2020-08-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Själv låter du som ett luder, som försöker få de hela som de handlar om honom.

Wow! Vilken inlevelse du har Min kille har för många år sedan gjort mig orätt om vi säger så. Därför jag inte känner världens samvete nu, och dessutom inte agerat på känslorna heller.
Citera
2020-08-24, 21:34
Medlem
BaronRoevpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monopol1
Tack för dina teorier

Det är väldigt uppenbart att jag är i förhållande, inget snack om saken.

Hans nummer finns inte på nätet och han verkar inte finnas på sociala medier iheller. Helt sjukt att jag ens stalkat honom såhär och det hade ju inte varit okej att kontakta honom ändå.

Sen oavsett kan jag inte sätta fingret på honom riktigt. Snygg kille under 30 som bor ensam i ganska fint område med sin lilla hund. Tror han säljer röka dessutom. Och vem vet vad mer...

Vet inte vad jag vill, antagligen sluta tänka på honom. Förstår inte hur jag blivit så hooked på någon jag aldrig pratat med. Mitt liv är tråkigt antar jag.

Ps, min man har uppenbart märkt av stämningen. Visat svartsjuka och random nämnt snubben. Även typ börjat hälsa på honom och försökt snacka lite(vet han använder denna taktik för att avväpna när han märker någon är lite för intresserad) men grannen har enligt mig varit ganska undvikande mot honom.

Ja, men han dagdrömmer väl lite om dig med. Kanske lite blyg.

Kolla om han kan meka ordentliga roevpannor annars är det inte mycket att ha skulle jag säga.

Svartsjuka är inget bra tecken.
Du har igentligen 2st val nu.

1. Glöm snubben. Du har ditt, Visa uppskattning till han du lever ihop med.
Det var roligt när det varade men han är antagligen lika smak och färglös som de flesta andra snubbar.

2. Prata med han en gång så han inte är så mystisk längre. Kolla om han becknar nått bra.
köp en 5a å dela med din partner.

//Baron
Citera
2020-08-24, 21:35
Medlem
neiges avatar
hur blev han snyggare och mer manlig på 1-2 år?
Citera
2020-08-24, 21:35
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Om du frågar mig börjat du passera gränsen för oskyldig flirt. Eller när går den gränsen? Eller är det kanske en gräns som sakta flyttas? Från blickar till hälsning till att ni efter en tid träffar på varandra på väg hem från en AW lite runda under fötterna och omfamnar varandra med ett "Heeeej de va längesen". Där efter kanske kramen är etablerad och ni byter nr då han behöver hundvakt och så rullar det vidare?

Var sätter vi vår egen moraliska gräns? Etiskt kan vi alla säga "luften är fri" men är den det för dig? Din partner? Vad har ni kommit överens om?
Citera
2020-08-24, 21:37
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Blandade ut rökat med roider?
Citera
2020-08-24, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Om du frågar mig börjat du passera gränsen för oskyldig flirt. Eller när går den gränsen? Eller är det kanske en gräns som sakta flyttas? Från blickar till hälsning till att ni efter en tid träffar på varandra på väg hem från en AW lite runda under fötterna och omfamnar varandra med ett "Heeeej de va längesen". Där efter kanske kramen är etablerad och ni byter nr då han behöver hundvakt och så rullar det vidare?

Var sätter vi vår egen moraliska gräns? Etiskt kan vi alla säga "luften är fri" men är den det för dig? Din partner? Vad har ni kommit överens om?

Jo, jag vet ju att detta inte är okej egentligen. Vi har haft en ganska djup svacka och han har som sagt svikit mitt förtroende för många år sedan. Antar jag lite sett det som att jag har ett frikort.

Men med allt detta sagt har ju tanken hela tiden varit att fortsätta leva tillsammans med min man. Vi har haft det fantastiskt ihop men ganska kass senaste åren vilket nästan resulterade i en separation nyligen.
Citera
2020-08-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neige

Gick från spinkig till biffig.
Citera
2020-08-24, 21:39
Bannlyst
Citat:
Wow! Vilken inlevelse du har Min kille har för många år sedan gjort mig orätt om vi säger så. Därför jag inte känner världens samvete nu, och dessutom inte agerat på känslorna heller.

Är väl fullständigt skitsamma?
Det gör inte dig till mindre luder bara för att du är tillsammans med ett manligt sådant.
Är fortfarande dig man bör ifrågasätta med ditt veliga känsloliv och inte någon man som finner dig attraktiv.
Citera
2020-08-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronRoevpanna
Ja, men han dagdrömmer väl lite om dig med. Kanske lite blyg.

Kolla om han kan meka ordentliga roevpannor annars är det inte mycket att ha skulle jag säga.

Svartsjuka är inget bra tecken.
Du har igentligen 2st val nu.

1. Glöm snubben. Du har ditt, Visa uppskattning till han du lever ihop med.
Det var roligt när det varade men han är antagligen lika smak och färglös som de flesta andra snubbar.

2. Prata med han en gång så han inte är så mystisk längre. Kolla om han becknar nått bra.
köp en 5a å dela med din partner.

//Baron

Jo, jag antar det blir alternativ 1. Behöver väl bara få ut känslorna på nått vis så jag kan sluta fantisera.
Citera
2020-08-24, 21:51
Avslutad
Det är vad jag kallar för påfågeln.
Karisma, mystik och charm.
Dvs, honorna jagar hanen.

Du gillar det du ser och du kan inte sluta tänka det.
Du ska aldrig sluta tänka på det. Det är så vi vill ha det men dagens killar/män har inte det. (Hatten av för er)
Jag vet inte hur jag gör det, det är en naturlig energi. Har tappat räkningen över antalet kvinnor som börjar inse att deras nuvarande förhållande inte räcker till.

En tröst. Om inte du uppskattar det du har så tar du en emotionell risk. Var singel nästa gång.
Senast redigerad av Vermillions 2020-08-24 kl. 21:57.
Citera
2020-08-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Det är vad jag kallar för påfågeln.
Karisma, mystik och charm.
Dvs, honorna jagar hanen.

Du gillar det du ser och du kan inte sluta tänka det.
Du ska aldrig sluta tänka på det. Det är så vi vill ha det men dagens killar/män har inte det. (Hatten av för er)
Jag vet inte hur jag gör det, det är en naturlig energi. Har tappat räkningen över antalet kvinnor som börjar inse att deras nuvarande förhållande inte räcker till.

En tröst. Om inte du uppskattar det du har så tar du en emotionell risk. Var singel nästa gång.

Han har absolut en manlighet som är ovanlig samtidigt som han har väldigt snälla ögon och verkar lite blyg.

Men nej, du har ändå inte helt rätt. Han har varit den som varit uppenbart intresserad hela tiden. För mig började det sakta för ett år sen ungefär.

Han är otroligt sexig. Och jag har inte på över 10 år känt så över en annan man än min egen. Antar det är såhär det känns för många män som har närmre till attraktion bara av det fysiska än vi kvinnor. Vilken utmaning att stå emot denna känsla. Är nog bra vi flyttade därifrån.
Citera
2020-08-24, 22:03
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Jag funderar över vad han egentligen ville.

Antingen så missuppfattade du situationen, eller så hoppades han på en snabbis i tvättstugan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in