2020-08-25, 15:27
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jaha, Daniel Andersson hintar lite i Sydsvenskan att någon kan komma in i truppen idag, men det tror jag väl inte? Vem skulle det vara liksom? Vecchia? Låt honom vara kvar i Sirius.

Antonsson ut - Kjartansson in? Annars vet i fan, det läcker aldrig något.
Citera
2020-08-25, 15:31
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Varberg lånar tillbaka Robin Book från ÖSK. Vafan hände i ÖSK? Han startade väl piggt? Han var grym för oss förra säsongen så jag är otroligt glad över att ha tillbaka honom.

Har gjort det hyfsat överlag, varken mer eller mindre. Lite Johan Bertilsson-vibbar, dvs en spelare som är dominant i Superettan men blir lite för anonym en nivå upp förutom någon enstaka toppinsats. Med det sagt kommer han säkert göra det grymt i Varberg igen nu när han får spela i ett lag med tydlig spelidé och rollfördelning.

Jobba in Gall nu sista timmarna för bövelen!
Citera
2020-08-25, 15:33
Medlem
gato12s avatar
Vilken tid stänger fönstret?
Citera
2020-08-25, 15:46
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Antonsson ut - Kjartansson in? Annars vet i fan, det läcker aldrig något.
Kan vi slippa Antonsson så tar jag nästan vad som helst i retur.
Citera
2020-08-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Har gjort det hyfsat överlag, varken mer eller mindre. Lite Johan Bertilsson-vibbar, dvs en spelare som är dominant i Superettan men blir lite för anonym en nivå upp förutom någon enstaka toppinsats. Med det sagt kommer han säkert göra det grymt i Varberg igen nu när han får spela i ett lag med tydlig spelidé och rollfördelning.

Jobba in Gall nu sista timmarna för bövelen!
Intressant. Tack för svaret. Ja det lär väl bli bekvämare för honom att ta plats i Allsvenskan nu då om han hamnar i de gamla systemet han sken i så att säga.
Citera
2020-08-25, 16:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Disco sa på sin insta att vi lagt fram ett kontraktsförslag till Örnen att ta i beaktande men att vi är långt ifrån varandra. Ingen Ogbu till varken oss eller DIF i detta fönster.
Citera
2020-08-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Det bästa verkar vara att handla för supportrarnas pengar.

Nu är ju inte upplägget så...
Citera
2020-08-25, 17:13
Maric lämnar Häcken för Gais. Inget avbräck direkt men storleken på truppen sjunker snabbt med skador och lån osv. Tror inte vi har råd att värva något nytt i detta fönster heller.
Citera
2020-08-25, 17:58
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Jag kan inte påstå att jag har bra koll på Mohanad. Någon som kan ge en kort summering? Lär ju inte va sämre än Widgren ialf.

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hade kanske trott att det var Ogbu vi värvat från Mjällby, den här snubben hade jag aldrig hört talats om
Detta skrev jag för nån sida sen.
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
En spelare som jag verkligen inte vill bli av med i Mjällby. En av deras bästa i år. Och förra året.
Löpstark och snabb, jobbar hela matchen upp och ner längs hela ytterkanten. Viker gärna in på mål om han får chansen och har ett bra skott som han använder då och då. Perfekt som wingback, som ytterback var han riktigt bra i superettan men antagligen väl offensiv i allsvenskan.
Citera
2020-08-25, 17:59
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Detta skrev jag för nån sida sen.
Man tackar.

Låter ju inte helt dumt. Billborn vill ju ha offensiva ytterbackar så han borde passa hos oss
Citera
2020-08-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Disco sa på sin insta att vi lagt fram ett kontraktsförslag till Örnen att ta i beaktande men att vi är långt ifrån varandra. Ingen Ogbu till varken oss eller DIF i detta fönster.
Tror du det kommer in en anfallare innan fönstret stängs?
Citera
2020-08-25, 18:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinter00
Tror du det kommer in en anfallare innan fönstret stängs?
Känslan är väl att det inte gör det. Det är ju iofs där vi skulle behöva någon som gör ”lätta” mål. Örnen vore galant. Men det verkar ju ej ske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in