2020-08-27, 17:38
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Att ni inte tar till en handling.
Så att vi därefter kan ta till en handling.

Muslimerna är snälla gentemot er.
Men det är skönt att se era grisiga ansikten här på nätet.
Nej muslimer är inte snälla när de förtrycker en av våra viktigaste rättigheter.

Om det är någon som visar sina grisiga ansikte så är det alla islamister som genom Hot om våld stoppat en demonstration. Detta kommer få negativa konsekvenser för muslimer i Sverige förmodligen kommer vi se mer lagstiftning som liknar den i Danmark.

Vi kan inte ha Imamer som uppmanar till hat och förtryck i Sverige.
Citera
2020-08-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vi kan ju spara in på flyktingmottagning så vi har råd.

Muslimerna kommer inte hit och belastar välfärden, Dan och Rasmus kan bränna koraner utan att behöva polisbeskydd, samhället sparar enorma summor.

När folk säger att det inte är värt att lägga pengar på så är svaret att det visst är värt. Det är värt varenda krona fram tills dagen kommer då det inte längre behövs beskydd för något som inte bryter mot lagen, oavsett vad. Det handlar i grund och botten om att stå upp för frihet och att skydda friheten. Och ingen ska säga att det ena är värt att skydda men inte det andra, allt är värt så länge som det inte strider mot svenska lagar.
Citera
2020-08-27, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rivarol
Tråkigt att evenemanget inte blev av.

Det hade kunnat accelerera den nödvändiga delningen av Sverige i ett geografiskt område för dom och ett för oss eftersom fredlig samexistens bevisligen inte fungerar. Se på USA.

Enligt Pulla pulla så blir det visst av imorgon, i Malmö. Enligt honom ska koranen brännas imorgon. Står på hans Facebook.
Citera
2020-08-27, 17:42
Medlem
Varför är Sverige så rädda för att en bok bränns? Jag har alltid fått förklarat för mig hur fridfulla och härliga alla utbildade invandrare och muslimer är???

Är det någon som ljuger igen?
Citera
2020-08-27, 17:44
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:

Det är det enda ni parasiter är dugliga till, titta bara på era hemländer i Mellanöstern. Ni klarar inte ens av att skapa ett fungerande civilt samhälle, så ni måste fly till fungerande länder och förstöra allt ni ser där också. Det är väl kontentan av årtionden med kusingiftermål antar jag.

Denna världs största börda och förlorare.
Citera
2020-08-27, 18:03
Medlem
Citat:

Snälla.
Det är svenskarna som är "snälla" som låter muslimer bo här från första, med allt vi det har inneburit för landet. Ni har skyddats från "krig", fått permanenta uppehållstillstånd, utbildning, bostäder och rätt till hela välfärdssystemet. Och sedan pratar du om snällhet. Svenskar är inte skyldiga dig något mer än du redan fått, det är bara du som står i skuld. Och om du inte anser att det bara är du som står i skuld så kan du lämna västvärlden några år och se vad du har att vara tacksam för. Testa att bo i Palestina i några år och se om du gillar det.
Senast redigerad av jutePippi 2020-08-27 kl. 18:07.
Citera
2020-08-27, 18:04
Medlem
Citat:

Vad är problemet med att bränna en bok? Har själv eldat upp flertalet böcker. Ser inte vad som skulle vara så speciellt med just denna.. är inte muslimer överlag fredliga? Och islam en fredlig religion?
Citera
2020-08-27, 18:14
Medlem
Citat:
Bara för att vi inte visar vår tacksamhet varje minut.
Så spyr ni på oss. Pissar på oss.

Låter oss ta era låginkomsttagande jobb.
Och du vill att vi ska vara tacksamma för det?

Det är exakt vad invandrarna får göra här.
Slita som svin. Medan den rika svennen knullar runt!
Vi har aldrig önskat att ni ska komma hit. Vi har blivit lurade bakom ryggen på oss av förrädare som Fredrik Reinfeldt.

Är det inte bättre att åka hem?

För även du måste medge att Sverige tillhör det svenska folket. Precis som Syrien tillhör det syriska folket.
Citera
2020-08-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Vi har aldrig önskat att ni ska komma hit. Vi har blivit lurade bakom ryggen på oss av förrädare som Fredrik Reinfeldt.

Är det inte bättre att åka hem?

För även du måste medge att Sverige tillhör det svenska folket. Precis som Syrien tillhör det syriska folket.

Självklart är fallet så.
Och jag måste inte vara mycket tacksam för det ni har gett mig.
För det ni har gett och det jag ser idag.
Och det ni tar ifrån mig varje dag.

Visar på att jag inte behöver vara det minsta tacksam.
Citera
2020-08-27, 18:21
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Det blir inget. Är inställt av polisen.
Dåligt!
Citera
2020-08-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Dåligt!

Blir visst av. Han har gått ut på sin Facebook har skrivit att det ska bli av imorgon i Malmö. Han skrev det efter att det inställda beskedet kom. Mer info vill de nog inte gå ut med av säkerhetsskäl, syftar på Rasmus och hans team.
Citera
2020-08-27, 18:30
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutePippi
Blir visst av. Han har gått ut på sin Facebook har skrivit att det ska bli av imorgon i Malmö. Han skrev det efter att det inställda beskedet kom. Mer info vill de nog inte gå ut med av säkerhetsskäl, syftar på Rasmus och hans team.
Klokt att inte förannonsera platsen för eldandet. Heja Paludan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in