2020-08-29, 18:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Osmaklig o barnslig är också ett framgångsrikt koncept.

Jeff Koons är ett lysande exempel på det.

Ja men inget för mig som sagt
Citera
2020-08-29, 18:49
Medlem
Eoppoyzs avatar
Paludan skrev detta på sin offentliga Facebook-sida idag.

Citat:
Jeg er åbenbart OGSÅ svensk statsborger. Det vidste jeg slet ikke. 😂Tekst fra den svenske udlændingestyrelses hjemmeside:

"Svensk medbor*gare genom att föräld*rarna gifter sig

När en utländsk kvinna får ett barn med en svensk man och barnet föds i utlandet, får barnet inte faderns svenska medborgarskap om inte föräldrarna är gifta med varandra.

Om föräldrarna senare gifter sig med varandra blir barnet svensk medborgare (om det då är under 18 år och ogift). Man säger att barnet har blivit svensk medborgare genom legitimation."

Jeg blev født af en dansk mor og en svensk (skånsk dvs. reelt dansk) far i Danmark den 2. januar 1982 og blev dansker som født af dansk mor på dansk jord. Da mine forældre giftede sig den 1. juni 1989 blev jeg åbenbart efter svensk lov også svensk statsborger, da min svenske far havde giftet sig med min danske mor, mens jeg stadig var under 18 år og ugift.

Hvis dette er rigtigt, så nægtede svensk politi i går en svensk statsborger indrejse til Sverige.

Er er nogen ekspert i svensk statsborgerskab, som kan bekræfte?

Bedste hilsner fra danskeren Rasmus Paludan, som vel nu må erhverve sig et svensk pas også! 😂😂😂

https://www.facebook.com/DanernesLys/posts/3065169770275346

Sverige har alltså portat en svensk medborgare från att komma in i landet. Detta lär ge konsekvenser.
Citera
2020-08-29, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast om polisen börjar skjuta ihjäl folk så kommer de kriminella snart att besvara elden, och innan vi vet ordet av så har förlupna kulor dödat 250 civila som inte ens hade med saken att göra..

Öppet krig är aldrig åtråvärt. Inte ens i USA skjuter polisen ihjäl upploppare.
För att se sådant så måste vi ta oss ned till de länder vi i dagligt tal beskriver som 'Ytterst dysfunktionella". I de länderna är polisen inte rädd för att spraya folkmassor med kulregn.. De civila som råkar stryka med i elden brukar få skylla sig själva eftersom de själva valde att vara på plats när det hände.

Jag är alltså av uppfattningen att öppet krig med Islam endast är en tidsfråga, och att det bör hända snarast möjligt. Det är bara till att peppra på. Töm magasinen. Fyll på och töm igen.

Det är också så jag ser på koranbränningarna. Det är en utmärkt taktik att istället för att anfalla så provocerar man fienden till att anfalla, och då har medströmsmedia mindre att komma med. Nu har de skändat en Koran i Norge också, och jag hoppas på att detta blir en fortsatt trend. Bränn Koraner överallt i Europa och låt bråkmakarna bråka så pass mycket att alla till slut vill kasta ut dem ur Europa.
Citera
2020-08-29, 18:53
Avslutad
Någon annan som lagt märke till flertalet hot på Youtube-videon som laddades upp? Har säkert sett ett 20-tal kommentarer som mestadels handlar om ren hämnd. Någon som är duktig på att klippa och klistra och kan göra någon form av kollage och skicka till olika nättidningar? Inte för att jag tror att Sydsvenskan eller Aftonbladet ens skulle bemöda sig att svara på mejlet, men ändå... tänk om det var nazister som hotat online - då hade det omgående klassificerats som hot mot rikets säkerhet och diverse debattartiklar hade publicerats, men inte nu.
Citera
2020-08-29, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Någon annan som lagt märke till flertalet hot på Youtube-videon som laddades upp? Har säkert sett ett 20-tal kommentarer som mestadels handlar om ren hämnd. Någon som är duktig på att klippa och klistra och kan göra någon form av kollage och skicka till olika nättidningar? Inte för att jag tror att Sydsvenskan eller Aftonbladet ens skulle bemöda sig att svara på mejlet, men ändå... tänk om det var nazister som hotat online - då hade det omgående klassificerats som hot mot rikets säkerhet och diverse debattartiklar hade publicerats, men inte nu.
Det värsta är de som skriver att de ska ta över Sverige. Det är precis vad vi misstänker.
Citera
2020-08-29, 18:56
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Paludan skrev detta på sin offentliga Facebook-sida idag.

