2020-08-28, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Ikea

I helvete att en sån där jättenegress bara har ett barn! Och se där ja, en vit man i bakgrunden för den riktigt mångkulturella känslan.
.

Såg den precis, har, tyvärr, sett den tidigare. Tror att Ikea egentligen tappar kunder på sånt, men ingen i beslutsfattande position kan ju gärna säga det, alla på Ikea måste ju bejaka kulturellt korrekt reklam.

”Lev lite grönare”, man borde utreda den dansande kolossens klimatpåverkan.

Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Vagisan fuktkräm. Skall tydligen också fungera som glidmedel.

Ukeleleplinkandet i senaste reklamen från Folksam.

Har missat Vagisan. Glad för det.

Ukeleleflickan är söt som kräm. Men inte lär man kontakta Folksam.
Citera
2020-08-29, 00:07
Medlem
Lätt turken som bajsar med öppen dörr och säger bhäää så lambilammet kommer med papper. Så cringe
Citera
2020-08-29, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Såg den precis, har, tyvärr, sett den tidigare. Tror att Ikea egentligen tappar kunder på sånt, men ingen i beslutsfattande position kan ju gärna säga det, alla på Ikea måste ju bejaka kulturellt korrekt reklam.

”Lev lite grönare”, man borde utreda den dansande kolossens klimatpåverkan.

Har missat Vagisan. Glad för det.

Ukeleleflickan är söt som kräm. Men inte lär man kontakta Folksam.
Reklamen från Folksam påminde mig att söka ersättning för mina solbrillor som repades när jag senast körde omkull så den reklamen tackar man för.

Hur länge har Telenor tänkt köra sin skitreklam egentligen? Börjar gå en på nerverna.
Citera
2020-08-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Reklamen från Folksam påminde mig att söka ersättning för mina solbrillor som repades när jag senast körde omkull så den reklamen tackar man för.

Hur länge har Telenor tänkt köra sin skitreklam egentligen? Börjar gå en på nerverna.

Ja, man hör ju liksom bara
B-b-b-baby och uuuuuuuuuuh, uuuuuuuuuuuuugh hela tiden. Skitreklam, skitbolag, skitoperatör, norsk.
Citera
2020-08-29, 19:48
Medlem
godboys avatar
Jag verkar inte ensam på att hata på Telenorreklamen. Denna är fan outgrundlig: https://www.youtube.com/watch?v=zbMeTRYzkqo
Citera
2020-08-30, 08:49
Avslutad
Alla reklamer som körs in absurdum, de hamnar på helt klart på listan över de mest hatade! Brukar mest ha TV:n på oavbrutet när jag är hemma, även om jag inte kollar aktivt så hör man ju när reklamen kommer. Det är som att de körs som i en slags loop. Har ni märkt det? Tvi.
Citera
2020-08-30, 14:32
Medlem
Soterns avatar
Vanish Gold. "Fläckar kan vara såå irriterade" och det är ta mej fan Vanish Gold-reklamen också. Hur länge har de kört denna? Tio år?
Citera
2020-08-30, 21:39
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Topp 3 nu
1. Tjejen som skriker i advisa
2. Extra white. Töntkillen i fjädrar
3. Lendo

Fast nr 1 är väl Zmarta. Advisa kör familjen i det gula huset som har förköpt sig på badrumsrenovering och gymredskap, samt den utländska familjen som ska lägga nytt tak.
Citera
2020-08-30, 21:55
Medlem
Zoologens avatar
Pantamerareklamen i kubansk tappning, eller vad det ska vara. Jag bryter ihop om jag ska se och lyssna på de där idioterna länge till.
Citera
2020-08-31, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Pantamerareklamen i kubansk tappning, eller vad det ska vara. Jag bryter ihop om jag ska se och lyssna på de där idioterna länge till.

Den är jobbig ja.

Ett annat störningsmoment sen länge är VitaePro med sina avdankade gamla kändisar som predikar för mumbo jumbo-pillren.
Citera
2020-09-01, 12:46
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Är det någon som förstår postnords reklam med gubben? Han tar på sig ful tröja, ser ung kille i samma tröja, träffar gamling, spelar tennis och blir seniorproffs. Känner han sig ung? Är det hela grejen? Den är dryg och lång i sedvanlig postnord anda men iallafallmindre långsökt än tändstift till marsastronaut.
Citera
2020-09-01, 13:35
Medlem
KingBowsers avatar
Den där gamla Zalando-reklamen med en snubbe som sitter och skriker i garderoben saknar jag verkligen inte! Skönt att man sluppit se eländet länge nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in