2020-08-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Om Lenas lösenord till
Från Kompletteringen sid 77

" De två mest frekventa lösenorden utgör strax över 71% av inloggningsuppgifterna. Dessa två lösenord var identiska med undantag att den ena innehåller två siffror mer i slutet. "

"E-post kontot knutet till One.com hade användarnamn lena@wesstrom.se
och lösenord xxxxxxxyyyyyy."

Det är ett lösen med liknande ord men med samma siffror som de mest frekventa.
Sifferkombinationen är väldigt enkel och tillsammans med ord är det inte svårt att testa sig fram.

Orden resu*s, Resu*s, respe*t, re*tless har använts i 6 av de 17 olika kombinationerna, medan sifferkombinationen med samma siffror, antingen fyra eller sex siffror finns i fyra av lösenorden.

Något lösen ser ut att vara kopplat till hennes jobb och några har mycket svår kombination att komma ihåg, kanske används till något särskilt.

Tror ju att SD kunde de här vanligaste lösenorden och de enkla sifferkombinationerna.

Sid 56:

"Från: Hanna Davidsson <systerhax@outlook.com>
Skickat: den 5 februari 2018 19:15
Till: Jonas S <jonas_sahlen@hotmail.com>
Ämne: SV: SV: På väg hem
Träningen slutar 19.30.
Vet att jag aktivit letar efter tecken på att han varit inne i telefonen eller mina mail.
Tittade historiken och ser att han varit inne i mailen igen...men även att han kollat var min
telefon är samt min tidslinje på google. Hade ingen aning om tidslinjen. Den visar alla
platser jag har varit på och hur lång tid det tar för mig att transpotera mig mellan platser.
Har nu stängt av den funktionen. I historiken såg jag även att han varit inne på Xprivatcy
och tänkte direkt på att det hade och göra med att han ville se konversationer i min
telefon. Även försökt att logga in på fb.... Av den anledningen tror jag att han tidigare har
tittat i min telefon. Jag har bytt koden till telefonen sen någon vecka tillbaka. Jag kanske
bara överreagerar det kanske inte alls är som jag tror.
När det gäller Nkp-eventet får jag känslan av att han vill provocera mig. Se hur jag reagerar
när han säger att jag ska fråga dig om du vill åka med.
Längtar efter dina kramar!
"

Ruggigt...

Det är ganska mycket som SD kan ha läst på H*annas konton som kan ha triggat honom. Han var nog inte alls så cool som han vill själv visa att han är.

Han verkar helt klart må dåligt och är väldigt barnslig med barnen och beter sig inte bara barnsligt och kränkt utan beter sig mycket dåligt mot dom. Man ser att H*anna tacklar det helt mycket bättre och vuxnare.

Hemska konversationer där han i dagar bråkar med barnen och inte vill ta hand om dom mer för att de inte kan lösa kaninbur frågan (som han vill) på ett bra sätt. Och när T har huvudvärk och inte orkar gå till skolan, ställer han också till en scen där han inte verkar ha någon förståelse för T. Men mest känns det som att han använder barnen som slagträn mot HD.

HD ser att han spionerar på henne och hon gillar det inte, vidtar åtgärder. Idag umgås hon tydligen med galningen ändå. En del människor går det inte att förstå sig på.
Senast redigerad av VigosRos 2020-08-25 kl. 21:51.
Citera
2020-08-25, 21:58
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
LW träffade inte sina barn för varannan vecka var dom hos UW och varannan vecka så var Gun där och städa och dona när hon vaktade barnen.Så när skulle LW haft tid att träffa sina barn?

Så det är alltså Gun som slog ihjäl LW eftersom Gun var less på att vakta barn och städa och dona.

Nu faller pusselbitarna på plats.
Citera
2020-08-25, 21:59
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Så det är alltså Gun som slog ihjäl LW eftersom Gun var less på att vakta barn och städa och dona.

Nu faller pusselbitarna på plats.
Ja eller Guns sjuke man som behövde 100% tillsyn även han.
Citera
2020-08-25, 22:11
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Står inte på någons sida och eftersom du bor härinne så bevisar det vem du e.

Ska vi återgå till brottet ist?

Det handlar om brottet i allra högsta grad.
Det visar i vilket psykiskt skick SD var i på slutet.
Och det var inget bra skick. Han klarar inte att hantera helt vardagliga situationer med barnen utan gör det till stora konflikter utan några lösningar. Han avsäger sig föräldraskapet. Konflikterna använder han mig HD som ett vapen.

