2020-08-25, 00:16
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag förstod inte det sista. Vem var det som hade hand om de falska ID:na och var företaget inblandat i det? På en skala från ett till tio, hur pass olagligt är företaget och det de håller på med? Ge mig en riktig hardcore - flashback bedömning.

Det var jag och en partner. Alltså, företagens supervisors visste om det men inte coacherna så klart. De följer ju fortfarande reglerna och måste verka rena på utsidan.
Det hela koncernen gör är inte olagligt alls. Men det är alla sidogrejer och fifflingar inom koncernen som är olagliga, och mycket sådant sker. Sådant jag höll på med till exempel, extraknäck, Krechtings ordrar och den gyllene cirkeln. Men annars är det rätt clean. Fast mycket jag inte vet om heller så klart.

Skulle vilja lägga upp gamla screens från 2018 och 2019 med Krechting och cheferna, men vågar inte, rädd för att de hittar det och då vet det nog vem jag är.
Senast redigerad av frekkinhead 2020-08-25 kl. 00:19.
2020-08-25, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Det var jag och en partner. Alltså, företagens supervisors visste om det men inte coacherna så klart. De följer ju fortfarande reglerna och måste verka rena på utsidan.
Det hela koncernen gör är inte olagligt alls. Men det är alla sidogrejer och fifflingar inom koncernen som är olagliga, och mycket sådant sker. Sådant jag höll på med till exempel, extraknäck, Krechtings ordrar och den gyllene cirkeln. Men annars är det rätt clean. Fast mycket jag inte vet om heller så klart.

Skulle vilja lägga upp gamla screens från 2018 och 2019 med Krechting och cheferna, men vågar inte, rädd för att de hittar det och då vet det nog vem jag är.

Hur stora är marginalerna på ett ungefär?
2020-08-25, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead

Du som har koll på detta; vad tror du risken är om man kör detta svart utan att åka dit? Om man aldrig beblandar in sitt vanliga svenska bankkonto såklart, utan kör exempelvis bitsafe och andra e-banker.

Känns ju som att risken är minimal, eller?
2020-08-25, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Rekommenderar Operador, dom är väldigt smidiga och sköna, inte det minsta krångligt för dig som operatör.
Mohaaa visst är det en smidig sida?
Snabb och välgjord tekniskt men fullständigt galen för operatören
60 mess i timman om man har tur och inte får 350 tecken plus mess..
JH är ju rena semestern jämfört ha ha
CW bara rullar på i 120+/Tim hela tiden om det är kö.
Skriver på Operador när det inte finns någon kö på dom andra bara
Senast redigerad av CrystalineAA 2020-08-25 kl. 12:10.
2020-08-25, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Att starta upp en egen sida där operatörer få gå med på träff, bestämma tid och plats. Beställ in en hora och skicka henne. Target kommer ej klaga då han blivit förblindad av kärleken.
Vi får ju boka träff på Operador
2020-08-25, 12:14
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Vi får ju boka träff på Operador
Det var mer riktat till JH-operatörerna haha!
2020-08-25, 12:22
Medlem
Citat:
Det var mer riktat till JH-operatörerna haha!
Och även oss på CW som får en örfil om vi gör det
2020-08-25, 12:23
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Och även oss på CW som får en örfil om vi gör det
Haha ja rätt mesigt det! Tacka vet jag Operador
2020-08-25, 14:18
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Nystartad sida, 0.13€ per meddelande 125 tecken i snitt, månadslön, svenska, inte lika krävande coacher snarare tvärtom, mindre loggning.
Det enda som skiljer sig är 0.01 euro för att skriva nästan dubbelt med tecken som på CW?
2020-08-25, 14:40
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Om det är någon som är less på sitt nuvarande jobb på JH, operador eller CW så kontakta mig.
Nystartad sida, 0.13€ per meddelande 125 tecken i snitt, månadslön, svenska, inte lika krävande coacher snarare tvärtom, mindre loggning.
€0.13 var lågt. Är den nystartad så är trafiken inte den bästa. Inget kommer få mig att byta företag iallafall haha. Antal tecken var högt i jämförelse hos mitt nuvarande jobb.
2020-08-25, 15:12
Medlem
Citat:
€0.13 var lågt. Är den nystartad så är trafiken inte den bästa. Inget kommer få mig att byta företag iallafall haha. Antal tecken var högt i jämförelse hos mitt nuvarande jobb.
Det är lågt, men 0.1 mer än JH. Trafiken har jag inte märkt vara speciellt dålig. Aldrig haft väntetid.
Som sagt, nystartad. Det är tävling just nu om att skriva flest meddelanden per månad. Kommer att komma bonusar och bonusstege senare som jag förstått det.
2020-08-25, 15:27
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Det är lågt, men 0.1 mer än JH. Trafiken har jag inte märkt vara speciellt dålig. Aldrig haft väntetid.
Som sagt, nystartad. Det är tävling just nu om att skriva flest meddelanden per månad. Kommer att komma bonusar och bonusstege senare som jag förstått det.
Är inte på JH så blir inte någon ökning för mig då jag har fått en fixed rate per meddelande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in