2020-08-27, 12:30
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Här har du en som hävdar motsatsen:

Då får du väga det inlägget mot övriga inlägg om BO.
Citera
2020-08-27, 12:33
Medlem
XplqTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeabroad
En annan i tråden hävdar att de var på födelsedagsfest, vad gäller?
Kan ju vara både och eller hur? Det viktiga är väl föräldrar närvarande, ingen sprit, ingen fylla. Hemgång vid 23.
Citera
2020-08-27, 12:33
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Då får du väga det inlägget mot övriga inlägg om BO.

Jag tror han ljuger, men det var mer för att visa dig att det finns åtminstone en i tråden som hävdar motsatsen.
Citera
2020-08-27, 12:34
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Mitt fetade.
Var inte påståendet, att ett av BO inte var svensk? Men annars har du rätt i sak, det är konstigt om postaren skulle har hört detta av GM. Däremot om alla inblandade känner varandra, vore det möjligt.

Fel av mig. Skrev fel. Ja, men det verkar ju som att GM och BO inte känner varandra sedan tidigare enligt Aftonbladet. De är inte i samma ålder och bor nog inte i samma område.
Citera
2020-08-27, 12:40
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusselhelvete
Det fetade. Såklart håller tonåringar på som de gör. Men fan om en orolig förälder kontaktar polisen och säger att de har ringt när de var på väg men aldrig kom fram. Borde inte länsman då rycka ut? Återigen, detta jävla land alltså....

Håller fullständigt med. Fy fan om man själv var förälder och ringer polisen och blir avfärdad. Vilken jävla natt familjen har haft och sen bli kontaktade på morgonen och får reda att de ligger på Karolinska.
Citera
2020-08-27, 12:40
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
S.k. "normala människor" har hämningar inför sådant-som-man-inte-gör. Därför tror man lätt att det måste finnas personliga motiv.

Men uppfattningen om vad-som-man-inte-gör är i stor utsträckning kulturellt förankrad, varför brottsligheten ser väsentligt annorlunda ut idag i Sverige. Våld mot slumpvis utvalda offer (och i synnerhet mot etniska svenskar) är betydligt vanligare idag och enl. Aftonbladet så "arbetar polisen utifrån teorin att offren var slumpmässigt utvalda".

Så är det. "Kul grej". De två BO har ivf fått sig en rejäl dos integration, så alla 7K måste väl vara nöjda.
Citera
2020-08-27, 12:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusjavoj
Nära bekant med BO-1's familj, här kommer lite fakta:

Två väluppfostrade 16-åriga killar, på väg hem från kamrats födelsedagsfirande. (Ja, svenska och nyktra för er som tvivlar.)

Telefonkontakt med föräldrar kl. 23, meddelar BO-1 att de är på väg hem och snart hemma. (de går på vägen utmed Norra begravningsplatsen, ca. 15 min kvar att promenera hem.)

Kl. 0000 ringer förälder till BO-1 polisen och begär hjälp för att något måste ha hänt. Får till svar något i stil med: "Har de sagt att de är på väg hem, så är de säkert det. Oroa er inte." Varpå pappan till BO-1 ger sig ut på cykel i området och letar utan att hitta dem.

Kl. 0900 ringer telefonen från Södersjukhuset som meddelar att sonen finns där.

Under söndagen framkommer sedan att de två pojkarna blivit slagna i huvudet med en större trädgårdsspade och indragna i skogen. Misshandeln har sedan fortsatt med hjälp av tändare, upphettade föremål samt "vassa föremål". När GM har "trippat av" och släpper kontrollen så flyr BO-1 & 2 och hittar den person som hjälper dem ringa 112.

Det är vad jag vet nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Riktigt sjukt och obehagligt. Jag är glad att de är oskadda.
Duca, du kanske ska slå upp ovanliga, svenska ord innan du börjar använda dem.
För "oskadda" är de VERKLIGEN inte. De har torterats, knivhuggits, våldtagits, bränts, rånats, blivit slagna med spadar! I huvudet! Det senaste från msm.

Att vara "oskadd" betyder helt enkelt oskadad. De är psykiskt och fysiskt skadade. För hur länge är osäkert.
Citera
2020-08-27, 12:44
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Håller fullständigt med. Fy fan om man själv var förälder och ringer polisen och blir avfärdad. Vilken jävla natt familjen har haft och sen bli kontaktade på morgonen och får reda att de ligger på Karolinska.

och sen får reda på vad som hänt. Våldtäktstortyr under 10 timmar och levande begravda av två inavlade psykopater från Babianländer. Vilken misär. Om offrens familjer inte är AfS åtminstone efter det här så är de nog riktiga NPC.
Citera
2020-08-27, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Duca, du kanske ska slå upp ovanliga, svenska ord innan du börjar använda dem.
För "oskadda" är de VERKLIGEN inte. De har torterats, knivhuggits, våldtagits, bränts, rånats, blivit slagna med spadar! I huvudet! Det senaste från msm.

Att vara "oskadd" betyder helt enkelt oskadad. De är psykiskt och fysiskt skadade. För hur länge är osäkert.
Psykiskt är de nog skadade för all framtid.
Citera
2020-08-27, 12:48
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XplqT
Får väl säga det igen: Känner 15 åring, klasskamrat med yngsta BO. Enligt min info är äldre BO bror till yngre. Svenska och ja, de ringde hem och sa de var på väg. Polisen tyckte inte det var värt att bry sig när föräldrar larmade. BO hade enligt mina uppgifter varit hos kompis, spelat datorspel, ätit chips och druckit läsk.

Polisen har fullt upp med skjutningar och bomber.
Citera
2020-08-27, 12:48
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Någon som kan förklara för mig hur gärningsmannen går fri ute på gatorna när han den 2 juli dömdes för mordbrand?

För att domstolen och kriminalvården ansåg väl att han inte skulle begå mer brott i väntan på sin fängelsedom. De som är intressant är vad påföljden blir i detta sammanhang, jag hoppas innerligt att Domstolar ser de här som ett varningsexempel på unga/vuxna som får fängelsedomar. Att dem inte får gå fria på våra gator i väntan på fängelse utan vi sätter dem i förvar och eskorterar dem till fängelset när är dags.
Senast redigerad av Opilus5500 2020-08-27 kl. 12:52.
Citera
2020-08-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Här har du en som hävdar motsatsen:

Skitsnack
Vittnet som hittade BOs menar att dom är svenskar.
Finns i tråden att läsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in