2020-08-25, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darth-Stefan
De satte dit Mekky i Spanien är vad jag hört. Det finns så vitt jag vet inget beef mellan Dani Jude och Tramadol kungen, de känner inte ens varandra och de har skilda affärer. Felet Mekky gjorde är att den jäveln ville ha ALLT, inklusive Tram som redan var en stängd affär.

Antingen flyger man under radarn och undviker våld ELLER så golar man landets mest mordiska psykopat, inte bägge.
Citera
2020-08-25, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darth-Stefan
Det Finns dock en som ingen av er verkar ha koll på. Tramadol kungen i Malmö. I princip han som förser hela Sverige med Tram. Och han dealar enbart Tram via seriösa kontakter i Baltikum. Går långt under radarn och använder våld enbart som sista alternativ. Etnisk svensk för er som bryr er om sånt. Det var han som fick Mekky på fall, då Mekky hade storhetsvansinne och försökte gå in på Tram marknaden som importör istället för despridutör.
Gick sådär
Citera
2020-08-25, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Antingen flyger man under radarn och undviker våld ELLER så golar man landets mest mordiska psykopat, inte bägge.
Han behöver inte ha golat han kan ha kontakter högt upp och dra i andra trådar. Alla behöver inte ringa polisens tipstelefon 😉
Citera
2020-08-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Han behöver inte ha golat han kan ha kontakter högt upp och dra i andra trådar. Alla behöver inte ringa polisens tipstelefon 😉

Om man "får någon på fall" har man golat oavsett till vem. Eller drar du en gräns vid tipstelefon? Det gör inte andra kriminella, Mekky inräknat. Vill man undvika våld golar man inte. Speciellt inte någon känd för att mörda för småsaker.
Citera
2020-08-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Om man "får någon på fall" har man golat oavsett till vem. Eller drar du en gräns vid tipstelefon? Det gör inte andra kriminella, Mekky inräknat. Vill man undvika våld golar man inte. Speciellt inte någon känd för att mörda för småsaker.
Så ung och redan inlåst haha
Citera
2020-08-25, 21:12
Medlem
Tror inte det är Dani Jude.
Goldfinger pratar om sin son, tror inte Dani har barn.
Någon som vet?
Citera
2020-08-25, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brooklynzoo
Tror inte det är Dani Jude.
Goldfinger pratar om sin son, tror inte Dani har barn.
Någon som vet?

son kan vara kod
Citera
2020-08-25, 23:10
Medlem
Han postar ju en bild på sig själv i konversationen.

Någon måste väl se vem/vilka det är?

Väldigt intressant konversation. De får allt att låta så lätt och som världens vanligaste grejer. De är uppenbarligen kunniga på det de gör.

Nästan så man tycker synd att de åkt fast.
Citera
2020-08-25, 23:22
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miocic
Han postar ju en bild på sig själv i konversationen.

Någon måste väl se vem/vilka det är?

Väldigt intressant konversation. De får allt att låta så lätt och som världens vanligaste grejer. De är uppenbarligen kunniga på det de gör.

Nästan så man tycker synd att de åkt fast.

Och frågan är ve Uzi är i konversationen, vem det är de båda vill klippa?
Citera
2020-08-26, 00:07
Medlem
Denna "Goldfinger" de pratas om ..enda me de namnet i kriminella kretsar vad som jag kan komma på, är en äldre jugge med ett amputerat finger .umgicks hel del med tunga spelare början av 2k talet som höll på import av kola och Jonk i Malmö.
Är detta samma person jag tänker på?
Citera
2020-08-26, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Denna "Goldfinger" de pratas om ..enda me de namnet i kriminella kretsar vad som jag kan komma på, är en äldre jugge med ett amputerat finger .umgicks hel del med tunga spelare början av 2k talet som höll på import av kola och Jonk i Malmö.
Är detta samma person jag tänker på?
Vad är namnet på den personen? Goldfinger skriver iallafall på ett väldigt ”svenskt” sätt och använder sig utav typiska Svensson uttryck.
Citera
2020-08-26, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vad är namnet på den personen? Goldfinger skriver iallafall på ett väldigt ”svenskt” sätt och använder sig utav typiska Svensson uttryck.

Denna "jugge" e ju född här i Malmö,väldigt Svensson av honom,fru ,barn villa,företag ,hade företag inom el på tiden vi umgicks i samma kretsar.Höll på en del med hästar på jägersro,va rätt nära Grujic? innan han blev mördad .
Namnet behöver jag inte outa förren vi e säkra de e samma person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in