I vänsterpackets värld så är det ALLTID synd om MGM, han rår inte för det han gör, det blir tokigt...
En sak kan jag, med snart 45 års livserfarenhet peka på, under min uppväxt var det många ungar som for illa hemma i stugorna, barn till alkoholister, knarkare, kåkfarare m.m. Gjorde någon av dessa ungar något i närheten av detta bestialiska brott...? Nej det hände inte... varför det tro?
Jo, det är så jävla enkelt som att det beror på KULTUR, UPPFOSTRAN och MILJÖ!
Det krävs ingen rocket sience för att begripa det... Killen är dessutom 21, sluta snacka som han är ett jävla barn! Era fjollerier fungerar så där va... Eller inte alls... Vakna upp från din jävla socionom utbildning och titta på verkligheten utanför fönstret!!!
Om du inte redan har egna barn så kommer du sannolikt och få det, hur vill du att de ska växa upp....? I ditt jävla jamsland ute i orten...? Det tror jag inte, utan du blir/är segregerad jävla vänsterhäxa!
Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Vafan "socialen brustit"?? Varför ska vi ösa skattepengar på de här psykopaterna? Hela jäkla samhället går på knä. Flera regioner och kommuner får inte ihop budgeten. Vi har stora nedskärningar i flera kommuner inom vård och skola och omsorg pga invandrarmottagandet som kostat multum för flera kommuner när de tvingas ordna boenden och försörjning.