2019-09-24, 13:37
Bannlyst
Rädd och rädd ... det är inte så kul att se en ung tjej runt 15 år som jag inte vet vem det är stå i mitten av trappan och observera mig.

Jag hade tänkt mig en bra tid med mitt nya boende. Hon är inte riktig utan är mest grå i färgen.

Du måste förstå mig,spökflicka 15 år ståendes i min trappa. Hon tycks gilla mig, Men hon är också lite skrämmande. Tro inte annat. Jag kan inte säga nåt annat.

Även om jag kan vänja mig med henne så blir jag livrädd varje gång jag ser henne.

Jag bor ensam här, och har ingen partner eller annan att tala med.

Ett annat problem, är att min hyresvärdinna inte talade om en vindslucka jag har här. Och jag med min enorma fantasi kan ju hitta på vad som helst vad som kan dölja sig bakom den...

Jag är inte helt positiv till den där vindsluckan som lever om lite grand. Min hyresvärdinna sa inget om den när vi tillsammans skrev hyreskontraktet. Hon verkade helt ärlig i sitt uppsåt!

Det låter ibland som folk faktiskt går där uppe på vinden. Låt mig återberätta en sak. Jag bor i ett hus från 1800-talet. Många har förmodligen dött här .. men jag kan köpa det.. Så jävla spökrädd är jag inte!
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Vad är du rädd för? Jag har aldrig hört talas om att någon har blivit skadad av ett spöke.

Jag är inte helt glad med flickan i trappan som skrämmer skiten av mig! . Men jag hoppas hon drar nån dag i dag.
Senast redigerad av Varsamt 2019-09-24 kl. 14:23.
Citera
2019-09-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varsamt
Jag är verkligen inte glad med den nuvarande situationen.

Varför?

Citat:
Jag bor ensam och det gör saken inte lättare.

Varför?
Citera
2019-09-24, 17:47
Bannlyst
Varför jag bor ensam?

Tja.. jag är väl en mycket ensam kille som lever ensam i all min ensamhet!

Det är inte mer än så! Hur enormt tragiskt det än nu må låta!

Det är klart jag skulle vilja ha en tjej, men det har inte blivit nån på några år.

Igår körde jag vilse dessutom. Jag är nyinflyttad på ett ställe och körde vilse med cykeln. Det var sent på kvällen och mörkt ute.

Jag var t.o.m uppe i skogen kan ni tänka er? Men fick hjälp av en tjej när jag stoppade hennes bil. Hon tog reda på var jag befann mig, och visade mig vägen hem.

Vilket hjärta hon var! Hon hjälpte mig till rätta, för jag var ganska illa ute! Innan hade jag tankar på att kontakta polisen för vägledning, för jag var ganska långt borta. Jag visste inte alls var jag var.

Men som tur var kom hon till min hjälp, den där ängeln som kom till min hjälp och fick mig hem.

Citat:
Ursprungligen postat av shakiratango
Varför?

Varför?
Senast redigerad av Varsamt 2019-09-24 kl. 18:04.
Citera
2019-09-24, 17:51
Medlem
Citat:
Varför jag bor ensam?

Öh, nej, mitt inlägg kan inte ha varit så svårt att missförstå?
Citera
2019-09-24, 23:55
Medlem
Det enda mytiska väsen jag sett i verkliga livet är troll.

Du vet om att du är ett troll va?
Citera
2019-10-05, 23:04
Medlem
Om vi utgår ifrån att utsagan är sann, så är min åsikt att någon gång så här rummet blivit riktigt krökt på den platsen, och det du ser är en projektion ifrån ett ögonblick för längesedan som repeteras med jämna mellanrum.

Inget att vara rädd för och inget som kan fixas med dagens tekniker; men börja ta betalt av folk för att se spöket / gengångaren. Är det som du säger kan du bli rik på word of mouth.
Citera
2020-08-23, 13:18
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Tycker det är konstigt då det finns massvis med folk som har tagit bilder på spöken och annat paranormalt.
Varför kan TS inte då ta en bild?
Googlar man ghost caught on picture kommer det upp 10000 tals bilder men sen får man ju själv bestämma vilka som är riktiga.
Citera
2020-08-23, 15:06
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Tycker det är konstigt då det finns massvis med folk som har tagit bilder på spöken och annat paranormalt.
Varför kan TS inte då ta en bild?
Googlar man ghost caught on picture kommer det upp 10000 tals bilder men sen får man ju själv bestämma vilka som är riktiga.

Vad är det du pratar om för något, ingen har någonsin lyckats ta en bild på en entitet som rör sig i en annan dimension och kommer aldrig att lyckas med att göra det heller.

Till TS..

Tala med henne och säg åt henne att inte störa dig något mer, kan läsa dina tankar och kan se vad du tänker för några saker som i bilder.

Eller lär dig att öppna upp din förmåga så du kan kommunicera med dom döda människor i samhället där dom förnekar att det är möjligt.
Senast redigerad av TwoThousand 2020-08-23 kl. 15:08.
Citera
2020-08-23, 16:57
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vad är det du pratar om för något, ingen har någonsin lyckats ta en bild på en entitet som rör sig i en annan dimension och kommer aldrig att lyckas med att göra det heller.

Till TS..

Tala med henne och säg åt henne att inte störa dig något mer, kan läsa dina tankar och kan se vad du tänker för några saker som i bilder.

Eller lär dig att öppna upp din förmåga så du kan kommunicera med dom döda människor i samhället där dom förnekar att det är möjligt.
Jaha då kan du börja med att bevisa att varelser från andra dimensioner existerar.
Du verkar vara fast besluten att dom finns så.
Citera
2020-08-23, 17:27
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Jaha då kan du börja med att bevisa att varelser från andra dimensioner existerar.
Du verkar vara fast besluten att dom finns så.

Lämnar människor i chocktillstånd för att dom har bevittnat sitt allra första spöke, vem är du att påstå något om bevis krav när du är en helt utomstående?

Du vill inte vara med om det.
Citera
2020-08-23, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand

Till TS..

Du menar att du kan kommunicera med de döda, trots att du knappt klarar av att göra dig förstådd i helt vanligt textform. Har de tolkar på andra sidan som gör att de kan kommunicera med dig?
Citera
2020-08-23, 19:41
Medlem
Om fotonerna från spöket träffar din synnerv kan en kamera fånga upp dom också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in