2020-08-28, 21:41
  #4381
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Fan jag trodde jag läst det i Expo.

Vet inte vilka publikationer du ”läser”, men att döma av ditt intellekt så verkar det väl mest som att du tittar på bilder och har nog med det? Eller du kanske vill berätta för oss som inte läser Expo om de fall där mördare döms till 2 år?
Citera
2020-08-28, 21:42
  #4382
Medlem
halvblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Så sjukt irriterande att se alla er snacka skit om invandrare och muslimer, 90 procent av alla invandrare/muslimer lever lagligt och försöker få till ett normalt liv. Sen så finns det muslimer som år knarklangare mördare och allt annat skit. Men det är en liten del. Glöm inte att så många svenskar finansierar deras brottsliga karriär när dom köper knark. Ni svenskar är så otroligt sjuka, när har en blåste gått medvetet och dödat små flickor? Våldtagit bebisar? Snälla dom dödar varandra det är ju det ni vill? Dom kallar sig muslimer men är långt ifrån det, en muslim dödar inte eller säljer knark. Finns svenskar också som är kristna eller ateister som våldtar bebisar, vi hade en i Kristianstad för några år sedan som hade förgripit sig på över 70 barn sexuellt och tagit bilder. För någon månad sen hade en svensk pappa sin dotter som sexliv medans hon var cirka 12 tills hon blev 17. När har ni hört en arabisk eller muslimsk pappa göra sånt? Snacka om brottet i för sig eller gå in i en rasistisk sida och sprid ert hat där. Ni är så jävla fega som snackar så mycket skit men vågar aldrig yttra er framför folk. Va rakryggade o stå för de ni säger inte bara i flaschback utan överallt. Hata på kriminella de finns muslimer o blattar som också gör det.

Snacka bajs!!
Vad gör du för att hindra det dina trosfränder gör?
Ingen svensk tiger/samtycker om övergrepp mot barn. Där råder 100% konsensus.
Var finns kritiken från muslimerna vad gäller muslimska förövare?
Det gäller likvideringar (typ den i Danmark), bomber, skottlossningar, våldtäkter, ekonomisk brottslighet, bilbränder, skolbränder, knarkhandel, hederskultur (balkonghopp), med mera.
__________________
Senast redigerad av halvblind 2020-08-28 kl. 21:51.
Citera
2020-08-28, 21:46
  #4383
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Vet inte vilka publikationer du ”läser”, men att döma av ditt intellekt så verkar det väl mest som att du tittar på bilder och har nog med det? Eller du kanske vill berätta för oss som inte läser Expo om de fall där mördare döms till 2 år?

Mitt intellekt är det inget fel på. Läser dom flesta publikationer. Förmodligen är det detta som skiljer oss åt. Jag har ett öppet sinne och lever i verkligheten.
Citera
2020-08-28, 21:48
  #4384
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bramskiii1
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu!! Jag är född i Sverige Norrland för och vara exakt!!! Jobbigt och höra det va?

Det låter mer som att jag har rätt och du försöker tysta ner sanningen rättare sagt 😂

Varför Danmark är hårdare än Sverige är just på grund av historian Sverige har. VEKA!!!!! Acceptera det bara!

Inte jobbigt att höra att du är född i Norrland. Men kanske du har en del att jobba med då det gäller din förmåga att uttrycka dig i skrift? Då det inte bara är en intelligensfråga utan också en utbildningsdito så får du ett tips:

https://www.motivation.se/innehall/skriv-battre-och-fa-fram-ditt-budskap/

I det fall vi diskuterar i tråden så hoppas jag att du förstått att utfallet inte är hårdare i Danmark än det varit i Sverige. Eller har du inte hängt med?

Efter 05:47:
https://www.svtplay.se/video/27178333/aktuellt/aktuellt-28-aug-21-00-4
Citera
2020-08-28, 21:48
  #4385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Så sjukt irriterande att se alla er snacka skit om invandrare och muslimer, 90 procent av alla invandrare/muslimer lever lagligt och försöker få till ett normalt liv. Sen så finns det muslimer som år knarklangare mördare och allt annat skit. Men det är en liten del. Glöm inte att så många svenskar finansierar deras brottsliga karriär när dom köper knark. Ni svenskar är så otroligt sjuka, när har en blåste gått medvetet och dödat små flickor? Våldtagit bebisar? Snälla dom dödar varandra det är ju det ni vill? Dom kallar sig muslimer men är långt ifrån det, en muslim dödar inte eller säljer knark. Finns svenskar också som är kristna eller ateister som våldtar bebisar, vi hade en i Kristianstad för några år sedan som hade förgripit sig på över 70 barn sexuellt och tagit bilder. För någon månad sen hade en svensk pappa sin dotter som sexliv medans hon var cirka 12 tills hon blev 17. När har ni hört en arabisk eller muslimsk pappa göra sånt? Snacka om brottet i för sig eller gå in i en rasistisk sida och sprid ert hat där. Ni är så jävla fega som snackar så mycket skit men vågar aldrig yttra er framför folk. Va rakryggade o stå för de ni säger inte bara i flaschback utan överallt. Hata på kriminella de finns muslimer o blattar som också gör det.

