Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-29, 20:38
Medlem
Hemköp Tjärna Centrum - Hmmm tjärna ängar. Go figure.
Citera
2020-08-29, 20:39
Medlem
LaScalas avatar
Nu blir jag orolig. Jag brukar anlita mina två grannpojkar 10 och 12 år för diverse tjänster.
Kattvakt, hämta pizza. slänga sopor och HANDLA i tobaksaffären.
De är glada för att känna sej nyttiga och få en liten slant.
Måste genast ringa på hos föräldrarna innan de förstår att jag utsatt barnen för livsfara.
Citera
2020-08-29, 20:47
Medlem
Ovcharkas avatar
Är det mycket svart och invandrat i området i fråga? Annars tycker jag inte det är konstigt att några mellanstadieungar går till affären och handlar godis..
Citera
2020-08-29, 20:49
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Hoppas och önskar att allt detta dalt och flathet med dessa avarter till människor kunde ändras på!
Här behövs krafttag och inget annat.
Vem skall ändra på det menar du? Svensk polis som dansar i pedofilprideparaden och låter deras fruar bli knullade av utlänningar?

Svensk polis förtjänar död och terror.
Citera
2020-08-29, 20:50
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Är det mycket svart och invandrat i området i fråga? Annars tycker jag inte det är konstigt att några mellanstadieungar går till affären och handlar godis..
Läs tråden, BORLÄNGE. Du kan omöjligt ha missat vad det är för typ av stad.
Citera
2020-08-29, 20:53
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Läs tråden, BORLÄNGE. Du kan omöjligt ha missat vad det är för typ av stad.

Visste inte ens att det var en stad. Mer en håla. Nej, jag har ingen aning vad som sker där.
Citera
2020-08-29, 21:00
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Visste inte ens att det var en stad. Mer en håla. Nej, jag har ingen aning vad som sker där.
Ursäkta, håla. Tekniskt sett har du rätt.
Citera
2020-08-29, 21:16
Medlem
Custom_mades avatar
Ganska uppenbart att föräldrarna och barnen är rasister så vem bryr sig??

Dom hade åkt på välförtjänt stryk till slut ändå.

Skicka barn till affären, herregud, varför inte bara bränna kors och sådär normala grejer...

Snacka om att BE om det!
Citera
2020-08-29, 21:24
Medlem
Tänk att förr fanns det föräldrar som lämnade sin barnvagn utanför affären när dom handlade. Men det var på den tiden då ingen i Sverige behövde låsa sin ytterdörr eller sin cykel.
Citera
2020-08-29, 21:30
Medlem
Haddock93s avatar
Det gjorde jag också när jag var ung. Tyvärr lever vi inte längre i svenska folkhemmet där detta var möjligt.
Citera
2020-08-29, 21:37
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Årets föräldrar: Lät sina barn i 7-12 årsåldern gå själva till affären (Borlänge)
Vad tänker man med när man skickar iväg sina så unga barn till affären i en stad som Borlänge som har haft sådan omfattande invandring?
Inget konstigt med att låta en 12-åring handla själv, inte ens i en storstad som Stockholm där jag bor. MEn, visst invandringen är ett problem och har inte fört något gott med sig
Citera
2020-08-29, 21:46
Medlem
sanchoos avatar
Hur kan det vara föräldrarnas fel? Ni som tycker det anser väl att 12-åringens fel att hon blev mördad på natten.

Tre minuter är inte långt. Bor många somalier i Borlänge. Borlänge har ofta hyllats för deras somalier med bl.a bandylag. Borlänge var väl mycket värre förr dock? Då var det dock MC-gäng och de rånade inga barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in