2020-04-06, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hungasahorse68
Det finns bara man letar

Hmm...och som jag har letat :-) .. men tydligen inte tillräckligt. De närmaste det går att komma är väl på RS = yngre förmågor som luktar bluff eller äldre överviktiga förmågor. Ja, du har rätt. Det finns men utbudet är svalt och svagt.
Citera
2020-07-16, 21:38
Medlem
Någon som har koll på diskreta ställen kring Uppsala?
Citera
2020-07-30, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucmac
vilken häst

Häst?😆
Fattar att hon inte föll dig i smaken men vad menar du med häst? Det kanske skulle vara best?😆
Citera
2020-08-22, 00:51
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Räcker det inte med en bra, eller har hon slutat?
Vad är det f.ö. för bilder de syftar på i recensionerna, de som skriver att hon är "ännu finare i verkligheten" m.m.?

för mig räcker det givetvis med en bra... om hon var ledig varje gång man hade tid/lust/var sugen.
Men det finns flera som vill ha en underbar stund med en lättsam och ytterst skicklig tjej.
För övrigt så är väl "Variety the spice of life?"

Du har väl inget konto/medlem antar jag. Jag tror att hennes bilder/info endast kan ses av betalande medlemmar. Vilket jag förstår, hur många fyllskallar tror du spammar eskorter varje kväll
med skit, de kommer inte att köpa något men prutar eller är allmänt äckliga?

Men den där saken med att hon är mycket vackrare irl är väldigt vanligt bland snygga/heta eskorter
gör de sig mindre attraktiva på bilder med flit för att sortera bort lite kunder?
Någon snygg eskorter som kan svara på detta?

För t.ex camgirls mm har alltid onödigt bra bilder som gör dem betydligt snyggare än de är i en show t.ex vilket verkar helt rimligt. De vill ju sälja klipp å helvete till så många som möjligt.
Citera
2020-08-22, 01:22
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownJunkie
för mig räcker det givetvis med en bra... om hon var ledig varje gång man hade tid/lust/var sugen.
Men det finns flera som vill ha en underbar stund med en lättsam och ytterst skicklig tjej.
För övrigt så är väl "Variety the spice of life?"

Du har väl inget konto/medlem antar jag. Jag tror att hennes bilder/info endast kan ses av betalande medlemmar. Vilket jag förstår, hur många fyllskallar tror du spammar eskorter varje kväll
med skit, de kommer inte att köpa något men prutar eller är allmänt äckliga?

Men den där saken med att hon är mycket vackrare irl är väldigt vanligt bland snygga/heta eskorter
gör de sig mindre attraktiva på bilder med flit för att sortera bort lite kunder?
Någon snygg eskorter som kan svara på detta?

För t.ex camgirls mm har alltid onödigt bra bilder som gör dem betydligt snyggare än de är i en show t.ex vilket verkar helt rimligt. De vill ju sälja klipp å helvete till så många som möjligt.
Precis, jag har inget konto och är tveksam till att skapa ett.
Men jag förstår också att hon ofta är upptagen om hon är så bra som du säger. Men är hon det, kan man ju försöka hitta en tid då hon är ledig, istället för bara när man själv råkar vara sugen. Är hon riktigt fin blir man ju sugen automatiskt när hon väl kommer på besök!
Har du tillgång till någon bild kan du gärna pm:a mig så att jag får en uppfattning om vad det är frågan om för tjej.
Citera
2020-08-22, 02:10
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:
Precis, jag har inget konto och är tveksam till att skapa ett.
Men jag förstår också att hon ofta är upptagen om hon är så bra som du säger. Men är hon det, kan man ju försöka hitta en tid då hon är ledig, istället för bara när man själv råkar vara sugen. Är hon riktigt fin blir man ju sugen automatiskt när hon väl kommer på besök!
Har du tillgång till någon bild kan du gärna pm:a mig så att jag får en uppfattning om vad det är frågan om för tjej.

Finns inget konstigt med ett konto där.
Koppla det till en proton mejl bara så du inte får jobbmejlen kontaminerad.

Är hon så bra som folk säger? Det beror på vad man gillar.
Enkelt sex, hon gör sitt yttersta för att du skall bli nöjd. Var ärlig med vad du gillar eller vill ha.
Är du respektlös mot henne eller hennes regler så blir du blockad direkt, hon har pondus
och känns stabil. Perfekt Eskort. Speciellt med tanke på hennes ålder.

Ja, Det går alldeles utmärkt att planera i förväg men jag är en snubbe... jag planerar knappt mitt nästa andetag. Sen vill hon ju vara ledig och ha semester ibland antar jag.

Jag har ingen ansiktsbild. Men jag har lite andra bilder som jag köpt.
Men det vore väldigt respektlöst att dela dem.

Hon har totalt 8 bilder på sin rs sida, skapa ett konto, sen får du nog vänta 2 dygn innan du kan se dem... jag minns inte riktigt. Men skaffa en protonmail.com och en profil på rs.

