2020-08-26, 15:15
Medlem
Det finns (eller fanns åtminstone) salonger som har B2B och Nurumassage på den officiella menyn. Kanske en gråzon men känns som en direkt invitation till farbror blå.

Citat:
Ursprungligen postat av Felix80
Bor i Gävleområdet och är intresserad av att testa Thaimassagen inne i stan. Det finns rätt många i stan när man går runt och möts av en flagga eller en skylt på gatan, har inte räknat med kanske ca 10 st är det nog. Är det någon här som kan direkt rekommendera en salong?
Ibland står det Tantra massage på skylten och googlar man lite, så verkar det ha en ganska närgången kontakt 🙂 vart går gränsen för att blir straffbart egentligen?
Tack för svar.
Citera
2020-08-26, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix80
Tjena!

Bor i Gävleområdet och är intresserad av att testa Thaimassagen inne i stan. Det finns rätt många i stan när man går runt och möts av en flagga eller en skylt på gatan, har inte räknat med kanske ca 10 st är det nog. Är det någon här som kan direkt rekommendera en salong?
Ibland står det Tantra massage på skylten och googlar man lite, så verkar det ha en ganska närgången kontakt 🙂 vart går gränsen för att blir straffbart egentligen?
Tack för svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken--Gul
Det finns (eller fanns åtminstone) salonger som har B2B och Nurumassage på den officiella menyn. Kanske en gråzon men känns som en direkt invitation till farbror blå.

Är väl bara att kolla på Guiden som finns där ute på nätet och läsa några recensioner.... och en 10-20 salonger är väl inte så svårt att hinna beta av...

Lycka till att finna ett eller flera guldkorn ... gott om oblyga damer i dessa trakter har jag hört.

/ ThDaDe
Citera
2020-08-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongerman
Jag gissar "inte" ....

Det var den mest seriösa massage jag någonsin fått. Recension i lämplig tråd.
Citera
2020-08-27, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Det var den mest seriösa massage jag någonsin fått. Recension i lämplig tråd.

Den mest seriösa massage jag har fått föregick på en salong med seriöst utseende, bokningsmöjligheter på nätet och stora gardinlösa
fönster ut mot den väl trafikerade gatan. Själva massagen föregick i ett av flera bås utan insyn från gatan.
Citera
2020-08-29, 21:13
Medlem
Malmö har en del salonger som kallas sig Thai SPA istället för Thai massage. De ser lite lyxigare o dyrare ut. Har ni erfarenhet av dessa och verksamheten. Vill inte kasta pengarna i sjön, men när det finns skönhet blir det intressant
Citera
2020-09-01, 11:53
Medlem
https://www.aftonbladet.se/a/JoKyqP
Citera
2020-09-01, 15:31
Medlem
Man kan inte annat än undra över hur det "utmärkt utförda spaningsarbetet" gått till.

Citat:
Ursprungligen postat av swip
https://www.aftonbladet.se/a/JoKyqP
Citera
2020-09-01, 17:15
Medlem
11 mille som syns, undrar hur mycket i verkligheten?
Man är tydligen i fel bransch!
Citera
2020-09-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
11 mille som syns, undrar hur mycket i verkligheten?
Man är tydligen i fel bransch!

Frågan är väl om det verkligen är 11 miljoner som syns eller om man i förundersökningen uppskattat att det borde vara 11 miljoner som tjänats baserat på antalet beräknade besök. Enligt både texten i Aftonbladet och tidigare recensioner som jag läst på ISG så har även ägarinnan givit kunderna "full service".

Med tanke på hur många massagesalonger som det finns i Stockholm så påminner polisens arbete att stoppa prostitution lite av Don Quijotes angrepp på väderkvarnar ...
Citera
2020-09-01, 19:36
Medlem
spyder123s avatar
Var god fortsätt diskussionen ovan i följande tråd:
(FB) Sexköpsrazzia i thaimassagesalong, Stockholm 18/5-2020, polis misstänkt för koppleri

/Mod
Citera
2020-09-07, 19:28
Medlem
Frozenpills avatar
En fråga till er erfarna salongsrävar, hur brukar ni göra när massösen fortsätter att dra i kuken fastän man uttryckligen nekat "Massage av den också" . Jag själv upplever situationen som att jag blir sämre behandlad när hon inte får utföra extra.
Citera
2020-09-07, 19:59
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
En fråga till er erfarna salongsrävar, hur brukar ni göra när massösen fortsätter att dra i kuken fastän man uttryckligen nekat "Massage av den också" . Jag själv upplever situationen som att jag blir sämre behandlad när hon inte får utföra extra.
Ja, det är tyvärr rätt vanligt att tjejen tappar intresset helt och hållet för att ge en bra massage när hon inser att det inte blir några extrapengar. En del avslutar massagen rakt av och lämnar rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in