Citat:
Ursprungligen postat av
irrelevant
Du menar alltså att Hitler och NSDAP var en psy-op i regi från wall street? Hela utgången av ww2 var planerad? Berätta gärna mer om hur det gick till.
Antony C. Sutton förklarar en del i denna intervju:
https://www.youtube.com/watch?v=zTDvLmEBESY
Vill inte gå in närmare på det här eftersom det blir för mycket OT men jag kan bara säga att historien upprepar sig. Koran-eldande stollar som Paludan (fastän blådårar som han och Park kanske rent av på allvar tror att de är gräsrot och legit dock så är de fortfarande nyttiga idioter åt det de tror att de motverkar med sin kontraproduktiva idioti) och hela det kontra-jihadistiska tramseriet är antagonisten och skurken i manuset som behövs utav eliten för att rättfärdiga allting de vill driva igenom. Det är samma sak med islamister/ISIS/Hizbollah/Hamas/Ayatollorna och dylikt i mellanöstern. Det är bara den motsatta änden utav dialektiken som satts upp och styrs på de högsta nivåerna utav bankirer i London och ideologer/demagoger/"kaos-magiker" som Dugin i Moskva som spelar ut alla sidor utav hjärntvättade duperade satar mot varandra till både vänster och höger.
Det är ett leninist-marxistiskt/mongoliskt/konfucianistiskt koncept helt främmande för naiva, lättlurade, blåögda västerlänningar. Att skapa sin egen opposition för att på lång sikt rättfärdiga invasion, erövring och subjugering. Precis det som hände i Tyskland under krypto-bolsjeviken och krypto-sionisten Hitler med andra ord. Judehatande ny-nazister/vit makt drägg utiliseras och sponsras också i smyg utav eliten för att det främjar Oded-Yinon planen. De vill skrämma iväg alla judar i väst till Israel med hjälp av intimidering och ren terror som till exempel Synagoga-skjutningen i Pittsburgh 2018 för att fortsätta tränga undan araberna i det område Israel vill ha åt sig självt. Något som leder till ökad muslimsk/MENA invandring till Europa. Den sionistiske oligarken Ihor Kolomoyskyi i Ukraina har bland annat ertappats med att sponsra högerextrema Azov bataljonen som förföljt, terroriserat och intimiderat judar i Ukraina till att göra aliyah till Israel.
Alla narrativ som spinns kring detta i mainstream såväl som de flesta alternativa medier är förvilling, sofisteri och alibi.
De som invänder mot det jag skrev ovan och börjar med sin sedvanliga semantik, sofisteri, förvilling och allmänt dialektiskt fulspel, projicering och gaslightande vet egentligen att jag har rätt men är bara intellektuellt ohederliga och förvillar medvetet alternativt är nyttiga idioter åt förvillarna.
Därmed tackar jag för mig och upprepar en sista gång vad jag skrev igår:
Åt helvete med det här. Tänker aldrig mer slå på en TV, öppna en tidning, klicka/logga in på flashback eller sociala medier överhuvudtaget någonsin igen. Jag vill inte veta något om någonting längre.
Jag önskar att jag aldrig föddes.