2020-08-24, 21:09
Medlem
Hade en granne i min förra byggnad som jag först inte la märke till direkt. Märkte däremot att han verkade finna mig attraktiv men inget jag tänkte mer på. Men, över tid, 1-2 år blev han mer intensiv i att visa att han tyckte om vad han såg med djupa blickar, leende och såg nästan ut som en nykär tonåring när jag kom gående ibland. Det märkliga var att jag själv började känna en otroligt stark dragning till honom då han blev betydligt snyggare och mer manlig under åren jag bodde där.
Kan tillägga jag är i förhållande och flyttade ganska nyligen därifrån. Jag funderar över vad han egentligen ville. Ibland kändes det som att han ville försöka ta kontakt men var för osäker och nån gång lät han sin hund lite snabbt få lukta på mig, sådär som hundar gör, och det kändes som att han på så sätt kanske tänkte vi skulle börja prata eller något.

Av någon anledning kan jag inte sluta tänka på honom, fel då jag är i ett förhållande. Jag funderar på varför han betedde sig som han gjorde. Energin blev så himla stark varenda gång jag såg honom till sist. Kan tillägga han har en jävligt busig utstrålning. Tänker han kanske håller på såhär med alla kvinnor och tar det han får.
Personligen har jag aldrig i förhållande känt mig såhär attraherad av någon att jag börjat tvivla på min förmåga till att hålla mig trogen. Nu när vi flyttat kommer jag inte se honom så ofta längre vilket typ gör mig ledsen. Hur sjukt! Och dessutom, vilken typ av man beter sig såhär mot någon i ett förhållande? En som verkligen är intresserad och vill ha kvinnan för sig själv om det nu inleds någon slags relation eller bara hoppas på ligg?
Citera
2020-08-24, 21:14
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Är detta vad kan kallar en oskyldig flirt månne? Något som är helt outtalat men förgyller dagen med ett litet pirr i magen när man går förbi varandra?
Citera
2020-08-24, 21:15
Medlem
sasos avatar
Du verkar inte vara kär i den killen du är ihop med just nu.
Varför valde du honom istället för din granne?
Citera
2020-08-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Är detta vad kan kallar en oskyldig flirt månne? Något som är helt outtalat men förgyller dagen med ett litet pirr i magen när man går förbi varandra?

Jo, skulle man väl kunna säga fast mycket mer intensitet. Iaf hur jag upplevt det. Jag har typ känt mig kär. Så jävla sjukt. Och då har jag varit i förhållande i väldigt många år och aldrig känt så förut. Kanske kan det vara en väldigt stark sexuell attraktion som händer sällan? Ja, jag vet inte. Vet bara att sättet han tittar på mig får mig att vilja kasta av mig kläderna, och det är inte lätt att få mig dit.
Citera
2020-08-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saso
Du verkar inte vara kär i den killen du är ihop med just nu.
Varför valde du honom istället för din granne?

För att jag och grannen aldrig ens pratat med varandra och eftersom jag och min kille har 10+ år på nacken + barn. Men vi har haft det kass några år. Kanske bidrar.
Citera
2020-08-24, 21:20
Medlem
BaronRoevpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monopol1
Hade en granne i min förra byggnad som jag först inte la märke till direkt. Märkte däremot att han verkade finna mig attraktiv men inget jag tänkte mer på. Men, över tid, 1-2 år blev han mer intensiv i att visa att han tyckte om vad han såg med djupa blickar, leende och såg nästan ut som en nykär tonåring när jag kom gående ibland. Det märkliga var att jag själv började känna en otroligt stark dragning till honom då han blev betydligt snyggare och mer manlig under åren jag bodde där.
Kan tillägga jag är i förhållande och flyttade ganska nyligen därifrån. Jag funderar över vad han egentligen ville. Ibland kändes det som att han ville försöka ta kontakt men var för osäker och nån gång lät han sin hund lite snabbt få lukta på mig, sådär som hundar gör, och det kändes som att han på så sätt kanske tänkte vi skulle börja prata eller något.

Av någon anledning kan jag inte sluta tänka på honom, fel då jag är i ett förhållande. Jag funderar på varför han betedde sig som han gjorde. Energin blev så himla stark varenda gång jag såg honom till sist. Kan tillägga han har en jävligt busig utstrålning. Tänker han kanske håller på såhär med alla kvinnor och tar det han får.
Personligen har jag aldrig i förhållande känt mig såhär attraherad av någon att jag börjat tvivla på min förmåga till att hålla mig trogen. Nu när vi flyttat kommer jag inte se honom så ofta längre vilket typ gör mig ledsen. Hur sjukt! Och dessutom, vilken typ av man beter sig såhär mot någon i ett förhållande? En som verkligen är intresserad och vill ha kvinnan för sig själv om det nu inleds någon slags relation eller bara hoppas på ligg?

