Citat:
Ursprungligen postat av
Slumbarn
Hörni, det finns en säljare som vill sälja mig 200mg Tamol xnågonting.
Han har skickat en bild och de är signerade. De kommer i kartor alltså inte lösa, är det värt 500kr för 1 karta? Och är det så att de är legit och inte fentanyl baserade?
Citat:
Ursprungligen postat av
Joubert
Tjena,
inte intagit tram på säkert 5-7 år och valde nu i all hast beställa 225mg röda (pissIndien ofc) med djup skåra från den vendorn på FS som pumpar ut mängder av tram just nu, många vet säkert vem.
Verkar ju dock bara vara 60-40% favör för dessa och tänkte testa nu nästa vecka och har lite frågor.
Har någon erfarenhet av dessa? När ja köpte löst låg de på 300kr för att någon dag senare hej hopp flyga till att kosta 10k för många? Blir lite, Mjaa..
Iallafall
Någon här på fb som testat dem?
Dessa är inte depot va?
Om de skulle falla sönder/ va mjöliga=skit?
Har det pratats om Fentanyl i dessa?
Och slutligen, känns som om jag bör börja med att dela den, känna efter och senare om kanske ta andra halvan?
Skrev ett väldigt seriöst meddelande till denna vendor då vissa klagade på flugforum men de påstår att det e bra men kan vara ojämna typ..
225 kommer som vita vad jag vet. Testa en, smulas den sönder så är det fejk. Smakar den beskt/tramadol så är det äkta. Har köpt de vita två gånger nu, en gång från gatan och en gång från FS. Båda var fake.
Ne ingen fentanyl eller depot.
Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Ja.
Som vanligt folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Haha jaja vanligtvis kommer ruset efter ca 2-3 timmar, vet inte vilken värld du är ifrån
hahahahah roligaste jag läst på länge.