2020-08-27, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
Jag tror det är dags nu att iranierns mamma och pappa drar från landet för det finns folk som vill ta hand om saker och ting och skipa rättvisa.

Iranierns lägenhet ligger på bottenvåningen. Skulle nog passa mig för att röra mig i dom kretsarna. Finns killar som vill elda nu...
https://imgur.com/a/c4igmNB

Har familjen sålt sin lägenhet?
Senast redigerad av ArrigoSacchi 2020-08-27 kl. 20:37.
Citera
2020-08-27, 20:38
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ja jag tänkte faktiskt också så- här har socialen verkligen brustit som vanligt, det har funnits
röd flagg under flera år, en förälder som säkert inte kunnat styra sin unge,
har självklart inte fått rätt insats från soc.
Det var inte läge att skriva eftertänksamt om vilka felbedömningar som gjorts under årens lopp, det sista var ju att släppa honom-21 åringen fri..
många felbedömningar har gjorts helt klart.
Men tråden drar iväg åt galet håll det framstår som om svenskar har tappat förmågan att reflektera

Vafan "socialen brustit"?? Varför ska vi ösa skattepengar på de här psykopaterna? Hela jäkla samhället går på knä. Flera regioner och kommuner får inte ihop budgeten. Vi har stora nedskärningar i flera kommuner inom vård och skola och omsorg pga invandrarmottagandet som kostat multum för flera kommuner när de tvingas ordna boenden och försörjning.
Citera
2020-08-27, 20:39
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SK4NDAL
Ja kan inte skicka pm men de känns som vi stockholmare behöver samla oss, de börjar eskalera nu
Ja nåt kommer att hända i den närmsta framtiden, svensken kommer så smått att börja bitas tillbaka, när såna här saker sker så blir folk mycket snabbt förbannade.

Kanske det kommer någon organisation för Sverige vänliga i sthlm inom snarast?
Citera
2020-08-27, 20:42
Medlem
Dumdrygs avatar
Så här mår ungdomar i Solna:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/unga-solnabor-radda-att-utsattas-for-valdsdad
Citera
2020-08-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postatallen
Jag tror nog att någon kommer skrämma, ge igen eller hota 21 åringens familj och om jag ska vara helt ärlig så verkar farsan förtjäna det då det förmodligen är han som skadat sonens psyke så allvarligt att han vill utföra detta.

18 åringens familj kommer också få payback.

Tyvärr kommer det nog inte bli så.
Varför?
- därför det är otypiskt svenskt att göra så. " man orkar inte bry sig".
Det blir en suck och axelryckning som svar från massan.
Citera
2020-08-27, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Som vanligt när era guldgossar varit i farten så ska det förminskas och skyllas på BO.

Mmm dessa vänsterskribenter har inga gränser, inte ens i ett så bestialiskt och brutalt fall som detta kan man låta bli att försvara gärningsmännen.

Även om man tycker synd om en sjuk psykopat till våldtäktsman så kan man faktiskt ha respekt nog att hålla tyst om det när något så sjukt som detta inträffat.

Ibland kan man vara en anständig människa, så länge man inte tillhör den politiskt korrekta sekten dvs.
Citera
2020-08-27, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Det har sagts efter varje förnedningsrån, men i detta fallet tror jag faktiskt att du kan ha rätt.

Hoppas det, som i USA efter Floyds död, Den polismannen kunde inte gå ut till postlådan ostört dagarna efter händelsen. Civilkurage som vi i Sverige tyvärr inte är beredda att ta till för att skydda och stå upp för våra bröder.
Citera
2020-08-27, 20:46
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Läs inlägg 24 och 36 av en person som var på plats när pojkarna hittades. Hon skrev att det var svenska pojkar.

En i början av tråden som såg när de blev hämtade av ambulans tyckte de såg ut som utländska gatubarn, så det verkar gå isär vilka BO egentligen är. Får invänta FUP.[/quote]

Det är svenskar. En bekant till ena familjen har postat flera gånger.[/quote]

Spelar egentligen ingen roll vilken nationalitet offren har, hela grejen är så sjuk och vidrig. Sen sitter det "folk" (mer djur i mitt tycke) och är förskräckta att folk är rasande över något så sjukt som det här.
Snacka om känslolösa NPC.

Jag blir lika förbannad om offren heter Muhammed och Ngongo eller om de heter Sven och Karl.
Och alla jävla kräk som tystar ned händelsen för att de inte passar deras fittagendor.
Må de kräken brinna i samma helvete som gärningsmännen. Sjuka jävla kräk!
Citera
2020-08-27, 20:49
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon

Varför?
De andra förnedringsrånen så var det nog få som färväntade sig en hämnd, det är dock mer osäkert denna gång, det är ett riktigt grovt övergrepp och det kan vara det som får bägaren att rinna över.

Om inte denna gång så räcker det max med 2 till förnedringsrån av pissa i munnen och värre och sen kommer svensken vara rasande och en hämnd kommer att ske.
Citera
2020-08-27, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Har kontakt 23.00 , förväntas ta 15 minuter hem. Ringer polisen när det gått 45 minuter över tiden? Vad i helvete är detta för familj? Tyvärr hade dom ju belägg att vara oroliga. Men jävlar vad ångest jag haft om jag haft en familj som ringer polis när jag är 45 minuter sen hem när jag är 16 år.

Har du missat den utveckling som skett i landet de senaste åren?
Citera
2020-08-27, 20:50
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon

Varför?
De andra förnedringsrånen så var det nog få som färväntade sig en hämnd, det är dock mer osäkert denna gång, det är ett riktigt grovt övergrepp och det kan vara det som får bägaren att rinna över.

Om inte denna gång så räcker det max med 2 till förnedringsrån av pissa i munnen och värre och sen kommer svensken vara rasande och en hämnd kommer ske.

Så arga som många blev av pissa i munnen rånet visar att det behövs inte så mycket mer inte svensken börjar slå tillbaka.
Citera
2020-08-27, 20:51
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
En i början av tråden som såg när de blev hämtade av ambulans tyckte de såg ut som utländska gatubarn, så det verkar gå isär vilka BO egentligen är. Får invänta FUP.

Det är svenskar. En bekant till ena familjen har postat flera gånger.[/quote]

Spelar egentligen ingen roll vilken nationalitet offren har, hela grejen är så sjuk och vidrig. Sen sitter det "folk" (mer djur i mitt tycke) och är förskräckta att folk är rasande över något så sjukt som det här.
Snacka om känslolösa NPC.

Jag blir lika förbannad om offren heter Muhammed och Ngongo eller om de heter Sven och Karl.
Och alla jävla kräk som tystar ned händelsen för att de inte passar deras fittagendor.
Må de kräken brinna i samma helvete som gärningsmännen. Sjuka jävla kräk![/quote]

Ja men nu är offren svenskar. en bekant till familjen har postat och frun till mannen som hittade dem har postat. Hon bar även ut filtar till offren. Ett motiv är givetvis att förnedra svenskar. Det är vad brottet handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in