2020-08-26, 10:54
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Kan det vara någon affär som gått snett, någon kidnappning eller någon högre upp i kedjan som beställer mord på personer ur FLG med tanke på det märkliga mordet på Kaptenen?

Va? Nej. Jag skrev ju precis vad som hade hänt
Citera
2020-08-26, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Har ni inte gått i skolan eller? Jag skrev ju att det var BESTÄLLT. Cengiz har börjat hänga med Farre och andra från shottas/tensta. Farre har bett om hjälp för att klippa någon i DP. Tydligen pratade dom för högt om det här till fel springisar som direkt rapporterade till DP. DP beställde mord på Cengiz för att han skulle hjälpa till och för att han hänger med Farre.
.
Ja, man har ju 2 öron och 1 mun av en anledning...shit vad dom leverar DP...har vi nånsin haft nåt liknande i Sverige? Inte vad jag vet. Tack för infon!
Så ska vi räkna detta till DPs konto alltså?☠️
Senast redigerad av G26 2020-08-26 kl. 11:06.
Citera
2020-08-26, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Skitsnack, alla i DP sitter på långa voltor, endast springisar kvar. Detta har förmodligen inget med dp shottaz att göra. Han tillhörde inte shottaz vad som skrivits, utan tillhörde 24k som är eget tungt gäng från tensta men som är allierade med FLG och shottaz. Även kallad Bonjo.

jag fattar inte vad du menar! Fattar du själv vad du skriver? Vill att du förklarar men bara om du kan bestämma dig mellan ja och nej.
"Även kallad Bonjo" - vem / vilka kallas för det? 24k, FLG eller shottaz? Eller hela bunten? Fan vad jag är trööööög!
Senast redigerad av cactaceae 2020-08-26 kl. 11:22. Anledning: Felstavning
Citera
2020-08-26, 11:23
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Har ni inte gått i skolan eller? Jag skrev ju att det var BESTÄLLT. Cengiz har börjat hänga med Farre och andra från shottas/tensta. Farre har bett om hjälp för att klippa någon i DP. Tydligen pratade dom för högt om det här till fel springisar som direkt rapporterade till DP. DP beställde mord på Cengiz för att han skulle hjälpa till och för att han hänger med Farre.
Enligt en anställd på en mack Cengiz ofta besökte, snackade han väldigt mycket och vitt och brett. Det talar väl för att dina uppgifter stämmer.
Citera
2020-08-26, 11:24
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G26
.
Ja, man har ju 2 öron och 1 mun av en anledning...shit vad dom leverar DP...har vi nånsin haft nåt liknande i Sverige? Inte vad jag vet. Tack för infon!
Så ska vi räkna detta till DPs konto alltså?☠️

Det ska man göra. DP +1. SZ -1
Citera
2020-08-26, 11:44
Medlem
Han var inne 10min innan han blev dödad på okq8
Och han var ej ensam.
Senast redigerad av ooberg 2020-08-26 kl. 11:47.
Citera
2020-08-26, 11:54
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:

Så Farre litade inte på att Banjo kunde hålla tyst och var "tvungen" att släcka honom?

Eller försöker du påstå att man ska börja röka ut mullvadar i de egna leden och skjuta av dem också?
Citera
2020-08-26, 11:55
Medlem
Citat:
Det ska man göra. DP +1. SZ -1
Allright. Helt otroligt, man vill inte bli nämnd i en sång från Shottaz. Det hade inte jag velat iaf
Citera
2020-08-26, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Så Farre litade inte på att Banjo kunde hålla tyst och var "tvungen" att släcka honom?

Eller försöker du påstå att man ska börja röka ut mullvadar i de egna leden och skjuta av dem också?
Läsförståelsen går inte så bra?
Citera
2020-08-26, 12:01
Medlem
Citat:
För att klippa någon i DP? Alla i dp sitter? Plus att Farre har varit utomlands en lång tid med Yasin och han är fortfarande med Yasin utomlands. Jag får inte ihop det riktigt. Mer konkret info för att de ska stämma tack
Citera
2020-08-26, 12:02
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Läsförståelsen går inte så bra?

När jag läser inlägget ser det lika troligt ut att Bajo kvittrade och blev den som "måste bort". Vad är det jag inte förstår?
Citera
2020-08-26, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
För att klippa någon i DP? Alla i dp sitter? Plus att Farre har varit utomlands en lång tid med Yasin och han är fortfarande med Yasin utomlands. Jag får inte ihop det riktigt. Mer konkret info för att de ska stämma tack
Är du också förståndshandikappad? Tydligen så går det bra, även utan kärngruppen? Dom patrullerar vidare kan man säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in