Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Okej, jag inser att du har IQ 0 och därför är det ingen idé att diskutera vidare med dig. Ha ett bra liv din efterblivna åsna. Hoppas soc tar ifrån dig dina stackars barn.
Den risken borde snarare du oroa dig för. Din sort brukar babbla vitt och brett för alla som vill lyssna om era olika problem så jag gissar att det finns en hel del människor i din närhet som känner till din historik. Börjar man sedan se dina barn hänga med blattarna på busstationen om kvällarna finns det alltid någon som kontaktar socialen med en orosanmälan. Och i detta fallet är det nog motiverat, annars kommer alla dina nio-tio barn (för du har säkert några år av runtknullande i dig än) att rotera mellan olika socialkontor, missbruksenheter, ungdomspsykiatrin osv tills de själva är lika tragiska sprillror som sin mor.
Mina barn, två stycken, är välartade och väluppfostrade. Du vet sådär som det lätt blir när man växer upp i ett tryggt hushåll med goda värderingar och två vuxna som har tid och ork att ge både kärlek och uppmärksamhet. Min fru är dessutom hemmafru och har därför alltid varit närvarande som en naturlig del i våra barns liv. Jag har inga som helst skäl att tro annat än att våra två barn kommer att växa upp till rimliga människor vars skattemedel tyvärr kommer att finansiera dina trashbarns struliga liv.