Jag har en dansk flagga, funderar på att hissa den
Har inte läst tråden och att plöja den nu känns lite mycket.
Kan någon vänlig själ svara på mina frågor.
Vilka länder kommer dom dömda ifrån och är alla svenska medborgare?
Vad heter dom två yngre?
Varför går dom ut med namnet på dom äldre men inte dom yngre som fick 20 år var?