1. Din pojkvän i hans ögon var kanske inte din pojkvän. eller var han medveten om detta?

2. Att du är i ett förhållande ses bara som en utmaning/lek

3. Han kanske skulle tända på att du var otrogen med han.

4. Eventuellt var han efterbliven i hjärnhålet

5. Ring fanskapet och kolla läget. Köp ett kontantkort först bara för i helvete.
verkar han inte vara ett psykmongo så ta en fika, å då menar jag det. En fika.
Tala inte om vart du bor/heter eller så. Sen åker du hem så ska du se att du inte behöver tänka på han mera. Eller så har du precis gjort det tio gånger värre och måste göra slut för att få träffa din själsfrände... vem vet.

Följ upp detta, Det kan bli intressant jag har kastat in popcornen i micron

Väl mött // Baron
Citera
2020-08-24, 21:20
Medlem
franges avatar
Citat:

Frågan är ju snarare - vad är det för ett luder till kvinna som beter sig så här mot en granne i trappuppgången i hemlighet medans hon redan har pojkvän?
Citat:
För att jag och grannen aldrig ens pratat med varandra och eftersom jag och min kille har 10+ år på nacken + barn. Men vi har haft det kass några år. Kanske bidrar.
Jaha. Så dår är det förståss helt okej att du beter dig så här, och har känslor för och fantiserar om andra män?

Varför har jag en känsla av att du inte skulle tycka det var okej om din kille gjorde samma som du gjort - mot en trevlig, ung, snygg, storbystad och flörtig tjej till granne som han börjat få känslor för?
Senast redigerad av frange 2020-08-24 kl. 21:23.
Citera
2020-08-24, 21:21
Bannlyst
Själv låter du som ett luder, som försöker få de hela som de handlar om honom.
Citera
2020-08-24, 21:22
Medlem
BucNasty-s avatar
Du är i ett förhållande och killen är tydligen singel? och du undrar varför män beteer sig så här mot nån som är i ett förhållande? tänk på vem som gör fel

Ett sett att se om du är flickvänsmaterial, kan du skita i din snubbe så kommer du skita i nästa snubbe. Doppa vill han helt klart, han är singel
Citera
2020-08-24, 21:25
Medlem
Citat:
Jo, skulle man väl kunna säga fast mycket mer intensitet. Iaf hur jag upplevt det. Jag har typ känt mig kär. Så jävla sjukt. Och då har jag varit i förhållande i väldigt många år och aldrig känt så förut. Kanske kan det vara en väldigt stark sexuell attraktion som händer sällan? Ja, jag vet inte. Vet bara att sättet han tittar på mig får mig att vilja kasta av mig kläderna, och det är inte lätt att få mig dit.
Känner igen mig i det du skriver från förr. När jag gick på gymnasiet en gång. I två år gick vi och rådnade i korridoren när våra blickar möttes. Minns den tiden med värme idag.

Vissa blickar är fan helt magiska, jag vet inte hur de kommer till. Det blir en laddning som höjer pulsen och vibrerar i kroppen. Kärlek? Manipulation? Ren brysk kåthet? Vad vet jag? Känslan som jag upplevde var i varje fall helt fantastisk.
Citera
2020-08-24, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronRoevpanna
1. Din pojkvän i hans ögon var kanske inte din pojkvän. eller var han medveten om detta?

2. Att du är i ett förhållande ses bara som en utmaning/lek

3. Han kanske skulle tända på att du var otrogen med han.

4. Eventuellt var han efterbliven i hjärnhålet

5. Ring fanskapet och kolla läget. Köp ett kontantkort först bara för i helvete.
verkar han inte vara ett psykmongo så ta en fika, å då menar jag det. En fika.
Tala inte om vart du bor/heter eller så. Sen åker du hem så ska du se att du inte behöver tänka på han mera. Eller så har du precis gjort det tio gånger värre och måste göra slut för att få träffa din själsfrände... vem vet.

Följ upp detta, Det kan bli intressant jag har kastat in popcornen i micron

Väl mött // Baron

Tack för dina teorier

Det är väldigt uppenbart att jag är i förhållande, inget snack om saken.

Hans nummer finns inte på nätet och han verkar inte finnas på sociala medier iheller. Helt sjukt att jag ens stalkat honom såhär och det hade ju inte varit okej att kontakta honom ändå.

Sen oavsett kan jag inte sätta fingret på honom riktigt. Snygg kille under 30 som bor ensam i ganska fint område med sin lilla hund. Tror han säljer röka dessutom. Och vem vet vad mer...

Vet inte vad jag vill, antagligen sluta tänka på honom. Förstår inte hur jag blivit så hooked på någon jag aldrig pratat med. Mitt liv är tråkigt antar jag.

Ps, min man har uppenbart märkt av stämningen. Visat svartsjuka och random nämnt snubben. Även typ börjat hälsa på honom och försökt snacka lite(vet han använder denna taktik för att avväpna när han märker någon är lite för intresserad) men grannen har enligt mig varit ganska undvikande mot honom.
Citera
2020-08-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Själv låter du som ett luder, som försöker få de hela som de handlar om honom.
Moralpoliserna har landat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in