2020-08-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
På vilket sätt skadar det dig? Kan du ge ett konkret exempel?

En grupp blir utsatta för hatbrott och lite till.
Och det skadar mig på en mental plan.

Hänger du med?
Citera
2020-08-28, 15:37
Avslutad
Så härligt att se koranen brinna i Rosengård. Stram Kurs utlovar fler bränder i Malmö idag till stöd för Rasmus Paludan som olagligt förvägrats inresa i Sverige idag. För jävligt hur antidemokratiskt Sverige beter sig ständigt.

Polisen borde istället ha varit behjälplig med att finna en ny plats och en ny tid om man var tvungna att neka tillstånd just idag. Jämför med hur man hanterade BLM-demonstrationerna mitt under brinnande pandemi. Man hjälpte till, man gullade, man gjorde uttalanden i media om att det här var viktigt och att man skulle vara extremt tillåtande mot vänsterextremisterna och invandrarmobbarna. Varför agerar man inte likadant nu? Polisen har en skyldighet att vara opartisk och behandla alla loka. Tycker någon att polisen behandlar dessa händelser likvärdigt och opartiskt?
Citera
2020-08-28, 15:39
Medlem
Aftonbladet och Expressen tiger fortfarande om inreseförbudet men att uppvigla mot Paludan var de snabba med.
Citera
2020-08-28, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi

Youre getting the hang of it! Livet är för kort för att inte få garva emellanåt.

Ja fast ni garvar inte åt muslimer som hotar med krig eller? Ni verkar inte så roade av att bränna koranen heller men det beror ju på att ni är garderobs muslimer.

Aja när mussarna knackar bögar och slänger dem från hustaken kommer i alla fall inte jag att stå upp för några hbtq rättigheter. Det skulle ju kränka någon annans religiösa rättigheter.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-08-28 kl. 15:43.
Citera
2020-08-28, 15:40
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Hazaren med plankan var det mest hotfulla hittills, men danskarna skrämde iväg honom.

Hade danskarna inte haft pistol skulle de ha blivit anfallna. Se 3:40 in i klippet https://www.youtube.com/watch?v=zBpnm3DCE8w&feature=youtu.be
Citera
2020-08-28, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Så härligt att se koranen brinna i Rosengård. Stram Kurs utlovar fler bränder i Malmö idag till stöd för Rasmus Paludan som olagligt förvägrats inresa i Sverige idag. För jävligt hur antidemokratiskt Sverige beter sig ständigt.

Polisen borde istället ha varit behjälplig med att finna en ny plats och en ny tid om man var tvungna att neka tillstånd just idag. Jämför med hur man hanterade BLM-demonstrationerna mitt under brinnande pandemi. Man hjälpte till, man gullade, man gjorde uttalanden i media om att det här var viktigt och att man skulle vara extremt tillåtande mot vänsterextremisterna och invandrarmobbarna. Varför agerar man inte likadant nu? Polisen har en skyldighet att vara opartisk och behandla alla loka. Tycker någon att polisen behandlar dessa händelser likvärdigt och opartiskt?

Jag hoppas leder till värre saker framöver.
Nu kommer Toraoch bibeln brännas i demokratins namn.

Och jag hoppas det leder till krig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
Verkligen uppfriskande att se hur regimen misslyckas i förtrycket om bara för idag. Dagen görs ännu bättre av att danskarna idag spärrar in tre mördarnegrer på livstid!

Varje gång de spottar på oss, förlöjligar och förolämpar oss, varje gång de nekar oss det som de med alla de politiskt korrekta flosklerna upphöjt som en mänsklig rättighet för alla världens människor skaver deras lögner mot den verklighet som allt fler svenskar dag efter dag tvingas bevittna i sina egna städer och med sina egna ögon. Idag skymtar vi regimens rätta ansikte bakom alla de fina ord och tal som deras armé av politruker väver dag ut och dag in åt dem. Idag skymtar vi just hurpass naken denna vidriga svenskfientliga regim är.
Citera
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Hade danskarna inte haft pistol skulle de ha blivit anfallna. Se 3:40 in i klippet https://www.youtube.com/watch?v=zBpnm3DCE8w&feature=youtu.be

Ingen pistol
Är hans tändare
Citera
2020-08-28, 15:43
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Är det malmöborna som bestämmer vilka som ska ut?

Åtminstone den muslimska delen av Malmös invånarna.

De etniskt svenska invånarna har nog inget att säga till om. Öppnar de munnen så riskerar de att bli fängslade. Eller misshandlas av muslimer.
Citera
Medlem
Citat:

Eh, nej, det är en tändare. Han använde ju den tidigare i klippet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja fast ni garvar inte åt muslimer som hotar med krig eller? Ni verkar inte så roade av att bränna koranen heller men det beror ju på att ni är garderobs muslimer.

Aja när mussarna knackar bögar och slänger dem från hustaken kommer i alla fall inte jag att stå upp för några hbtq rättigheter.

Kan bara tala för mig själv och jag är väl medveten om farorna med Islam, jag orkar bara inte gå runt och vara förbannad 24/7.
Citera
2020-08-28, 15:44
Medlem
Inreseförbud i två år.

Vad är det för ett sjukt antikristligt land vi lever i? Ska vi bara vänta på att islam tar över Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in