Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-23, 11:38
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Burger King reklamen där en tjej stönar om anus kött och Jimmie curry tycker jag är riktigt otäck, hade gärna lagstiftat för att förbjuda sådan reklam.
Citera
2020-08-23, 12:07
Medlem
Telenors reklam med en massa ungdomar av olika nationalitet - det är inte ungdomarna som är problemet utan att man HÖJER VOLYMEN TUSEN GÅNGER av någon anledning. Jag har suttit på kvällen och kollat på något med låg volym för att mitt barn sover och varje gång den här reklamen kommer så måste jag kasta mig på mute för att slippa höra skiten och riskera att barnet vaknar. Hatar denna reklam.
Citera
2020-08-23, 13:33
Medlem
BlackBookss avatar
Systembolagets senaste är bara NO!!

Citera
2020-08-23, 13:37
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inarritu
Jag drivs till vanvettets rand av Lidls reklam där en familj sitter och äter vid ett trädgårdsbord och dubbas med olika dialekter. "Dä ska allt bli geott med litte rejdi kylling!" säger mamman med frustande skånsk gubbröst, lillflickan pratar om hamburgare med tillgjort bred östgötska och Erik Haag-look-aliken till pappa gapar häpet. "Å du, vad sägs om en goood shorrritttssså."
Kan vara den bästa reklamen någonsin.

Alla gillar redig kylling från Skåne.
Citera
2020-08-23, 17:10
Medlem
S35Es avatar
den där helvetes jävla skitfilmen om jogurt med en barnröst som redan lärt sig P1-skånska borde brinna i helvetet. Ungjävel.

all reklam där barn är inblandade borde snarast förbjudas och barnen skickas på arbetsläger. Det är bara avsett att tilltala svagsinta hjon som går med på allt så fort ett barn säger det. Skicka hjonen på arbetsläger också.
Citera
2020-08-24, 13:51
Medlem
_Strebers avatar
Kan bara hålla med i vad som nämnts. Folksams ukulele och bruden i gult som ska försäkra sitt skräp. OK första gången, sedan bara störig. Telenor förstår jag mig inte på, Telenorfamiljen var ju lite fin ibland på sitt sätt. Det är allt mer sällan som reklam inte är usel nuförtiden. Usel.

Det var bättre förr:
https://www.youtube.com/watch?v=J5EK4z_UFOs
Citera
2020-08-24, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekktra
Jag tycker att han ser väldigt vit ut...? Det är ju tjejen som är mörk. Ska kolla noggrant nästa gång.

Japp! Störig och jobbig som fan!

Inte typiskt svensk i alla fall. Inte mellanöstern men kanske turk/grek? Aja, catch my drift liksom.
Citera
2020-08-24, 20:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S35E
den där helvetes jävla skitfilmen om jogurt med en barnröst som redan lärt sig P1-skånska borde brinna i helvetet. Ungjävel.

all reklam där barn är inblandade borde snarast förbjudas och barnen skickas på arbetsläger. Det är bara avsett att tilltala svagsinta hjon som går med på allt så fort ett barn säger det. Skicka hjonen på arbetsläger också.
Ha ha ha, jag tror jag dör!!! Mitt i prick alltså! Jag hatar reklam där ungjävlar är med, f f a när de vuxna framställs som gravt utvecklingsstörda.
Citera
2020-08-26, 17:54
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Alla reklamer som börjar med ''Vi på'' liksom vilka fan annars skulle det vara? Värst är vi på vattenfall, ett svenskt jävla företag som bara har mörkhyade barn i sin reklam, förutom på slutet då dom har ett blont mongo i högra hörnet.

Likaså kundkraft med vi svenskar gillar att motionera och Cheerios vi svenskar gillar att ta foton på frukosten. Fy fan .

Wasa är fortfarande lika dryga och verkar inte vilja låta någon äta deras produkter.
Citera
2020-08-27, 23:40
Medlem
brianmolkos avatar
Telenor har börjat med reklamen med mjukisozzy de där bandet folk hittar skiv med i en dammig lumpbod
Citera
2020-08-28, 11:41
Medlem
HälsingeBockens avatar
Jag tycker att det är konstigt att ingen har nämnt den störiga reklamen för hemmakebab från Schysst Käk.
De e kebab, suck...

www.youtube.com/watch?v=gxdqmtttvG8
Citera
2020-08-28, 23:28
Medlem
Scamps avatar
Den där jävla Yoghurt reklamen, Yoggi tror jag det är, där farsan sitter och stönar"mhm" medan han äter den. Samtidigt som dottern säger att hon ska på festival med sin hårdrocks-pojkvän och hans band. Nog fan kan han svara henne även fast han käkar den där äckliga yoghurten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in