2020-08-25, 11:11
Medlem
John.Walkers avatar
Lätt sparka på muslimerna där väldigt många är underklass och svaga i samhället ekonomiskt och politiskt.

Prova bränna Talmud eller Israels flagga så får du se konsekvenserna.

Där har du en skyddad Elit grupp som man inte får kritisera.

Vi har SD i riksdagen med huvuduppgift att kritisera islam och muslimer så det är inget som ingen redan gör.

Prova med judarna så får du se
Citera
2020-08-25, 11:19
Medlem
Muslimer och kommunister är ju helt dumma i huvudet. Dan Park och Rasmus Paludan vill ju ha en reaktion. Muslimerna skulle bara ignorerat det hela då hade dom fått stå där ensamma och bränna en bok. Muslimerna och kommunisterna ger dom exakt det dom vill ha, dvs uppmärksamhet
Citera
2020-08-25, 11:23
Medlem
deadsets avatar
Islamismen visar återigen var skåpet ska stå. "Om ni kritiserar vår totalitära ideologi så kommer vi bränna upp era bilar, knivhugga era söner och gruppvåldta era döttrar, och kanske till och med mörda er, för islam är här för att stanna. Ummah.".
Citera
2020-08-25, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av King-Fjomp
Varför bränner han inte biblar också? Som om kristna skulle vara bättre än muslimer! Och då talar jag inte bara om kristna från sydliga breddgrader!

Självklart är kristna bättre. De har både haft en upplysningstid och är betydligt mer civiliserade idag med homoäktenskap osv. Det skulle aldrig hända i en moské, eftersom islam är kvar i medeltiden.

Kristna kyrkor tar också öppet avstånd från de försvinnande få "kristna" terrorhandlingarna som hänt, tillskillnad från de muslimska moskéerna när det begås muslimska terrorhandlingar, vilka fö är många många fler.

Många sker dessutom i vita kristna områden där muslimer inte hör hemma.

Muslimer tvingar kvinnor att gå i burka och slöja över hela världen och har fortfarande dödstraff för apostasi och praktiserar kusinäktenskap. Etc etc.

Jag kan garantera dig att det kommer en tid när majoriteten av européern tröttnar och vill göra sig av med islam i Europa där den aldrig hört hemma. Inom en snar framtid. Den dagen kommer både du och jag uppleva. Mark my words.

Islam är skräp och Muhammed är en hyllad pedofil. Muslimer är dumma smutsiga hundar. Inget annat.
Senast redigerad av redlineoffside 2020-08-25 kl. 11:31.
Citera
2020-08-25, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Muslimer och kommunister är ju helt dumma i huvudet. Dan Park och Rasmus Paludan vill ju ha en reaktion. Muslimerna skulle bara ignorerat det hela då hade dom fått stå där ensamma och bränna en bok. Muslimerna och kommunisterna ger dom exakt det dom vill ha, dvs uppmärksamhet
De flesta kommer ju ignorera.
Och det är det media kommer visa och "hylla", som om det är ett under att just islamer kan "inte låta sig provoceras"!
Och provokatörerna kommer utmålas som onda, rasistiska och "hetsare".
Prova att göra samma sak med Bibeln
och kristna.
Tror ni medias uppmärksamhet, fokus, problemidentifiering och sympati hade varit likadan?
😂
Det här är det värsta jag vet!
Att man har olika måttstock.
Citera
2020-08-25, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Självklart är kristna bättre. De har både haft en upplysningstid och är betydligt mer civiliserade idag med homoäktenskap osv. Det skulle aldrig hända i en moské, eftersom islam är kvar i medeltiden.

Kristna kyrkor tar också öppet avstånd från de försvinnande få "kristna" terrorhandlingarna som hänt, tillskillnad från de muslimska moskéerna när det begås muslimska terrorhandlingar, vilka fö är många många fler.

Många sker dessutom i vita kristna områden där muslimer inte hör hemma.

Muslimer tvingar kvinnor att gå i burka och slöja över hela världen och har fortfarande dödstraff för apostasi och praktiserar kusinäktenskap. Etc etc.

Jag kan garantera dig att det kommer en tid när majoriteten av européern tröttnar och vill göra sig av med islam i Europa där den aldrig hört hemma. Inom en snar framtid. Den dagen kommer både du och jag uppleva. Mark my words.

