Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Precis, jag har inget konto och är tveksam till att skapa ett.
Men jag förstår också att hon ofta är upptagen om hon är så bra som du säger. Men är hon det, kan man ju försöka hitta en tid då hon är ledig, istället för bara när man själv råkar vara sugen. Är hon riktigt fin blir man ju sugen automatiskt när hon väl kommer på besök!
Har du tillgång till någon bild kan du gärna pm:a mig så att jag får en uppfattning om vad det är frågan om för tjej.
Finns inget konstigt med ett konto där.
Koppla det till en proton mejl bara så du inte får jobbmejlen kontaminerad.
Är hon så bra som folk säger? Det beror på vad man gillar.
Enkelt sex, hon gör sitt yttersta för att du skall bli nöjd. Var ärlig med vad du gillar eller vill ha.
Är du respektlös mot henne eller hennes regler så blir du blockad direkt, hon har pondus
och känns stabil. Perfekt Eskort. Speciellt med tanke på hennes ålder.
Ja, Det går alldeles utmärkt att planera i förväg men jag är en snubbe... jag planerar knappt mitt nästa andetag. Sen vill hon ju vara ledig och ha semester ibland antar jag.
Jag har ingen ansiktsbild. Men jag har lite andra bilder som jag köpt.
Men det vore väldigt respektlöst att dela dem.
Hon har totalt 8 bilder på sin rs sida, skapa ett konto, sen får du nog vänta 2 dygn innan du kan se dem... jag minns inte riktigt. Men skaffa en protonmail.com och en profil på rs.
På hennes bilder så ser hon rätt alldaglig ut. Som en tjej, inget speciellt.
hon är kort och ganska liten i kroppen men skulle nog inte klassas som petite
Min favoritbild på henne så står hon i en vit klänning? Dress? eller vad fan det heter i en korridor
ser rätt läcker ut