Så du er inte svensk ? Eller er det som vanligt, det er dom andra du talar om, men inte deg ?
Citera
2020-08-28, 21:49
  #4386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
I Sverige har det gått åt skogen då man inte har sett detta. Organiserade äldre gubbar är bättre än 10 koksade somalier.

Finns det något land i världen som somalier härjar så fritt som i Sverige?

De styr ju ingenting för den nivån håller de inte, men de är hänsynslöst våldsamma, man kan kriga sig till en position men man har inte kapaciteten att behålla den genom sofistikerade business och låg profil.

Det är väl antagligen så att de inte stör tillräckligt högt upp än så länge, kanske tom tvärtom att många drar nytta av allt ståhej som dessa orsakar och jobbar ännu effektivare i det tysta
Citera
2020-08-28, 21:50
  #4387
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Mitt intellekt är det inget fel på. Läser dom flesta publikationer. Förmodligen är det detta som skiljer oss åt. Jag har ett öppet sinne och lever i verkligheten.

Då kan du säkert redogöra för en massa fall där mördare i Sverige dömts till 2 år, som du påstår sker i den verklighet där du lever..?
Citera
2020-08-28, 21:52
  #4388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Inte jobbigt att höra att du är född i Norrland. Men kanske du har en del att jobba med då det gäller din förmåga att uttrycka dig i skrift? Då det inte bara är en intelligensfråga utan också en utbildningsdito så får du ett tips:

https://www.motivation.se/innehall/skriv-battre-och-fa-fram-ditt-budskap/

I det fall vi diskuterar i tråden så hoppas jag att du förstått att utfallet inte är hårdare i Danmark än det varit i Sverige. Eller har du inte hängt med?

Efter 05:47:
https://www.svtplay.se/video/27178333/aktuellt/aktuellt-28-aug-21-00-4


Jag pratar inte om utfallet utan om genetiken vi har!! Men självklart ska du gå på personangrepp när man har så lite fakta och komma med Men jag klandrar inte dig för det.
Citera
2020-08-28, 21:53
  #4389
Medlem
Bra markering från Danmark. De visar tydligt att de inte vill ha slöddret i landet. I Sverige fortdätter vi att dalta med packet. Sossarna går hand i hand med MP och V som vill ta in fler kvotflyktingar.
Citera
2020-08-28, 21:53
  #4390
Medlem
Barry-The-Phantoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Vilka mord tänker du på då, mer specifikt?

(FB) Joaquin Morales Basilio skjuten till döds i Mariehäll, Stockholm. 2017-11-20

(FB) Mord på två personer i Sätra, Stockholm 2019-04-11

(FB) 50-åring död i utbrunnen bil 17/12 -18, Hedlandet Eskilstuna. Exet häktas för mord.

Det sista fallet är såvitt jag vet överklagat till hovrätten.
Citera
2020-08-28, 21:53
  #4391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Så sjukt irriterande att se alla er snacka skit om invandrare och muslimer, 90 procent av alla invandrare/muslimer lever lagligt och försöker få till ett normalt liv. Sen så finns det muslimer som år knarklangare mördare och allt annat skit. Men det är en liten del. Glöm inte att så många svenskar finansierar deras brottsliga karriär när dom köper knark. Ni svenskar är så otroligt sjuka, när har en blåste gått medvetet och dödat små flickor? Våldtagit bebisar? Snälla dom dödar varandra det är ju det ni vill? Dom kallar sig muslimer men är långt ifrån det, en muslim dödar inte eller säljer knark. Finns svenskar också som är kristna eller ateister som våldtar bebisar, vi hade en i Kristianstad för några år sedan som hade förgripit sig på över 70 barn sexuellt och tagit bilder. För någon månad sen hade en svensk pappa sin dotter som sexliv medans hon var cirka 12 tills hon blev 17. När har ni hört en arabisk eller muslimsk pappa göra sånt? Snacka om brottet i för sig eller gå in i en rasistisk sida och sprid ert hat där. Ni är så jävla fega som snackar så mycket skit men vågar aldrig yttra er framför folk. Va rakryggade o stå för de ni säger inte bara i flaschback utan överallt. Hata på kriminella de finns muslimer o blattar som också gör det.
Många gör det misstaget att lägga skulden på islam pga dessa somalier som är i media, när de förvisso är muslimer, men det är inte det som är orsaken.

Folk är tröga på den punkten. Somalier är mycket speciella som folk, generellt, och det har noll och ingenting att göra med religionen.
Citera
2020-08-28, 21:54
  #4392
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Je-Suis-C
Skönt att Danmark skipade rättvisa! Är så trött på vårt mesiga förfarande med kriminella. Borde kanske flytta till Danmark😊

Eller så kan Danmarks bandeloven gärna få flytta hit

Något har ju vaknat lite. Problemet ligger i blandad del både i lagrummet och i rättegångsbalken.
Svenska åklagare har varit på plats på rättegången i Danmark, politiker surrar, massmedias ledarskribenter skriver osv, samtidigt som det härjas som i kvadrat Sverige nu med just detta problem.

Det kanske uppdagas att det till slut inte funkar med en 80 år gammal rättegångsbalk & ett lagrum som är skapat i en smal dunkel korridor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in