På hennes bilder så ser hon rätt alldaglig ut. Som en tjej, inget speciellt.
hon är kort och ganska liten i kroppen men skulle nog inte klassas som petite

Min favoritbild på henne så står hon i en vit klänning? Dress? eller vad fan det heter i en korridor
ser rätt läcker ut
Citera
2020-08-22, 11:07
Medlem
Någon som har testat MaryW??
Citera
2020-08-22, 12:11
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Finns inget konstigt med ett konto där.
Koppla det till en proton mejl bara så du inte får jobbmejlen kontaminerad.
(...)
Hon har totalt 8 bilder på sin rs sida, skapa ett konto, sen får du nog vänta 2 dygn innan du kan se dem... jag minns inte riktigt. Men skaffa en protonmail.com och en profil på rs.
(...)
Ok, tack för info.
Jag har noll erfarenhet av eskortbranschen och är även tveksam till att skaffa mig det, av flera skäl, åtminstone i Sverige. Det är själva tillgängligheten som kan vara upphetsande + att jag inte knullat på flera år.

Men varför ska jag ha en profil på rs? Är det som Bodycontact eller något liknande, med den skillnaden att man betalar för möten? Tar eskorterna kontakt med kunder de blir intresserade av, eller vad?
Citera
2020-08-22, 14:36
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:
Ok, tack för info.
Jag har noll erfarenhet av eskortbranschen och är även tveksam till att skaffa mig det, av flera skäl, åtminstone i Sverige. Det är själva tillgängligheten som kan vara upphetsande + att jag inte knullat på flera år.

Men varför ska jag ha en profil på rs? Är det som Bodycontact eller något liknande, med den skillnaden att man betalar för möten? Tar eskorterna kontakt med kunder de blir intresserade av, eller vad?

Profilen var för att du skulle se en eskorts foton. Men skit i det. Hon ser ut som en precis lagom söt tjej.
Jag höll mig ifrån att köpa lösnummer tills jag var 28 tror jag. Sen tänkte jag att det blir inga i Sverige, men ja det föll det med haha

Men det var ögonöppnande iallafall. Min bild av den utnyttjade fattiga hora krossades totalt.

RS är mera en sida för att få kontakt mellan sexköpare och säljare... Tips är att inte ha en bild på fejset om du tänkt handla haha :P
Men du kan ju lika gärna sälja handjobs till Transor om du vill. Så profilen i sig är ju inget konstigt.

Ja, nää det är inte riktigt som bodycontact. Tjejerna här är inte så kräsna. Det vanligaste är att de vill ha Nordiska män och gärna över 30. Sen har vissa lika höga krav som de på bodycontact + att de ska ha 8 labans för 1 timme. hahaha :P

Men det är rätt man ska ha höga tankar om sig själv :P

Ja, jag antar att de kan ta kontakt med dig men jag tror att de inte behöver leta kunder så illa.
Men är profilen bara aktiv så får du svar från dem 9/10 gånger till skillnad från bc där man får ett svar tillbaka per 100 mejl.

Men skit i att börja nu. Det blir så enkelt sen. Det är ju knappast värt det om man torskar.
Citera
2020-08-22, 16:56
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
(...)
RS är mera en sida för att få kontakt mellan sexköpare och säljare... Tips är att inte ha en bild på fejset om du tänkt handla haha :P
Men du kan ju lika gärna sälja handjobs till Transor om du vill. Så profilen i sig är ju inget konstigt.
(..)
Men skit i att börja nu. Det blir så enkelt sen. Det är ju knappast värt det om man torskar.
Det är sant, man kan ju vara säljare också. Men antar att man anger det i så fall. Fyfan för att sälja handjobs till transor, det är illa nog att se dem de gånger man råkar göra det. Troligen skulle det vara lukrativt dock, men så fattig är jag inte!

Mitt fetade.
Du tror att det kommer att bli lagligt alltså?
Citera
2020-08-28, 16:17
Medlem
Hey guys, _Cinderella här. Har haft sporadiskt koll på tråden och såg nu att jag fått massa positiva kommentarer, vad glad jag blir

Jag är fortfarande igång, finns många olika sätt att kontakta mig. Enklast är att läsa profilen på Rs.

Jag träffar inte vem som helst och många Uppsala snubbar får inte träffa mig av den enkla anledningen att de varit respektlösa.
Jag är bra, och jag gör även mitt yttersta för att mina kunder ska kunna hålla med mig.

Hör av er om ni har frågor, svarar gärna på de sålänge det inte är småsnack.
Kram :*
Citera
2020-08-29, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisortedTruth
Hey guys, _Cinderella här. Har haft sporadiskt koll på tråden och såg nu att jag fått massa positiva kommentarer, vad glad jag blir

Jag är fortfarande igång, finns många olika sätt att kontakta mig. Enklast är att läsa profilen på Rs.

Jag träffar inte vem som helst och många Uppsala snubbar får inte träffa mig av den enkla anledningen att de varit respektlösa.
Jag är bra, och jag gör även mitt yttersta för att mina kunder ska kunna hålla med mig.

Hör av er om ni har frågor, svarar gärna på de sålänge det inte är småsnack.
Kram :*

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in