TonyDR varför återkopplar du inte på min frågeställning??
Här kommer en riktig gubbgissning:
Tror den här tråden håller på att dö ut nu, merparten av folk börjar (om än långsamt) förstå att samhället överreagerat något våldsamt.
I de allra flesta fall är viruset väldigt harmlöst. Är du inte äldre, multisjuk och/eller våldsamt fet så finns absolut ingen anledning att bry sig något vidare.
Visst man kan ha oflyt att bli hårt drabbad men man kan råka ut för en olycka när man kör bil också men likväl kör många människor bil dagligen.
Det blir ett medvetet risktagande där inskränkningen på livet av att inte köra är större att ta risken att sätta sig kärran, samma med Covid-19.
Som saker och ting har artat sig så lutar det åt att köra lockdown kan vara det dummaste beslut man kunnat ta.
Vi kommer troligen få leva med detta virus länge men det finns ingen större anledning att bry sig nämnvärt om det då det i princip är ofarligt.
Finns några profiler jag kommer sakna för det har ändå varit ganska underhållande att läsa
TonyDR försök till vinklingar varje dag. Ett tips, flytta - du verkar ändå tycka att allt i Sverige är skit.
Har aldrig sett någon ta sig själv på så stort allvar som
ShariaInstructor, eller är det bara en jävligt kul kille som driver med andra.
I vilket fall som helst så kommer jag sakna dina gissningar eller analyser som du själv kallar det. Tråkigt att
Beaver14 dödade evighetsdiskussionen med gapen för dig dock.
Eller den skarpa gissning som
qwerty-66 levererade när h*n trodde att antalet döda i Sverige skulle överskrida 852 personer dagligen 8 april...
Apokalypsen som uteblev...
Peace out