Citat:
Ursprungligen postat av
NoF8
Det är mycket att översätta. Jag förstår det som står där. Kan jag förklara om du har en specifik fråga istället?
Det är inte så mycket nytt där utan det jag reagerade på var just det jag ovan nämnt. Att vittnen sett bilen som användes redan på morgonen dagen för morden på dem plats det skedde. Då satt en svart mansperson i bilen och vad de uppfattade som sov.
De resonerar ikring trovärdigheten vad gäller att de tilltalade nekade till att ingå i en kriminell grupp men genom två expert vittnen från svensk polis, Frankys syster som vittnade, sociala mediebilder och Makeles 3MST tatuering så menar rätten att det är bevisat att de ingår i en av grupperna i en konflikt.
Alltså hade allmänheten span på denna bil pga att den inte hörde hemma i området och med en sovande person i den. Jag måste verkligen säga.... De där GM är inte de skarpaste knivarna i lådan. För att uttrycka mig milt.
Tror det kommer fritagningsförsök också, men Danmark är inte Sverige. Illa dock att andra länder ska behöva ta tag i vårat problem (och dessutom lyckas bättre)!
Två Shottaz är borta från gatan för gott, medan fem DP är borta för lång tid framöver. Köpte några Tuborg Grön idag för att tacka Danmark! :-)
Måste också tillägga att det i stora hela är en ganska liten klick människor med utländsk bakgrund i Sverige som begår brott, men det skapar ett mycket dåligt ryckte för alla de andra invandrare som vill integreras, sköta sig, komma in i samhället, jobba, mm..

MSM har fullständigt missat detta faktum.