2020-08-26, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Denna "jugge" e ju född här i Malmö,väldigt Svensson av honom,fru ,barn villa,företag ,hade företag inom el på tiden vi umgicks i samma kretsar.Höll på en del med hästar på jägersro,va rätt nära Grujic? innan han blev mördad .
Namnet behöver jag inte outa förren vi e säkra de e samma person.
Ok, denna person har enligt chattarna bott i marbella senaste året och har en son i 10 års åldern, verkar även göra affärer direkt med colombianska kartellerna.
Citera
2020-08-26, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miocic
Han postar ju en bild på sig själv i konversationen.

Någon måste väl se vem/vilka det är?

Väldigt intressant konversation. De får allt att låta så lätt och som världens vanligaste grejer. De är uppenbarligen kunniga på det de gör.

Nästan så man tycker synd att de åkt fast.
Ja bilden är ju inte särskilt bra direkt men utav de man ser tycker jag han ser väldigt ljus ut, förmodligen svensk eller möjligen jugge.
Jo denne Dan1jel som numera är häktad i samma mål som Dani J sitter och pratar om att man ska lägga 70-80k€ på att mörda någon som om det vore världens normalaste grej.
Citera
2020-08-26, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Denna "Goldfinger" de pratas om ..enda me de namnet i kriminella kretsar vad som jag kan komma på, är en äldre jugge med ett amputerat finger .umgicks hel del med tunga spelare början av 2k talet som höll på import av kola och Jonk i Malmö.
Är detta samma person jag tänker på?

Är det de gamla spelklubbsjuggarna som det skrivs om i Palmqvists bok?
Citera
2020-08-26, 01:30
Medlem
Någon dom sitter på dom och FUP i HR mål B 3796-19 från 29 januari 2020? Det vore intressant att se om någon av herrarna i det här ärendet var inblandade. Två häktades, en dömdes och ytterligare tre var misstänkta.

(FB) Massgripanden efter stor knarkrazzia i Danmark, 2019-06-26

Utöver rättegången i Sverige utlämnades en äldre svensk man till Danmark och sitter där i avvaktan på den rättegång som tidigare sades var planerad att börja i december i år. Det handlar om Operation Goldfinger och vad jag förstår avser man åtala två danskar, en svensk och tolv albaner.

Även intresserad vilka ”39-åringen” och ”44-åringen” som omtalas i den här artikeln är:

https://www.expressen.se/kvallsposten/kokainliga-i-lyxlagenhet-i-turning-torso-sprangd/
Citera
2020-08-26, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Någon dom sitter på dom och FUP i HR mål B 3796-19 från 29 januari 2020? Det vore intressant att se om någon av herrarna i det här ärendet var inblandade. Två häktades, en dömdes och ytterligare tre var misstänkta.

(FB) Massgripanden efter stor knarkrazzia i Danmark, 2019-06-26

Utöver rättegången i Sverige utlämnades en äldre svensk man till Danmark och sitter där i avvaktan på den rättegång som tidigare sades var planerad att börja i december i år. Det handlar om Operation Goldfinger och vad jag förstår avser man åtala två danskar, en svensk och tolv albaner.

Även intresserad vilka ”39-åringen” och ”44-åringen” som omtalas i den här artikeln är:

https://www.expressen.se//kokainliga-i-lyxlagenhet-i-turning-torso-sprangd/
Sluta vara så intresserad. Det har ju redan fastlagt att det är spöket Daniel jude. Lägger inga värderingar i det. Fast hoppas han går loss
Citera
2020-08-26, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Är det de gamla spelklubbsjuggarna som det skrivs om i Palmqvists bok?
Yes exakt
Citera
2020-08-26, 16:58
Medlem
BeppoYapps avatar
Nu får någon hjälpa mig att bena ut mina frågetecken som uppstått beträffande Dani Jude.

Tidigare i denna tråden och även i andra trådar där Dani har omtalats, så anger många personer att Dani tjänat sjukt mycket pengar under sin karriär som "narco king".
Det påstås att det är flera hundra talet miljoner han tjänat på dessa åren.
Flertalet av de som skrivit detta i tråden är respekterade och seriösa användare.

Varför verkar det lite knapert ekonomiskt för honom när man läser chatten där han påstås vara Goldfinger? Är vi säkra på att det verkligen är Dani J?
I chatten nämner han flertalet gånger den förlorade miljonen och det känns ju som kaffepengar om han nu haft inkomster på flera hundra miljoner. Sen lägger han ner väldigt mycket energi på någon jävel som blåst honom på 20£ (tusen). Utan att komma till skott heller...

Jag har kanske missat något radikalt men jag kan inte få det att gå ihop med de summorna som sagts.
Citera
2020-08-26, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Nu får någon hjälpa mig att bena ut mina frågetecken som uppstått beträffande Dani Jude.

Tidigare i denna tråden och även i andra trådar där Dani har omtalats, så anger många personer att Dani tjänat sjukt mycket pengar under sin karriär som "narco king".
Det påstås att det är flera hundra talet miljoner han tjänat på dessa åren.
Flertalet av de som skrivit detta i tråden är respekterade och seriösa användare.

Varför verkar det lite knapert ekonomiskt för honom när man läser chatten där han påstås vara Goldfinger? Är vi säkra på att det verkligen är Dani J?
I chatten nämner han flertalet gånger den förlorade miljonen och det känns ju som kaffepengar om han nu haft inkomster på flera hundra miljoner. Sen lägger han ner väldigt mycket energi på någon jävel som blåst honom på 20£ (tusen). Utan att komma till skott heller...

Jag har kanske missat något radikalt men jag kan inte få det att gå ihop med de summorna som sagts.

Goldfinger är inte dani juden, dani juden medverkade ej i chatten.
Citera
2020-08-26, 17:40
Medlem
BeppoYapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infocat
Goldfinger är inte dani juden, dani juden medverkade ej i chatten.
Tack
Citera
2020-08-26, 18:00
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2020-08-26/fjarde-man-misstankt-i-mordkomplott

”Ännu en misstänkt för mordplaner mot en familjefar på hotell i Ängelholm har frihetsberövats. Mannen är en 21-åring från Malmö med flera kriminella kopplingar.”
Citera
2020-08-26, 18:16
Medlem
[quote=Seguridad|72720148]https://www.sydsvenskan.se/2020-08-26/fjarde-man-misstankt-i-mordkomplott

”Ännu en misstänkt för mordplaner mot en familjefar på hotell i Ängelholm har frihetsberövats. Mannen är en 21-åring från Malmö med flera kriminella kopplingar.”[/QUOTE

Kan det vara Alex g?
Citera
2020-08-26, 18:25
Medlem
[quote=Adrenalina23|72720348]
Citat:
Ursprungligen postat av Seguridad
https://www.sydsvenskan.se/2020-08-26/fjarde-man-misstankt-i-mordkomplott

”Ännu en misstänkt för mordplaner mot en familjefar på hotell i Ängelholm har frihetsberövats. Mannen är en 21-åring från Malmö med flera kriminella kopplingar.”[/QUOTE

Kan det vara Alex g?

Har ett svagt minne av att någon i tråden skrev att han är häktad men kan ha helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in