2020-08-26, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
När jag läser inlägget ser det lika troligt ut att Bajo kvittrade och blev den som "måste bort". Vad är det jag inte förstår?
Det han menade är att Farre anlitat Banjo, för att döda en i DP. Banjo har snackat för högt till fel personer som fått infon och snackat till DP springisar som kanske utföet detta på honom innan de små dp skulle bli klippta. För mig går inte det ihop men du kanske har rätt info
Citera
2020-08-26, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Det han menade är att Farre anlitat Banjo, för att döda en i DP. Banjo har snackat för högt till fel personer som fått infon och snackat till DP springisar som kanske utföet detta på honom innan de små dp skulle bli klippta. För mig går inte det ihop men du kanske har rätt info
Låter troligt när han nämns i en låt från Shottaz...jadu. Vilken jävka soppa
Citera
2020-08-26, 12:13
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle

Jag har ingen info alls, men som du skriver: "Det går inte ihop".
Citera
2020-08-26, 12:19
Medlem
Ni som kan det här...Blir det lugnare nu..??..Eller kommer det att trappas upp...
Citera
2020-08-26, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Ni som kan det här...Blir det lugnare nu..??..Eller kommer det att trappas upp...
Ja. Efter det här blir det lugnt🤣
Citera
2020-08-26, 12:32
Medlem
blajkontos avatar
Hmmm.

Sjöshult från Expressen har setts nära en viss mack vid låssmeden, denna är känd för att ställa till med massa skit och byter/säljer sina källor med andra "kollegor" ( se skvallertrådar typ avlyssningskandalen). Vad jag sett av inläggen här lär krim besöka eller har redan besökt macken med tanke på att B.O inte var ensam 10 min före skotten, betyder race att kolla hårddiskarna på mackens kameror. Det kan också betyda att person x i bilen 10 min före skotten gärna vill få saker raderade, så viss försiktighet med att peka ut platser/personal rekommenderas, oavsett hur mycket B.O nu glappade, och Sjöshult kan publicera vad skit som helst utan hänsyn till att personalen kan få problem, oavsett sanningshalten.
Citera
2020-08-26, 12:33
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blajkonto
Hmmm.

Sjöshult från Expressen har setts nära en viss mack vid låssmeden, denna är känd för att ställa till med massa skit och byter/säljer sina källor med andra "kollegor" ( se skvallertrådar typ avlyssningskandalen). Vad jag sett av inläggen här lär krim besöka eller har redan besökt macken med tanke på att B.O inte var ensam 10 min före skotten, betyder race att kolla hårddiskarna på mackens kameror. Det kan också betyda att person x i bilen 10 min före skotten gärna vill få saker raderade, så viss försiktighet med att peka ut platser/personal rekommenderas, oavsett hur mycket B.O nu glappade, och Sjöshult kan publicera vad skit som helst utan hänsyn till att personalen kan få problem, oavsett sanningshalten.
Eller så hade BO precis släppt av någon vid deras fejkföretag?
Citera
2020-08-26, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ooberg
Han var inne 10min innan han blev dödad på okq8
Och han var ej ensam.
Säg till polisen, inte här!
Citera
2020-08-26, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Va? Nej. Jag skrev ju precis vad som hade hänt
Småkillarna från Västerort har slutat skvallra på fb, det gör de alltid när det är större fiskar inblandade.
Citera
2020-08-26, 13:34
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimich
Behöver de en Q7a för det?

Fick lära mig vid större upphandlingar, att man skulle kolla in bilarna på leverantörsföretagets parkering. För många dyra bilar, då betalar man för mycket. Socialtjänsterna känner nog inte till det knepet de bara betalar med skattebetalarnas pengar.
Citera
2020-08-26, 13:38
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooberg
Han var inne 10min innan han blev dödad på okq8
Och han var ej ensam.

Hade det inte hänt precis utanför Banjos jobb så brukar ju "någon" goa BO.

Den andra på macken kan ju vara en boende på stödboendet också som inte behöver vara inblandad.
Citera
2020-08-26, 13:42
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
DP ligger bakom mordet på Cengiz. Beställt

Trodde det vara DP som tog emot beställningar och gjorde jobbet åt andra. Men de kanske har olika avdelningar, knarkaffärer och rån samt avdelning mord. I så fall lade de väl bara en internbeställning till sina yngre springpojkar för smutsuppdraget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in