Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Jag har varit med om det! Både mindre o regelbundna muskelryckningar, och större som du verkar haft nu. Tror inte det är början på EP. Man kan krampa o rycka kraftigt av Tramadol, utan att det utvecklas till full EP. Och Gud vet vad som händer i sömnen, ibland kan man vakna med värsta träningsvärken och tom blåmärken. Så små anfall kan man nog ha ofta, i vaket o sömn läge. Även haft EP anfall, men det har varenda gång varit i samband med att ja blandat med alkohol el andra substanser. Men vi reagerar alla olika, går inte att utesluta ngt.
Nä precis. Tramadol har fan sjuka biverkningar! Efter min upplevelse har jag faktiskt bestämt mig för att inte käka mer tram.. vill fan inte få så där igen alltså! Får bli oxy då och då när jag vill mysa till det istället
Vaknar man med träningsvärk och blåmärken har man nog fått kramp i sömnen.. jag fick ingen träningsvärk utav mina ryck, trots att rycken var väldigt kraftiga.
Det var 200mg krka jag åt. Märkte att de fick min tunga att göra väldigt ont när jag tuggade på dem. Det kändes som att dem frätte på tungan typ? Är van vid att det smakar skit men inte att det gör ont.
Kan det vara något lurt med dom? I övrigt tycker jag att krka 200mg har varit schyssta.