https://www.facebook.com/DanernesLys/posts/3065169770275346

Sverige har alltså portat en svensk medborgare från att komma in i landet. Detta lär ge konsekvenser.
Ja, Carl Bildt lär gå i taket över detta.
Citera
2020-08-29, 18:57
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Det värsta är de som skriver att de ska ta över Sverige. Det är precis vad vi misstänker.
Misstänker? Det är väl uppenbart. Läs kalergiplanen.
Citera
2020-08-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Misstänker? Det är väl uppenbart. Läs kalergiplanen.
Den handlar väl inte om ett islamiskt övertagande av Europa.
Citera
2020-08-29, 19:03
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Jag är alltså av uppfattningen att öppet krig med Islam endast är en tidsfråga, och att det bör hända snarast möjligt. Det är bara till att peppra på. Töm magasinen. Fyll på och töm igen.

Det är också så jag ser på koranbränningarna. Det är en utmärkt taktik att istället för att anfalla så provocerar man fienden till att anfalla, och då har medströmsmedia mindre att komma med. Nu har de skändat en Koran i Norge också, och jag hoppas på att detta blir en fortsatt trend. Bränn Koraner överallt i Europa och låt bråkmakarna bråka så pass mycket att alla till slut vill kasta ut dem ur Europa.

Nu är jag en så kallad moderat nejsist och inte riktigt fullt ut håller med NMR, men inte ens jag skulle vilja ha något öppet krig i samhället. Dock håller jag med om det fetade och jag tror vi har sett tecken på det under en ganska lång tid. Tittar man historiskt på svensk tradiotion, europeisk tradition och hur musselmanerna konstant flyttar fram sina positioner så är jag ganska övertygad om att det snart kommer en rejäl motsättning.
Citera
2020-08-29, 19:03
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PassivMunkula
https://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE12377767/svenske-muslimer-tager-afstand-fra-optoejer-ingen-som-praktiserer-islam-stoetter-dette/

29.08.2020 KL. 09:09
Svenske muslimer tager afstand fra optøjer: »Ingen, som praktiserer islam, støtter dette«
Är nog, som det heter, en sanning med modifikation. För alla som sett kravallupptagningarna så framgår det ganska klart att där var också en stor del vuxna män inblandade. Även ett gäng vuxna kvinnor ses strosa lugnt genom kaoset och deltar i den judefientliga ramsan som just då skriks. En hel del av dessa vuxna är förmodligen ganska så praktiserande muslimer som går i moskeén o.s.v . Att det sedan finns en massa unga hetsporrar där som gärna "kravallar" lite är helt klart det också.
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Osmaklig o barnslig är också ett framgångsrikt koncept.

Jeff Koons är ett lysande exempel på det.
Jeff Koons ja. Att jag överhuvudtaget känner till honom från början är att han en period var tillsammans med den ungersk-italienska porraktrisen Ilona Staller, mer känd under artistnamnet Cicciolina.
Citera
2020-08-29, 19:04
Avslutad
Citat:

Sett allt från hot att de ska ta över Sverige, bränna ner ambassaden i Pakistan, att alla kommer få ångra sig och att de utifrån citat ur Koranen ska lemlästa alla otrogna (icke-muslimer). Fruktansvärt! Tänk dessa ord från högerextrema, hur snabbt det hade uppmärksammats.
Citera
2020-08-29, 19:06
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Den handlar väl inte om ett islamiskt övertagande av Europa.
Det är första steget. Läs planen och lyssna på Barbara Spectre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in