Det här är en del av motivbilden.
Citera
2020-08-25, 22:12
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
HD ser att han spionerar på henne och hon gillar det inte, vidtar åtgärder. Idag umgås hon tydligen med galningen ändå. En del människor går det inte att förstå sig på.
Verkligen inte.
Hur kan i helsike kan man posta "våra sorger är få" tre dagar efter att ens mamma hittats ihjälslagen?

Refrängen i sången går.
Nu märker jag hur fort vi växer men
Se på våra sorger de är få
Jag kanske borde ringa hem ikväll
Men mamma om jag glömmer säger jag förlåt
Förlåt förlåt
Förlåt, förlåt
Förlåt, förlåt
Förlåt, förlåt
Förlåt, förlåt
Förlåt, förlåt
Men mamma om jag glömmer säger jag förlåt.
Citera
2020-08-25, 22:14
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ja eller Guns sjuke man som behövde 100% tillsyn även han.

Men menar du att morföräldrarna var där två hela veckor i månaden?
Citera
2020-08-25, 22:17
Medlem
Citat:
Det handlar om brottet i allra högsta grad.
Det visar i vilket psykiskt skick SD var i på slutet.
Och det var inget bra skick. Han klarar inte att hantera helt vardagliga situationer med barnen utan gör det till stora konflikter utan några lösningar. Han avsäger sig föräldraskapet. Konflikterna använder han mig HD som ett vapen.

Det här är en del av motivbilden.
Du har inte en blekaste i vilket skick SD var för det vet bara han själv.Han skulle till USA med sin fd fru
dagen efter och mycket av all fokus lär väl ändå ligga där?
Att man som förälder har en då lig dag händer alla.

Du skenar jämt iväg med en "story" typ SD var "inget bra skick" och sen rullar det på.
Jag säger då att han var i bra skick för han skulle till Usa med sin älskade..
Citera
2020-08-25, 22:19
Medlem
Citat:
Men menar du att morföräldrarna var där två hela veckor i månaden?
Säkert mer då dom var väl barnvakt (om man nu kan säga så när man vaktar sitt egna barn) åt LW med.
Citera
2020-08-25, 22:25
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Du har inte en blekaste i vilket skick SD var för det vet bara han själv.Han skulle till USA med sin fd fru

Du skenar jämt iväg med en "story" typ SD var "inget bra skick" och sen rullar det på.

En dålig dag?
Kaninburbråket varade i flera dagar och slutade med att sa att han inte ville ha barnen.

Du får tro vad du vill.
Det visar hur SD hanterar konflikter. Som han själv skapar.

USA resan hotade han med att åka själv på sent som den 8:e tror jag det var.
Citera
2020-08-25, 22:29
Medlem
Citat:
En dålig dag?
Kaninburbråket varade i flera dagar och slutade med att sa att han inte ville ha barnen.

Du får tro vad du vill.
Det visar hur SD hanterar konflikter. Som han själv skapar.

USA resan hotade han med att åka själv på sent som den 8:e tror jag det var.
Ja och hoppråttorna samt barnen blev kvar och HD myser med sin exman ännu.
Och resan blev av tillsammans med HD.
Så hur många av dessa konflikter vann han?Han manipulerade sig till enbart till förluster i samtliga slag som utbröt med dom stackars döttrarna och exfrun.
Citera
2020-08-25, 23:06
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:

Man har verkligen en riktigt dålig dag när man pratar om att ”barmhärtighetsmörda” sin fru och två barn. Eller om att kallblodigt mörda sin älskarinna och hennes son. Eller när man misshandlar sin bror såpass att han blir helt blåslagen. Eller när man springer för livet och ringer polisen bara för att några människor står någonstans rakt uppochner, utan att göra någonting hotfullt överhuvudtaget. Den dagen måste man verkligen vara superskakis, nära ett nervöst sammanbrott kanske t.o.m.?

Jäkla typiskt för lille tummetott att han återigen bara var en feg liten krake där, han som drömmer om att få vara hjälte, han som trycker ner kvinnor, barn och.
Citera
2020-08-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Man har verkligen en riktigt dålig dag när man pratar om att ”barmhärtighetsmörda” sin fru och två barn. Eller om att kallblodigt mörda sin älskarinna och hennes son. Eller när man misshandlar sin bror såpass att han blir helt blåslagen. Eller när man springer för livet och ringer polisen bara för att några människor står någonstans rakt uppochner, utan att göra någonting hotfullt överhuvudtaget. Den dagen måste man verkligen vara superskakis, nära ett nervöst sammanbrott kanske t.o.m.?

Jäkla typiskt för lille tummetott att han återigen bara var en feg liten krake där, han som drömmer om att få vara hjälte, han som trycker ner kvinnor, barn och.
Ja och,och och glöm inte strösslet!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in