2020-08-29, 19:57
  #4525
Medlem
De röjer, de följer inte Italienska lagar för fem öre.
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Black Axe betalar för sig och har fogat sig.
Citera
2020-08-29, 20:03
  #4526
Medlem
Rektangels avatar
Lustigt att en liten byrätt i Danmark visar sig vara mer kompetent när det gäller lagföring än den samlade "kompetensen" hos svensk rättsväsende.

Hårdare straff och effektiv lagföring är ironiskt nog ett bra medel även för att rädda de kriminella från sin egen ondska och destruktiva leverne.

Livstid i fängelse eller ytterligare några år på gatan tills de själva dör i rännstenen innan de fyller 30 år.
I Sverige dör de i rännstenen innan de hinner fylla 30 år.
Citera
2020-08-29, 20:04
  #4527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
De röjer, de följer inte Italienska lagar för fem öre.
De gör inte maffian heller och de följer maffians regler.
Citera
2020-08-29, 20:08
  #4528
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det är mycket att översätta. Jag förstår det som står där. Kan jag förklara om du har en specifik fråga istället?

Det är inte så mycket nytt där utan det jag reagerade på var just det jag ovan nämnt. Att vittnen sett bilen som användes redan på morgonen dagen för morden på dem plats det skedde. Då satt en svart mansperson i bilen och vad de uppfattade som sov.

De resonerar ikring trovärdigheten vad gäller att de tilltalade nekade till att ingå i en kriminell grupp men genom två expert vittnen från svensk polis, Frankys syster som vittnade, sociala mediebilder och Makeles 3MST tatuering så menar rätten att det är bevisat att de ingår i en av grupperna i en konflikt.

Tack för domen!

En uppgift som jag inte sett förut, är den på s. 6 om ett par jeans med Benjamins DNA, varpå det också fanns stora mängder av Frankys blod.

Även uppgiften om att Benjamin jagat Franky med bilen är ny för mig.

Det tyder ju på att Benjamin klivit ut bilen, och varit i något form av handgemäng med Franky, efter att Franky blivit skjuten.
Citera
2020-08-29, 20:12
  #4529
Medlem
[quote=zrx|72758851]Från artikeln:

"Från Fenix skickade han för två år sedan ett brev till en av de andra ledarna i Dödspatrullen/3MST:
Min fkng bror walla mår bra softar tränar här i bunkern det är hosh walla men lallish det är en kort volta kommer komma ut tio ggr starkare fitterna kan inte knäcka oss
3MST TO THE DAY I DIE PRÄÄÄH”

Kommer han ut 10ggr starkare efter den här voltan
Citera
2020-08-29, 20:26
  #4530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Farsan har 4 fruar och 20+ barn. Mamman till nämnde har fullt upp med att vara hemma med 8 av hans syskon.

Är det sant? Eller något du hittat på.
Citera
2020-08-29, 20:32
  #4531
Medlem
Skönt att DK kan låsa in dessa nollor! De är ett bevis på ointelligens utan närbart skådat motstycke. Där kan de rutnna de s.k. tuffingar som fuckar alla inkl. poliser. 🤣🤣🤣 Vilka loosers, klena är de också såg jag. Hoppas de får mycket rövknull där de sittee😋😋😋
Citera
2020-08-29, 20:36
  #4532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Intressant att socialen är så desperat så man pyntar resa hem till Somalia. Kan ett svenskt socialfall få en charteresa till spanien betald av socialen? Jag kan hursohelst tänka mig blev en kort visit i moderlandet. Motsvarade säkert inte den levnadsstandarden ungen var van vid.
Man skulle vilja läsa om det beslutet från socialen och även uppföljningen när han återvände ”hem”. Någon som har de dokumenten?
Citera
2020-08-29, 20:37
  #4533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Det har ju redan hänt.

Det har dom ingen rätt att göra!

Tycker det känns som ett kvitto när dk stänger gränsen. Gött att dom fick så hårda straff när dom var pantade att begå brottet i dk. Där kan dom sitta nu och ruttna.
Citera
2020-08-29, 20:41
  #4534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Skönt att DK kan låsa in dessa nollor! De är ett bevis på ointelligens utan närbart skådat motstycke. Där kan de rutnna de s.k. tuffingar som fuckar alla inkl. poliser. 🤣🤣🤣 Vilka loosers, klena är de också såg jag. Hoppas de får mycket rövknull där de sittee😋😋😋

Bra att vi kan glädjas åt dessa idioters misslyckande så vi slipper tänka på samhällets misslyckande.

Dom lär få mycket spö i kåken, utan sina automatvapen är dom rökta.
Citera
2020-08-29, 20:58
  #4535
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Bra att vi kan glädjas åt dessa idioters misslyckande så vi slipper tänka på samhällets misslyckande.

Dom lär få mycket spö i kåken, utan sina automatvapen är dom rökta.

mmm danska fängelser med en hel del HA och Bandidos medlemmar kanske. De här benranglen till ungar med sina bögiga Guccikepsar lär få veta sin plats misstänker jag. Utan en AK4 och tio bruschor är det inte så kaxigt längre.
Citera
2020-08-29, 21:00
  #4536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
mmm danska fängelser med en hel del HA och Bandidos medlemmar kanske. De här benranglen till ungar med sina bögiga Guccikepsar lär få veta sin plats misstänker jag. Utan en AK4 och tio bruschor är det inte så kaxigt längre.

Dom kan förvänta sig både blåmärke och rövknull i brallan.

Det kan dessa avskum ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in