2020-08-25, 21:20
Bannlyst
Dan Park är hårt trakasserad av denna ohyra som ockupera vårt land :

Många som skall knulla hans mamma.

https://www.youtube.com/watch?v=a0wY-o_Kfx8&feature=share&fbclid=IwAR3XWB87KSEhdaBZN3I2 4dlrOOoPRJlU6IULh4hdznc0ucGj0xwyknImLeU
Senast redigerad av 31G350125 2020-08-25 kl. 21:23.
Citera
2020-08-25, 21:26
Medlem
Det verkar som att koranbränning är ett hett tema i Sverige nu 😂 jag hittade den här i en telegram chatt. Det verkar vara nån grupp autonoma i/omkring Sthlm https://m.imgur.com/nxM1kyD
Citera
2020-08-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
När är det inbokat då? Blir det av?

Japp, kl 12.
Citera
2020-08-25, 21:55
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Den som inte stödjer Dan Park & Rasmus Paludan och deras aktion är en muslimrövslickare. Det finns inga gråzoner i frågan. Det är obestridligt. Många i tråden försöker hitta en massa argument om att man inte ska provocera och det bevisar bara rädslan och rövslickeriet inför Islam.
Citera
2020-08-25, 21:59
Medlem
NoTruces avatar
Själv har jag ingen lust att bränna någon bok, inte heller Koranen. Men jag vill inte leva i ett land där man inte får bränna Koranen. Fattar ni?

De muslimer som eventuellt kommer att göra kaoz kackar enbart i eget bo.
Citera
2020-08-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaimemendoza
Läs min fråga igen. Jag har aldrig argumenterat för att det skulle bli olagligt att bränna koranen. Min fråga ställdes till en annan användare för att försöka förstå om samma sak gällde om man skulle bränna något som utgör en del av ens egen identitet.
Det handlar inte alls om "något som utgör en del av ens egen identitet"!
Det där är en bluff som man kör med!
Så då är det exakt lika mycket en del av Min Egen Identitet med en Bibel alltså???
Jag måste ursäktas om jag råkar misshandla någon som bränt upp en Bibel framför mig?
Okej.
Då vet vi.
Citera
2020-08-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Jag har aldrig sagt att jag hatar någon heller.

Men det förändrar ingenting. Islam borde förbjudas, precis som slavhandel, tvång, koppleri och human trafficking.

De får syssla med nåt vettigt istället.
Eller åka hem till sina ökenländer.
Citera
2020-08-25, 23:17
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Den som inte stödjer Dan Park & Rasmus Paludan och deras aktion är en muslimrövslickare. Det finns inga gråzoner i frågan. Det är obestridligt. Många i tråden försöker hitta en massa argument om att man inte ska provocera och det bevisar bara rädslan och rövslickeriet inför Islam.
Ett barnsligt perspektiv. Jippon och provokationer är överskattat. Bättre att arbeta för att returnera merparten av dessa människor. Vad vi behöver är inte mer hat mot andra folk och kulturer utan mer kärlek till vårt eget folk och kultur. Det är där allt börjar, inte genom att trissa upp motsättningarna. Svensken måste hitta tillbaka till sig själv och sitt eget värde för att kunna fatta de rätta besluten framåt. Med en svag egen identitet som grund kommer bara primala önskningar till uttryck, så som att förstöra och förnedra den andre i en tillfällig känsla av eufori. Efteråt är allt som förut eller värre, och den kollektiva förmågan att komma till rätta med problemen i vårt land har inte utvecklats ett skvatt.
Citera
2020-08-25, 23:38
Medlem
VanDogs avatar
Scenariot är givet. Kaos.

Det blir de vanliga yrkesdemonstranterna med sin sedvanliga backup bestående av kriminella element från förorterna.
(Den här gången troligtvis kryddad med en och annan koranrabblande skäggubbe i lakan)

Förhoppningsvis anhålls inte Dan Park för hets mot folkgrupp den här gången.
Förhoppningsvis knäböjer inte den svenska dialog-polisen, när stenarna haglar.

Hoppas Dan Park och hans danska polare överlever.
Yttrandefrihet är viktigt.
Även om vissa personer verkar ha svårt för att fatta det.

Bränn en bibel - ingen bryr sig. Bränn en koran - det blir ett jävla liv.
Det är det som är problemet.
Citera
2020-08-26, 00:05
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Det verkar som att koranbränning är ett hett tema i Sverige nu 😂 jag hittade den här i en telegram chatt. Det verkar vara nån grupp autonoma i/omkring Sthlm https://m.imgur.com/nxM1kyD

Koranbränning är en del av den svenska äganderätten och yttrandefriheten.
Alla gör vad de vill med böcker man köpt i den lokala bokhandeln.
Citera
2020-08-26, 01:13
Medlem
Patetiskt att som vuxen människa hålla på och provocera fram saker. Löjligt, är man muslim ska man bara vända kinden och skratta åt sådant avskum. Inte värt att lägga någon energi på detta.

Riktigt komiskt att invandrare ( som är invandrar-kritiska i sitt land) åker till Sverige för att provocera. Ironiskt
Senast redigerad av Confusedsoul 2020-08-26 kl. 01:19.
Citera
2020-08-26, 06:32
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Patetiskt att som vuxen människa hålla på och provocera fram saker. Löjligt, är man muslim ska man bara vända kinden och skratta åt sådant avskum. Inte värt att lägga någon energi på detta.
För en vuxen människa - ja.
För en politiker eller kostnar kan det vara själva livsluften.
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Riktigt komiskt att invandrare ( som är invandrar-kritiska i sitt land) åker till Sverige för att provocera. Ironiskt
Glöm inte att Skåne egentligen är det gamla Östdanmark.
Typer som Gustav Wasa och Drottning Kristina är utlänningar ur ett skånskt perspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in