2020-08-28, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Jag har hängt på mycket salafistforum och den här sidan https://darulhadith.com/

Stryp pengarna från Qatar och Saudi Arabien, förbjud och terrorstämpla salafist-moskér och skolor samt utvisa salafist imamer och du har löst problemet på 5-10 år.

Då borde du veta att Darulhadith avskyr Qatar.
Du borde även då veta att salafister är en ytterst liten minoritet och det är max 10-15 imamer i hela Sverige som är salafister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Detta gäller tydligen bara ibland...

Grundlagsskyddade rättigheter likt yttrandefriheten gäller endast de som inte kritiserar regimen.

Svensk "demokrati" vore ett skämt om alltsammans inte vore så jävla sorgligt och verkligt
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
En grupp blir utsatta för hatbrott och lite till.
Och det skadar mig på en mental plan.

Hänger du med?
Att en grupp blir utsatta för hatbrott och lite till? Kan du precisera exakt vad du menar? Hur är det ett hatbrott att bränna koranen? Det är ett statement från de som bränner att de inte vill ha dessa värderingar.

Hur skadar det dig på ett mentalt plan? Hur tänker du?
Citera
2020-08-28, 15:45
Avstängd
Korv-Bajss avatar
Vad hade Steffe för val liksom?

"Dansk partiledare mördad i Malmö framför ögonen på hundratalet poliser!"

eller

Att i praktiken bränna vår Svenska lagbok, som ingen bryr sig om ändå.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2020-08-28 kl. 15:48.
Citera
2020-08-28, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det där är andra människor...

Det är danska Stram urs, Rasmus Paludans parti och Samhällsnytt som är på plats och försvarar demokratin och yttrandefriheten, stort! Ett historiskt skeende när samhället kapitulerat för islam, islamisering och islamism.
Citera
2020-08-28, 15:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Hade danskarna inte haft pistol skulle de ha blivit anfallna. Se 3:40 in i klippet https://www.youtube.com/watch?v=zBpnm3DCE8w&feature=youtu.be

Oops! Ser det ja. Pinsamt att inte PK-media rapporterar om detta, men Samnytt kan ju glädja sig åt att de lär få hur mycket trafik som helst till sin sida.
Citera
2020-08-28, 15:46
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ingen pistol
Är hans tändare

Då förstår jag, kan tändaren brukas som vapen om någon kommer nära?
Citera
2020-08-28, 15:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Då förstår jag, kan tändaren brukas som vapen om någon kommer nära?

Nej, det är en pistol. 3.80 ca in i klippet.
Citera
2020-08-28, 15:47
Medlem
Danska politiker sparkar de fotboll med Koranen på Stora torg i Malmö - grips av polis

https://www.youtube.com/watch?v=VGr2S5tXkuc
Citera
2020-08-28, 15:48
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Ja, det framstår som helt galet och omotiverat. Är det ens lagligt? Vilket lagrum stöder sig polisen på i så fall? Hedersmannen Rasmus Paludan utvisas på 2 år- medan folk från MENA som är våldtäktsmän, mördare och utövar annan grov kriminalitet tillåts stanna kvar.
Inte bara de! Is terroristerna är tydligen mer välkomna än Rasmus paludan. Dags för gemene etnisk svensk samt sekulär invandrare att vakna! Vad vill ni ha för samhälle i framtiden?
Citera
Medlem
Kan någon guida mig lite hur jag skickar en anmälan till rätt åklagarmyndighet för att granska Malmöpolisens 2 år långa inreseförbud? Och vad mer är det man anmäler till? Stationen själva?

Cred att han trotsade förbudet mot hans rätt i detta land enl grundlagen och jag tänker inte sitta på internet och säga "hehe bra där fick dom araberna xD" utan jag vill göra det lilla jag kan för att upphäva inreseförbudet och se till att någon får det tufft med sitt beslut. Det kan inte vara ett korrekt fattat beslut. "risk för brott" de är la risk för brott med valfri jävla flykting vi tar in.
Citera
Medlem
Att säkra så att man för resten av livet måste leva under ständiga hot och inte längre kunna leva fritt för att rädda yttrandefriheten. Ynkryggar kommer dock inte känna igen mod om de så har det framför sig. Vilka hjältar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in