2020-08-25, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Sjunga kan hon inte heller

https://www.youtube.com/watch?v=fXQlGG3tkA8
Betydligt bättre än sin mamma.
Citera
2020-08-25, 15:12
Avstängd
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Betydligt bättre än sin mamma.

Möjligt men Felicia sjunger falskt
Citera
2020-08-25, 15:38
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag skulle åkt på rättegången om den varit förra gången då jag tog ledigt, denna gång funka det inte men fick just svar från varbergs tingsrätt

https://postimg.cc/bD03Fm5B
Du är fantastisk med din information.
Konkret och intressant. Tack ⭐️
Citera
2020-08-25, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
När Soroya Post anhöriga dömdes för brott så stod det i tidningen. Varför skriver inte media ut om Felicia?
I vilken tidning då?
Det var väl snarare tvärtom att media tystade ner det då mycket det gick.
Citera
2020-08-25, 15:57
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
jag skulle åkt på rättegången om den varit förra gången då jag tog ledigt, denna gång funka det inte men fick just svar från varbergs tingsrätt

Uppspelt som en unge på julafton! Kungligt!

Nån vecka eller så innan dom kungörs?
Citera
2020-08-25, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Uppspelt som en unge på julafton! Kungligt!

Nån vecka eller så innan dom kungörs?
Ja, något sånt en till två veckor kanske.
Citera
2020-08-25, 16:16
Medlem
någon som känner lust att maila o fråga när domen kommer?
Citera
2020-08-25, 16:24
Moderator
Maviels avatar
Jag måste säga att jag lider med henne - det kan inte vara en lätt sits att ha en son som är dömd för det han är - och en dotter som begått åldringsrån - något som verkligen är ett lågvattenmärke. Jag tror inte det finns något bra sätt att hantera något sådant. Men bland de dåliga sätten är väl att åka till spanien och sätta på en fasad på det sättet. Hon sviker ju sin dotter. En måste ju skilja på person och handling och oavsett vad ens barn gör måste en som förälder finnas där för dem. Även om handlingen är förfärlig. Jag förstår henne inte. Tror alla hade förstått om hon stuckit huvudet i sanden lite nu - men detta fattar jag verkligen inte. Anna menar jag nu då.
Senast redigerad av Maviel 2020-08-25 kl. 16:32. Anledning: feltråd och blev fel syftning i texten
Citera
2020-08-25, 16:47
Medlem
Citat:

Du är alltid lika suverrän! Tack för att du alltid hittar fram information och postar. Själv är jag "värdo" på det.
Citera
2020-08-25, 16:51
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag måste säga att jag lider med henne - det kan inte vara en lätt sits att ha en son som är dömd för det han är - och en dotter som begått åldringsrån - något som verkligen är ett lågvattenmärke. Jag tror inte det finns något bra sätt att hantera något sådant. Men bland de dåliga sätten är väl att åka till spanien och sätta på en fasad på det sättet. Hon sviker ju sin dotter. En måste ju skilja på person och handling och oavsett vad ens barn gör måste en som förälder finnas där för dem. Även om handlingen är förfärlig. Jag förstår henne inte. Tror alla hade förstått om hon stuckit huvudet i sanden lite nu - men detta fattar jag verkligen inte. Anna menar jag nu då.

Jag lider med (de vuxna) barnen. Det är Anna Book som har fuckat upp dem. Ett rent och skärt helvete att växa upp med en narcissist.
Hoppas att Felicia får fängelse –*främst för hennes egen skull, så att hon åtminstone för en stund blir fri från sitt livstidsstraff: Anna Book.
Citera
2020-08-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Du är alltid lika suverrän! Tack för att du alltid hittar fram information och postar. Själv är jag "värdo" på det.

Tack snälla, det värmer! jag gör mitt bästa
Citera
2020-08-25, 17:08
Medlem
Har mailat tingsrätten igen och frågat när domen kommer delges
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in