2020-08-25, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Vilken tråd är det i?

(FB) Vapendrama Malmö (Västra Hindbyvägen) 2020-01-19 kl 22:00.

Kommentar #26 är protokollet med konversationen med Goldfinger.
Citera
2020-08-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallert
(FB) Vapendrama Malmö (Västra Hindbyvägen) 2020-01-19 kl 22:00.

Kommentar #26 är protokollet med konversationen med Goldfinger.

Tack tack.
Citera
2020-08-25, 18:23
Medlem
Darth-Stefans avatar
Det Finns dock en som ingen av er verkar ha koll på. Tramadol kungen i Malmö. I princip han som förser hela Sverige med Tram. Och han dealar enbart Tram via seriösa kontakter i Baltikum. Går långt under radarn och använder våld enbart som sista alternativ. Etnisk svensk för er som bryr er om sånt. Det var han som fick Mekky på fall, då Mekky hade storhetsvansinne och försökte gå in på Tram marknaden som importör istället för despridutör.
Citera
2020-08-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darth-Stefan
Det Finns dock en som ingen av er verkar ha koll på. Tramadol kungen i Malmö. I princip han som förser hela Sverige med Tram. Och han dealar enbart Tram via seriösa kontakter i Baltikum. Går långt under radarn och använder våld enbart som sista alternativ. Etnisk svensk för er som bryr er om sånt. Det var han som fick Mekky på fall, då Mekky hade storhetsvansinne och försökte gå in på Tram marknaden som importör istället för despridutör.
Jaha vill du utveckla det där, Tramadol kungen har ha aldrig hört om?
Citera
2020-08-25, 18:34
Medlem
Citat:
Vem är de då?
Citera
2020-08-25, 18:38
Medlem
Darth-Stefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malinsjoo87
Jaha vill du utveckla det där, Tramadol kungen har ha aldrig hört om?

En svensk kille (man nu, han mås5e vara 40 plus) som på ngt sätt skaffat seriösa kontakter i Baltikum. Tar in mängder med Tram via hamnarna i Ystad, Trelleborg och Landskrona. Sköter businessen med nästan militär precision och minsta misstanke om tullen eller polisen är på dem så cuttar de hellre en loss. Vi pratar Wi-Fi kameror i lasten för att kunna se om tullen öppnat den. High tech.

Kör enbart Tramadol. Då det är svårt för andra kriminellla att kopiera. Plus sanslös beroendeframkallande så många lojala kunder. Det är vad jag vet men de kan syssla med mer.
Citera
2020-08-25, 18:43
Medlem
Darth-Stefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vem är de då?

Vet inget namn eller så. Vet bara där finns en Tram Kung som håller jävligt låg profil och som aldrig krigar mot någon annat än just för Tramadol marknaden i Sverige, möjligen Norden, jag vet inte. Det sägs han är svensk. Och hans kontakter är i Baltikum. Extremt högt våldskapital om det kräsvmen försöker undvika våld i det längsta.
Citera
2020-08-25, 18:45
Medlem
Citat:
En svensk kille (man nu, han mås5e vara 40 plus) som på ngt sätt skaffat seriösa kontakter i Baltikum. Tar in mängder med Tram via hamnarna i Ystad, Trelleborg och Landskrona. Sköter businessen med nästan militär precision och minsta misstanke om tullen eller polisen är på dem så cuttar de hellre en loss. Vi pratar Wi-Fi kameror i lasten för att kunna se om tullen öppnat den. High tech.

Kör enbart Tramadol. Då det är svårt för andra kriminellla att kopiera. Plus sanslös beroendeframkallande så många lojala kunder. Det är vad jag vet men de kan syssla med mer.
Tar han in dem indiska oxå, eller bara från Baltikum? Det märks tydligt att det mesta kmr från samma ställe. När det är slut, så är ALLT slut på gatorna i regel.
Citera
2020-08-25, 18:53
Medlem
Darth-Stefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malinsjoo87
Tar han in dem indiska oxå, eller bara från Baltikum? Det märks tydligt att det mesta kmr från samma ställe. När det är slut, så är ALLT slut på gatorna i regel.

Jag vet ärligt talat inte. Vet bara hans/deras grupp har solida kontakter i Baltikum. Det pratas om legit Tramadol från riktiga medicinfabriker som kommer på ”avvägar”.

Men det jag hört är det en svensk kille med kontakter i Baltikum som styr det hela. Lär också vara en av de som mobiliserade mot Mekky eftersom Mekky började ta in Tram via Amsterdam.
Citera
2020-08-25, 18:55
Moderator
Mappings avatar
Citat:

Hur menar du att denna person fick Mekky på fall? Mekkys primära konflikt har ju varit med Dani Jude. Känner du till om det finns något fall/förundersökning där den här personen förekommit?
Citera
2020-08-25, 19:03
Medlem
Darth-Stefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Hur menar du att denna person fick Mekky på fall? Mekkys primära konflikt har ju varit med Dani Jude. Känner du till om det finns något fall/förundersökning där den här personen förekommit?

De satte dit Mekky i Spanien är vad jag hört. Det finns så vitt jag vet inget beef mellan Dani Jude och Tramadol kungen, de känner inte ens varandra och de har skilda affärer. Felet Mekky gjorde är att den jäveln ville ha ALLT, inklusive Tram som redan var en stängd affär.
Citera
2020-08-25, 19:12
Medlem
Citat:
De satte dit Mekky i Spanien är vad jag hört. Det finns så vitt jag vet inget beef mellan Dani Jude och Tramadol kungen, de känner inte ens varandra och de har skilda affärer. Felet Mekky gjorde är att den jäveln ville ha ALLT, inklusive Tram som redan var en stängd affär.
Menar du att ”tramadolkungen” golade på mekky gällande hans brott i Spanien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in