Islam är skräp och Muhammed är en hyllad pedofil. Muslimer är dumma smutsiga hundar. Inget annat.
Och du är ett troll som vill skapa missförstånd och bråk på riktigt.
Nej islamer som människor är inte hundar.
Dan Park och han dansken är inte smutsiga heller.
Vi är alla människor.
Men vad vi ställer oss bakom är olika!
Citera
2020-08-25, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Spännande att det plötsligt kommit så många muslimer till Flashback.
Känns lite sadistiskt att försöka ta plats på ett ställe där man inte är välkommen.

Självklart ska man få bränna koranen precis lika mycket som man får bränna Sagan om Ringen.
Ingen som helst skillnad.

Intressant. Menar du också att man ska få bränna den svenska flaggan lika mycket som en piratflagga fån Pirates of the caribbean? Är det någon skillnad för dig?
Citera
2020-08-25, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Och du är ett troll som vill skapa missförstånd och bråk på riktigt.
Nej islamer som människor är inte hundar.
Dan Park och han dansken är inte smutsiga heller.
Vi är alla människor.
Men vad vi ställer oss bakom är olika!

Nej jag är inget troll och missförstånd är precis vad jag undviker.

Jag gör det bara väldigt klart och informerar folk att islam inte har någonting somhelst i moderna och civilicerade Europa att göra överhuvudtaget. Ligga med arseler i vädret ska de göra i MENA. Det finns inget positivt med det. Tvärtom.

Därför är det väldigt viktigt att alla börjar förbereda sig inför framtiden när islam ska bort från samhället, så att det blir så smidigt och enkelt som möjligt.
Citera
2020-08-25, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Lätt sparka på muslimerna där väldigt många är underklass och svaga i samhället ekonomiskt och politiskt.

Äh det är BS, många av musslorna är rika, somliga stenrika. Du vet inte ett skit om deras ekonomi. Inte ett jäva skit vet du. Men enligt PK-Pressen så är det så jävla synd om dem. Araberna har varit experter under lång tid, många år, på att hålla undan svarta pengar. Och kan tex ha pengar på bank i hemlandet. Det vet vi inte. Det framgår rätt tydligen av att Polisen i Tyskland gjort tillslag mot många arabiska klaner i bla Berlin.
Och det är inga småsummor av pengar de har suttit på, och beslagen är stora. inga romska tiggarpengar precis...

Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Västra Skrävlinge vackra kyrka, som ligger i närheten av den stora moskén i Malmö, har under de senaste nätterna utsatts för upprepad vandalisering.

https://www.sydsvenskan.se/2020-08-24/malmokyrka-vandaliserad-flera-dagar-i-rad-har-satt-in-vakter

Gissa varför?

Så kommer det att bli, man får spika för fönster och låsa och spika för dörrarna. Biblioteken likaså för bokbål det kan de få mersmak för, när musslorna går bananas.
Även om demonstrationen/koranbränningen inte blir av så kan musslorna ta detta som ett tillfälle att kaosa. Och kaosa rejält.
Citera
2020-08-25, 12:10
Medlem
pwbothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
En annan sak kring det här med attentat är att en eventuell gärningsman måste i princip utgå från att han kommer att gripas ganska fort och därmed även vara beredd på ett långt fängelsestraff.

det brukar kamelknullarna strunta i
Citera
2020-08-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Nej jag är inget troll och missförstånd är precis vad jag undviker.

Jag gör det bara väldigt klart och informerar folk att islam inte har någonting somhelst i moderna och civilicerade Europa att göra överhuvudtaget. Ligga med arseler i vädret ska de göra i MENA. Det finns inget positivt med det. Tvärtom.

Därför är det väldigt viktigt att alla börjar förbereda sig inför framtiden när islam ska bort från samhället, så att det blir så smidigt och enkelt som möjligt.
Men du ser att i ditt föregående inlägg så skrev du om islamer, dvs människorna?
Inte specifikt om islam som religion och system.
Det är det jag vänder mig emot, därför att människor kan vara väldigt olika och det är inte de som är vad religionen säger.
Citera
2020-08-25, 12:20
Avslutad
Islam är fullt av hets mot folkgrupp och djurplågeri
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här