2020-08-27, 19:18
Moderator
-Info-s avatar
En professor säger så här om den stoppade demonstrationen:

Citat:
Yttrandefrihetsexpert: “Väldigt ovanligt att demonstrationer stoppas”

Det är väldigt ovanligt att polisen säger nej till en ansökan om att få demonstrera. Det säger Henrik Wenander, professor i offentlig rätt vid Lunds universitet.

– Men det är givetvis ett fruktansvärt samhällsproblem om våld eller hot om våld skulle ändra möjligheterna att demonstrera, säger han.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/valdigt-ovanligt-att-demonstrationer-stoppas

Det är väldigt ovanligt att det sker, enligt professorn.

Kan det vara så att vi nått en brytpunkt här? Säger muslimerna nej till en demonstration, då blir det inget?
Citera
2020-08-27, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adikinsky
jadu ni shitskins har då inte byggt ett skit i svea rike. Du måste dock vara ett troll. Jag vet att araber älskar inavel upp till 40% men du kan fan inte vara så blåst?

Att du förnekar att svartskallar byggt upp detta land.
Du måste ju fan ha vanföreställningar om vem som har hjälpt till med att bygga detta land.

Men visst gör det ont i hjärtat.
Att svenskar varit beroende av moderna slavar.
Citera
2020-08-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adikinsky
jadu ni shitskins har då inte byggt ett skit i svea rike. Du måste dock vara ett troll. Jag vet att araber älskar inavel upp till 40% men du kan fan inte vara så blåst?
Det är ingen idé han förstår bara våld
Citera
2020-08-27, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Det spelar ingen roll vad ni har sagt.
Ni behövde invandrare som skulle bygga upp ert land.

Hur svårt det än är att erkänna.
Behövde ni människor som skulle sköta smuts jobbet.

In med svartskallar.
Och man kan bygga på så länge att det inte är sant.

Och allt det jag hade byggt på hade visat på att du är minst lika skyldig som svartskallen. När dit land är på väg mot mycket sämre tider.

Då du förstår vad jag menar.
Då är vi överens om att svenskar är lika skyldiga till detta.

Är vi inte enade.
Då går du runt och förskönar verkligheten enligt mitt sätt att se på saker.
Nej, vi behövde ingen för att bygga upp landet. Sverige var fullt utvecklat redan för 30 år sen. Det var ett mycket bättre land än vad det är idag. Utan skottlossningar och sprängningar.

Politiker har lurat oss och tagit in fler personer än vad de har berättat. Kanske för att de ville förstöra välfärden eller för att de var för godtrogna. Men majoriteten av svenska folket har varit emot invandring sedan 1991 när Bert Karlsson valdes in riksdagen. Tyvärr gav han upp för tidigt.
Citera
2020-08-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Det är ingen idé han förstår bara våld

Vilken fördom.
Citera
2020-08-27, 19:26
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
En professor säger så här om den stoppade demonstrationen:

Det är väldigt ovanligt att det sker, enligt professorn.

Kan det vara så att vi nått en brytpunkt här? Säger muslimerna nej till en demonstration, då blir det inget?

Muslimska intressen har sedan många år nu styrt mycket av det som sker i Sverige så brytpunkten har redan skett.
Citera
2020-08-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-

Det är knappast en brytpunkt på så vis att det blir ett avslag på en demonstration ifall muslimer säger "nej", däremot så sänder det ju en tydlig signal beträffande att om du hotar tillräckligt mycket så kommer t.ex. demonstrationer att ställas in då polisen saknar tillräckligt med resurser.
Citera
2020-08-27, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Nej, vi behövde ingen för att bygga upp landet. Sverige var fullt utvecklat redan för 30 år sen. Det var ett mycket bättre land än vad det är idag. Utan skottlossningar och sprängningar.

Politiker har lurat oss och tagit in fler personer än vad de har berättat. Kanske för att de ville förstöra välfärden eller för att de var för godtrogna. Men majoriteten av svenska folket har varit emot invandring sedan 1991 när Bert Karlsson valdes in riksdagen. Tyvärr gav han upp för tidigt.

Haha.
Du är verkligen helt frånvänd från verkligheten.
Jag börjar misstänka att ni är bönder som bor ute i landet.

Om ni lever i storstan ska ni se att mitt folk sköter erat smuts jobb
Ni borde vara tacksamma för att vi håller ert land rent!
Citera
2020-08-27, 19:29
Medlem
Citat:
Muslimerna är snälla gentemot er.
Men det är skönt att se era grisiga ansikten här på nätet.

På vilket sätt är muslimerna "snälla" mot "oss"? Det är snarare vi som är snälla mot de som kommit hit - alldeles för snälla enligt min mening.
Citera
2020-08-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
På vilket sätt är muslimerna "snälla" mot "oss"? Det är snarare vi som är snälla mot de som kommit hit - alldeles för snälla enligt min mening.

Jag ska ta min lilla tid.
Och lägga det milt.

Det finns svenskar som ger mig goda vibbar.
Okej. Den biten är jag lugn med.

Men om en människa. Spelar ingen roll vilken ras.
Ska leka Allan Ballan på min bekostnad.

Så kommer jag visa tydligt vad jag tycker å tänker framöver.
Citera
2020-08-27, 19:32
Medlem
Citat:
Jag ska ta min lilla tid.
Och lägga det milt.

Det finns svenskar som ger mig goda vibbar.
Okej. Den biten är jag lugn med.

Men om en människa. Spelar ingen roll vilken ras.
Ska leka Allan Ballan på min bekostnad.

Så kommer jag visa tydligt vad jag tycker å tänker framöver.

Återigen - på vilket sätt har muslimer varit snälla mot svenskar menar du? Vad skulle de gjort annars? Agerat som svin i ett land som inte ens är deras, likt t.ex. USA allt för ofta verkar göra utomlands?
Citera
2020-08-27, 19:34
Medlem
Citat:
Haha.
Du är verkligen helt frånvänd från verkligheten.
Jag börjar misstänka att ni är bönder som bor ute i landet.

Om ni lever i storstan ska ni se att mitt folk sköter erat smuts jobb
Ni borde vara tacksamma för att vi håller ert land rent!
Några av er jobbar. So what? Det gör nästan alla svenskar också. Dessutom skjuts det och sprängs det varje dag. Kriminella sätter upp vägspärrar i Göteborg. Även ni som har kommit borde förstå att det inte är normalt att släppa in så många människor så snabbt i ett land.

Andra länder som Danmark har inte tagit emot så här många invandrare och de är bättre länder än vad Sverige är. Det har inte behövts någon för att göra smutsjobbet där. De klarar sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in