Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Fast om polisen börjar skjuta ihjäl folk så kommer de kriminella snart att besvara elden, och innan vi vet ordet av så har förlupna kulor dödat 250 civila som inte ens hade med saken att göra..
Öppet krig är aldrig åtråvärt. Inte ens i USA skjuter polisen ihjäl upploppare.
För att se sådant så måste vi ta oss ned till de länder vi i dagligt tal beskriver som 'Ytterst dysfunktionella". I de länderna är polisen inte rädd för att spraya folkmassor med kulregn.. De civila som råkar stryka med i elden brukar få skylla sig själva eftersom de själva valde att vara på plats när det hände.
Jag är alltså av uppfattningen att öppet krig med Islam endast är en tidsfråga, och att det bör hända snarast möjligt. Det är bara till att peppra på. Töm magasinen. Fyll på och töm igen.
Det är också så jag ser på koranbränningarna. Det är en utmärkt taktik att istället för att anfalla så provocerar man fienden till att anfalla, och då har medströmsmedia mindre att komma med. Nu har de skändat en Koran i Norge också, och jag hoppas på att detta blir en fortsatt trend. Bränn Koraner överallt i Europa och låt bråkmakarna bråka så pass mycket att alla till slut vill kasta ut dem ur Europa.