Citat:
Ursprungligen postat av
King-Fjomp
Varför bränner han inte biblar också? Som om kristna skulle vara bättre än muslimer! Och då talar jag inte bara om kristna från sydliga breddgrader!
Självklart är kristna bättre. De har både haft en upplysningstid och är betydligt mer civiliserade idag med homoäktenskap osv. Det skulle aldrig hända i en moské, eftersom islam är kvar i medeltiden.
Kristna kyrkor tar också öppet avstånd från de försvinnande få "kristna" terrorhandlingarna som hänt, tillskillnad från de muslimska moskéerna när det begås muslimska terrorhandlingar, vilka fö är många många fler.
Många sker dessutom i vita kristna områden där muslimer inte hör hemma.
Muslimer tvingar kvinnor att gå i burka och slöja över hela världen och har fortfarande dödstraff för apostasi och praktiserar kusinäktenskap. Etc etc.
Jag kan garantera dig att det kommer en tid när majoriteten av européern tröttnar och vill göra sig av med islam i Europa där den aldrig hört hemma. Inom en snar framtid. Den dagen kommer både du och jag uppleva. Mark my words.
Islam är skräp och Muhammed är en hyllad pedofil. Muslimer är dumma smutsiga hundar. Inget annat.