener å ha løst saken
Citera
2020-08-29, 22:14
Medlem
Citat:
Uff da. Det er trist
Jeg leser av og til at noen forumdeltakere (på andre forum) mener å ha løst saken

Vi har en her også som mener at AE er den kriminelle, og at hun sitter på Bahamas og drikker paaplydrinker.
Citera
2020-08-29, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Du er så skremmende forutinntatt. Gidder ikke å argumentere mot tøvet ditt, det er som å skvette vann på gåsa.
Denne tråden fulgte jeg fra dag en. Les og lær:
(FB) Kalamarksmordet i Piteå 2004. Kaj Linna dömd 2005, frikänd 2017.

Har ikke sett et eneste argument fra deg som taler for at TH ikke er psykopat. Bare masse greier om rykter, nabosladder og kjerringslarv som er favorittuttrykket når jeg skal kritiseres for min påstand.
Vi har sett flere eksempler på historier som har kommet frem i tråden, og som har blitt angrepet som rykter, men som har blitt bekreftet i media etterhvert.
Og flere vil det bli.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-08-29 kl. 22:23.
Citera
2020-08-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ellers må dette være en av de minst interessante dagene på dette forumet til nå...
Jeg har heldigvis andre ting å holde på med, men kommer sterkere tilbake en annen dag.
Det er bra!
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Det händer i alla intressanta trådar här på FB, att bristen på konkret information, fakta, nya upplysningar - förvandlar medlemmarna till karikatyrer av sig själva.

Det är ändå sensationellt att detta fall fortsätter att engagera, inte oss, men polisen. Vägrar tro att de fortsätter framhärda att de närmar sig fallets lösning bara för att de vill ha ett arbete att gå till. Inte alla försvunna personer kan räkna med en sådan hängiven efterforskning som AEH. Måtte hon hittas!
Ja, jeg savner nyheter med mer informasjon om saken.
Tror du og Legokatt og dere andre at politiet snart kommer til å etterforske ut fra andre hypoteser enn den hypotesen som de etterforsker ut fra nå?
Citera
2020-08-29, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Mener du at de ikke skal undersøke åstedet for å finne ut hva som skjedde med henne? Fordi det "koster skattebetalere penger"?
Selvfølgelig skal de undersøke åstedet uansett hvilken hypotese de etterforsker etter. Men de må også etterforske andre hypoteser mener jeg, i tilfelle de ikke har funnet GM.
Citera
2020-08-29, 22:54
Medlem
Citat:
Selvfølgelig skal de undersøke åstedet uansett hvilken hypotese de etterforsker etter. Men de må også etterforske andre hypoteser mener jeg, i tilfelle de ikke har funnet GM.

Nå ble det inteessant, hvilke andre hypoteser tenker du på da ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in