2020-08-29, 16:08
Bannlyst
Jag kan tänka mig att det beror på att de kastar skor på sina barn
Citera
2020-08-29, 17:11
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag diskuterar inte användare
Det rör mig inte ett skvatt varken om deras utseende/eller liv eller annan femma. En användare har rätt att vara anonym på detta forum. Sen att du vill diskutera henne får du göra med andra. Jag har aldrig diskuterat enskilda användare här. Det är inget jag gör på forumet

Nu förstår jag inte vad du menar. Vi diskuterar ju etniciteten på en avatar här, inte någon användare?
Citera
2020-08-29, 17:13
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Nu förstår jag inte vad du menar. Vi diskuterar ju etniciteten på en avatar här, inte någon användare?

Du skrev användaren Cramis
Du får gärna diskutera enskilda användare med andra här. Jag är ingen sån som tar upp avatarer/historia/andras trådar/livshistoria på ett forum. Det gör du. Jag är inte här för samma anledning som dig att rota i andra användares integritet

Jag har gjort mig tydlig på den punkten. Jag är inte intresserad heller om din personliga åsikt över enskilda användare/eller deras avatarer. Det berör mig inte eftersom jag har inget intresse att diskutera ett specifikt utseende.

Jag är inte här för att ta del av dina personliga åsikter/tycken eller vad du vill säga. Var jag inte tydlig med det så är jag nu

Lika lite som det inte berör mig om du är alien, grön eller gul. Eller en soptunna. Du kan lika gärna vara en rom
Senast redigerad av DixieD 2020-08-29 kl. 17:15.
Citera
2020-08-29, 17:18
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Du skrev användaren Cramis
Du får gärna diskutera enskilda användare med andra här. Jag är ingen sån som tar upp avatarer/historia/andras trådar/livshistoria på ett forum. Det gör du. Jag är inte här för samma anledning som dig att rota i andra användares integritet

Jag har gjort mig tydlig på den punkten. Jag är inte intresserad heller om din personliga åsikt över enskilda användare/eller deras avatarer. Det berör mig inte eftersom jag har inget intresse att diskutera ett specifikt utseende.

Jag är inte här för att ta del av dina personliga åsikter/tycken eller vad du vill säga. Var jag inte tydlig med det så är jag nu

Ja, men det är ju inte "Cramis" jag vill diskutera. Vem är så dum att dom sätter sin egen bild som avatar?
Dessutom är den användaren bannlyst, och inte aktiv på forumet.

Jag förstår inte ditt problem, men du behöver så klart inte diskutera etnicitet med mig.
Citera
2020-08-29, 17:22
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ja, men det är ju inte "Cramis" jag vill diskutera. Vem är så dum att dom sätter sin egen bild som avatar?
Dessutom är den användaren bannlyst, och inte aktiv på forumet.

Jag förstår inte ditt problem, men du behöver så klart inte diskutera etnicitet med mig.

Jag är likadan i verkliga livet. Jag diskuterar inte enskilda individers utseende/personlighet/liv. Det berör mig inte och speciellt inte vad andra tycker/tänker om dessa. Det är oväsentligt
Citera
2020-08-29, 17:33
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Jag är likadan i verkliga livet. Jag diskuterar inte enskilda individers utseende/personlighet/liv. Det berör mig inte och speciellt inte vad andra tycker/tänker om dessa. Det är oväsentligt

Eh...va? Är det inte precis det du gör hela tiden? Du gör ju inte annat än att diskutera hur folk ser ut eller hur dom lever sina liv. Redan glömt tråden du startade häromdagen om Sara Skyttedal? Där du ondgjorde du dig över hennes val av partner, hur hennes barn skulle se ut, vilka kändisar som är snygga respektive fula osv?

