2020-08-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yugoslav
wtf... Du kommer aldrig passa in, och varför skulle du hänga vid en gymnasieskola? Snacka om sjuk creep-varning.

Tjejer som gillar äldre män gillar män som har ; pengar, utseende eller makt. En no-life random kommer inte ro hamn en ung läcker dam såvida han inte har något ovanstående själv att erbjuda.
Fel tyvärr. Småbrudar kan fastna för vilka losers som helst, inkl undertecknad.
Citera
2020-10-13, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Fel tyvärr. Småbrudar kan fastna för vilka losers som helst, inkl undertecknad.
På vilket sätt är du en loser??? Berätta om dina erfarenheter med unga töser!!

Jakten fortsätter kan jag tala om!! Jag pratade med en tjej på puben som var 19... .. jadå hon var lite korpulent men det var ett trevligt trevligt samtal jag fick bjuda henne på en öl!! Och Karin hörde av sig här om dagen och frågade hur de var med mig så än är inte den här herren död och begravd!! Takterna sitter i!!
Citera
2020-10-15, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
På vilket sätt är du en loser??? Berätta om dina erfarenheter med unga töser!!

Jakten fortsätter kan jag tala om!! Jag pratade med en tjej på puben som var 19... .. jadå hon var lite korpulent men det var ett trevligt trevligt samtal jag fick bjuda henne på en öl!! Och Karin hörde av sig här om dagen och frågade hur de var med mig så än är inte den här herren död och begravd!! Takterna sitter i!!
Jag är ingen loser men har väl varit i någon mån. Ser skaplig ut och kan snacka för mig. Kanske viss utstrålning. Behövs inget magic trick.
Citera
2020-10-31, 00:32
Medlem
TraciLs avatar
Finns massor med bra hemsidor om det är äventyr du är ute efter
Citera
2020-11-05, 16:42
Medlem
Barer.
Citera
2020-11-09, 19:36
Medlem
Citat:
"Uti knullboda bodde värdens kåtaste kvinns, tjocka lår fittan full med hår åhej vad det går"
fin liten dryckesvisa från Smedjebacken
Citera
2020-11-09, 20:10
Medlem
orrecrists avatar
Beror på hur mycket äldre men att hänga runt vid gymnasieskolor låter inte som en klok plan. Du som alla andra gamla gubbkukar kan sluta drömma, det blir Inge tonårsfitta, stick till Thailand då om du vill ha ungfitta istället för att krångla till det i Sverige.
Citera
2020-11-30, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Beror på hur mycket äldre men att hänga runt vid gymnasieskolor låter inte som en klok plan. Du som alla andra gamla gubbkukar kan sluta drömma, det blir Inge tonårsfitta, stick till Thailand då om du vill ha ungfitta istället för att krångla till det i Sverige.
Näää där får man väl bara ladyboys, var de inte de som du gillade???? Ha ha
Citera
2020-11-30, 09:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Näää där får man väl bara ladyboys, var de inte de som du gillade???? Ha ha

Är väll inte så noga. Annars får man väll känna efter innan man släpar hem dom. Easy peasy.
Citera
2020-12-01, 06:09
Medlem
Pungsvings avatar
ICA. Smygrunka i fickan medan du pratar med dem i godishörnan.
Citera
2020-12-05, 22:09
Avslutad
In på RS, men det kostar
Citera
2020-12-06, 07:56
Medlem
De finns nog överallt.
Type 2-tjejerna.
https://blackdragonblog.com/2012/12/12/younger-women-who-like-older-men/

https://blackdragonblog.com/2014/03/01/x-mistakes-men-men-pursuing-younger-women/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in