2020-08-28, 21:42
Medlem
Daves avatar
Hur hittar hon stor kuk?

En god vän till mig som nyligen blivit singel, vill passa på att testa en riktigt stor kuk. Hon har testat tinder, men tydligen har de som påstått sig ha lätt 22+, i verkligheten haft 20-.
Jag har tipsat om detta forum där det dräller av fb-dasar 😉 Men det borde ju finnas bättre vägar?
Citera
2020-08-28, 21:44
Avslutad
Är väll bara gå ut till närmaste bar med ett måttband i handen . Kräva att kandidaterna ställer sig på rad och tar fram sitt paket.

Eller så finns det ju sexsidor att annonsera sina fantasier på. Samt kräva fotobevis med tumstock eller något .

I värsta fall är det väll bara att köpa en stor dildo.
Citera
2020-08-28, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dave
En god vän till mig som nyligen blivit singel, vill passa på att testa en riktigt stor kuk. Hon har testat tinder, men tydligen har de som påstått sig ha lätt 22+, i verkligheten haft 20-.
Jag har tipsat om detta forum där det dräller av fb-dasar 😉 Men det borde ju finnas bättre vägar?
https://africanlove.com/
Citera
2020-08-28, 21:47
Medlem
Citat:

Bodycontact och specificera sitt önskemål, och ett, tu, tre så är brevlådan ganska full med mail från välutrustade män.
Kan dock vara klokt att be vederbörande verifiera sin storlek på något seriöst sätt då en del säger sig ha större än dom har för att försöka ha någon fördel.
Citera
2020-08-28, 22:12
Medlem
Hej! Första inlägget blir om sex
Darkside rek jag om hon har lite kinks också, det har ju många av oss.
Inom loppet av ett par timmar hade jag många svar och merparten av de som visar sig är stora! Jag har dock inte träffar ngn irl, är väldigt kräsen. Sen tycker jag personligen att det är grovleken som är viktigast. Väldigt långa är bara användbara om man ska hänge sig åt lite andra ställningar där en kortare kan glida ur.. Så säg till henne att söka tjocka, då får hon mkt mer roligt <3
Citera
2020-08-28, 22:23
Medlem
Glackstolps avatar
Citat:
Om man ska ta glimrande sir, herr Rask, på orden, ska han vara tämligen välhängd. Än värre ska enligt samma källa lets feast vara. Om hon kan hänge sig till tredjeklassen influencers och får napp, kan det kanske bli en trekant till och med.
Citera
2020-08-29, 08:54
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:

Hehe, internet är inte rätt väg eftersom alla kan ljuga bakom en skärm.

Många män med stor kuk för sig på ett visst sätt, de har big dick utstrålning när de tacklar livet. Hon får leta sig fram, man lär sig efter lite erfarenhet att se vem som har liten och vem som har stor på hur män beter sig.
Citera
2020-08-29, 12:50
Medlem
swebarbs avatar
hur svårt kan det vara på sidor som bodycontact kräva lite bildbevis på sin snopp ?
Citera
2020-08-29, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
hur svårt kan det vara på sidor som bodycontact kräva lite bildbevis på sin snopp ?

Borde inte vara svårt, bara att gå över till någon chatt-app och be om bildbevis bredvid måttband eller något annat som visar hur stor den är, och även något som visar att mannen är den han utger sig för att vara, för att inte få en bild som är hämtad från internet.
Finns dom med stora, så en sökning med spec om önskade mått borde ganska snabbt ge bra resultat om det i princip bara är rätt storlek man är ute efter.
Citera
2020-08-29, 18:41
Medlem
18 i slak och i stånd 26 cm om hon vill testa ..
Citera
2020-08-29, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonatanSverige
18 i slak och i stånd 26 cm om hon vill testa ..

Du får nog presentera omkretsen också så att hon vet ifall det är något att stå efter Bara längden säger inte så mycket.
Citera
2020-08-29, 18:43
Medlem
Älskar när troll kommer in och alla hoppar på tåget och dräller med sina fiktiva kukar.

Flashback när det är som bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in