Som sagt. Jag var intresserad av att diskutera etnicitet, och hur man kunde skilja på perser och iranier. Om du inte kan svara (du är ju numer ryss, så då är det kanske svårare än när du var "halviranie") behöver du bara säga det. Du behöver ju inte bli kränkt å Cramis vägnar bara för att jag tycker att hennes avatar ser lite konstig ut.
Citera
2020-08-29, 18:04
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Eh...va? Är det inte precis det du gör hela tiden? Du gör ju inte annat än att diskutera hur folk ser ut eller hur dom lever sina liv. Redan glömt tråden du startade häromdagen om Sara Skyttedal? Där du ondgjorde du dig över hennes val av partner, hur hennes barn skulle se ut, vilka kändisar som är snygga respektive fula osv?

Som sagt. Jag var intresserad av att diskutera etnicitet, och hur man kunde skilja på perser och iranier. Om du inte kan svara (du är ju numer ryss, så då är det kanske svårare än när du var "halviranie") behöver du bara säga det. Du behöver ju inte bli kränkt å Cramis vägnar bara för att jag tycker att hennes avatar ser lite konstig ut.

Det kanske du var men jag är väldigt specifik med alla jag känner/vet om att jag inte gillar att enskilda individer tas upp i utseende eller kläder. Jag tycker skitsnack bakom ryggen på folk är obehagligt. Även om man ska diskutera andras utseenden så är det för min del obehagligt och inget jag tycker om.

Jag diskuterade dessutom rasblandning om Sara Skyttedal. Varken hennes eller hennes partners utseende.

Du är nog ute och cyklar eller så har du mixat mig med en annan användare. Jag är känd i verkligheten för att dra mig undan för skvaller och skitsnack om andra individer i jobbet/vänskapen eller familjen

Jag tar bara upp kändisar som är snygga/eller som jag kan referera till. Annars drar jag aldrig upp enskilda individer i samhället. 99 % brukar dessutom respektera min önskan då jag finner det riktigt obehagligt med människor som ska glo på andra och snacka skit om andras utseenden eller kläder eller personlighet.

Det är inget jag kan hjälpa/ändra på så jag vill inte höra om sånt
Citera
2020-08-29, 20:29
Medlem
Citat:

Du kommer aldrig att nå fram, även om du är jävligt fyndig och rolig I dina formuleringar. Men hon förstår inte.

Även om du visar henne att hon sagt att hon är iransk, sen ryss, ibland mix, att hon tycker amerikaner är bäst, tyskar är best ever, svenskar är sämst, svenskar är bäst, och att alla män är fina, att det är läkares och jurister som gäller, att hon är gift, skild, etc etc.

Hon erkände ju häromdagen att hon líder av någonting och det är ju så tydligt att nåt inte stämmer.

Detta med folk, ursprung, Instagram, följare, män, kändisar, och hur det vänder och vrids i varenda jävla tråd, beror förmodligen på något som hänt.

Säpo, och säkerhet, och ändå ett socialt mongo.

Hon är som hon är och kommer aldrig förstå. Hon ger inte topic, kvinnan från Mellanöstern, bättre rykte direkt
Citera
2020-08-29, 23:04
Medlem
Citat:
Det är ganska bra det som japanerna säger om människor. Too much mind.. No mind.. Det betyder att människor tänker för mycket och grubblar för mycket över saker och ting. Japaner är det finaste som finns på hela jorden

Svenskarna är ett exempel på too much mind och då japaner slår pannan och säger no mind..

Alla kvinnor med ursprung ifrån Mellanöstern eller annan land i världen är inte religiösa eller har många kulturer som krockar.

Skillnaden mellan amerikanska män och svenska män är att amerikaner kör utan att passera go medan svenska är alltid försiktiga med allt och allting i livet vilket är dåligt för deras egna tillvaro

Du är ett bra exempel att ta upp och det är på ett positivt sätt. Man ska inte tänka för mycket utan bara köra den på man gillar

Jag gillade en halv japan/svensk häromdagen. Jag skrev du är för i helvete snygg.

Vad kan hända? Åsiktspolisen kommer vid dörren? Jag lär ångra mig mer att jag inte sa något.

Man ska sluta grubbla över allt och allting annars slutar man med att man ångrar sig över allt och allting

Grubblat har jag visserligen gjort, samt misslyckats varje gång som jag har försökt - dock var det alltid med tjejer i en annan liga långt över min.

Kul att du uttryckte dig. Han uppskattade det säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in