2020-08-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Jag ser inte problemet? Det finns billigt vin på bolaget och hela internet törstar efter trash, vad är problemet? Du verkar ju nöjd med dina livsval och din dotter håller på att kopiera dessa, vad är problemet? Förutom samhällets framtida "utmaningar" då, men jag menar nu?

Kom ihåg mitt inlägg, om 10 år så har hon redan barn med en snubbe och lever ihop med en annan men har span på en tredje. Om du fortfarande lever om 25 år så får du nog se ditt äldsta barnbarn på något rehabhem.

Fattar inte att sådana som du sätter barn till världen, det enda du kan erbjuda som alternativ till icke-existens är lidande, förnedring och misär. Stackars dina barn.

Ursäkta men jag kan inte låta bli att skratta, det där var riktigt roligt skrivet. Psyk nästa?
Citera
2020-08-28, 15:22
Medlem
Jag har 6 barn som alla har samma pappa. Vad är det som säger att jag ligger runt med olika män och går från det ena förhållandet till det andra?
Citera
2020-08-28, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det finns ingen annan pappa, släpp det nu. Hon bor hos mig ibland men mest är hos sin pappa (hennes biologiska pappa). De andra barnen bor växelvis hos oss båda. Ja, min exman är miljonär men det betyder inte att jag har det dåligt ställt, tvärtom.

Du behöver inte skämmas för att du har barn med fler män. Men tycker du det är jobbigt att prata om så släpper vi det självklart.

Din dotter kanske kan bo permanent hos din exman och hans sambo? Hon verkar ju ty sig till dem, och hon kanske mår bättre av att bo på samma ställe hela tiden. Hon är ju gammal nog att själv välja tänker jag. Och vem hade inte velat bo hos sin miljonärspappa som tonåring.
Citera
2020-08-28, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomfront
Du behöver inte skämmas för att du har barn med fler män. Men tycker du det är jobbigt att prata om så släpper vi det självklart.

Din dotter kanske kan bo permanent hos din exman och hans sambo? Hon verkar ju ty sig till dem, och hon kanske mår bättre av att bo på samma ställe hela tiden. Hon är ju gammal nog att själv välja tänker jag. Och vem hade inte velat bo hos sin miljonärspappa som tonåring.

Nej, det är inte jobbigt att ha barn med samma pappa. Att vi separerade efter tredje barnet är en annan sak. Vi blev ju tillsammans igen och fick tre barn till. Hon får välja helt själv vem hon vill bo hos. Ja, eller hur vilken dröm att ha en pappa som är miljonär.
Citera
2020-08-28, 15:51
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Men kan du också förstå hennes pojkvän? Han känner säkert att han måste tömma pungen och så träffar han din dotter. Då måste man ju förstå hans önskemål också.
Citera
2020-08-28, 15:54
Medlem
Nu vet jag inte hur länge ni varit separerade, du o exet? men förstår henne att hon tycker det är jobbigt att vara äldst o säkert behöva hjälpa sina små syskon när ni alla är ihop.
Hon testar säkert gränser o vill ta sig in i vuxenlivet ( för tidigt) finns det inte en chans att du! Den veckan är barnfri bjuder över henne på middag ni gör ihop och du berättar på ett lugnt o pedagogiskt sett hur du känner o mår?
Du måste vinna hennes förtroende o kärlek. Annars är chansen stor att du mister henne till ditt ex nya tant.

Lycka till! Ge inte upp! livet utan sina barn är skit.
Citera
2020-08-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERT2
Nu vet jag inte hur länge ni varit separerade, du o exet? men förstår henne att hon tycker det är jobbigt att vara äldst o säkert behöva hjälpa sina små syskon när ni alla är ihop.
Hon testar säkert gränser o vill ta sig in i vuxenlivet ( för tidigt) finns det inte en chans att du! Den veckan är barnfri bjuder över henne på middag ni gör ihop och du berättar på ett lugnt o pedagogiskt sett hur du känner o mår?
Du måste vinna hennes förtroende o kärlek. Annars är chansen stor att du mister henne till ditt ex nya tant.

Lycka till! Ge inte upp! livet utan sina barn är skit.

Det är ett halvår sedan vi separerade men då hade det varit dåligt mellan oss rätt länge och jag löste situationen genom att vara otrogen med två olika män tidigare i våras. Efter allt detta började vår dotter förändras och jag förstår att det varit jobbigt för henne. Jag behöver prioritera tid med bara henne utan att det är en massa annat som stör.
Citera
2020-08-28, 16:04
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Citat:
Det är ett halvår sedan vi separerade men då hade det varit dåligt mellan oss rätt länge och jag löste situationen genom att vara otrogen med två olika män tidigare i våras. Efter allt detta började vår dotter förändras och jag förstår att det varit jobbigt för henne. Jag behöver prioritera tid med bara henne utan att det är en massa annat som stör.

Knullade du med dessa två män?
Citera
2020-08-28, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBredberg
Knullade du med dessa två män?

Ja, vad tror du själv? Vad skulle vi annars ha gjort?
Citera
2020-08-28, 16:09
Medlem
Teleslingas avatar
Barn tar ofta intryck av sina föräldrar. Ibland tyvärr i lite för stor utsträckning.
Citera
2020-08-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Barn tar ofta intryck av sina föräldrar. Ibland tyvärr i lite för stor utsträckning.

Ja, då vet jag vad jag har att vänta då.
Citera
2020-08-28, 16:11
Medlem
Citat:

Jag antar att någon av dessa män är din särbo, eller är det ytterligare en kille? Hur är relationen mellan din dotter och din särbo, fungerar de bra ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in