2020-08-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Tåls att sägas igen, svenskar är på vippen att börja beväpna sig.
Ska vi gissa att politikerna vaknar då? (och agerar mot svenskar givetvis)

Yes. Börjar med tredje och andra generationens invandrare som likaså är fly förbannade över denna situation.
Svenskarna följer efter naturligtvis och vad ska staten göra då? Själv har man en laddning påkar och knivar i huset spritt. Man vet aldrig när det är dags.
Citera
2020-08-21, 19:12
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Varför tror du det?

Platsen och förloppet tyder på det.
Citera
2020-08-21, 19:14
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Ja, snart är man väl på det stadiet.... Det kokar över hos folk nu. Har t.om hört från en mycket PK person att det är dags att gå ut ur EU så att vi kan stänga gränserna.

Nja... det är väl snarare FN vi ska lämna i så fall eller båda!
Citera
2020-08-21, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nja... det är väl snarare FN vi ska lämna i så fall eller båda!
Självklart. Både EU och FN mjölkar Sverige på pengar.
Citera
2020-08-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetten
Yes. Börjar med tredje och andra generationens invandrare som likaså är fly förbannade över denna situation.
Svenskarna följer efter naturligtvis och vad ska staten göra då? Själv har man en laddning påkar och knivar i huset spritt. Man vet aldrig när det är dags.
De största rasistiska utbrotten har jag hört från ex juggar (Kroater främst). För att citera en av dem om dagens läge (ur minnet): "Min far upplevde andra världskriget, jag upplevde inbördeskriget, min son ska inte hamna i samma läge. Jag slår ner negrerna och deras anhängare långt innan han riskerar att bli slagen".
Citera
2020-08-21, 19:40
Medlem
Märkigt badplatser segnat upp som någon slags hotspots för våld och stökigt beteende.
Trodde man gick till stranden för att bada Tiderna förändras!
Senast redigerad av sidsix 2020-08-21 kl. 20:00.
Citera
2020-08-21, 20:27
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granhammar
Ja, svenska medborgare. Eventuellt födda i hemländerna men kom som småknattar till Sverige.

Men som alla andra av dessa så skulle de aldrig någonsin kalla sig svensk eller integrera sig i samhället. De väljer att göra detta. Skolorna öser på med resurser på dessa individer för att de ska klara skolan och få en chans till utbildning och jobb. Men de väljer inte det. De väljer att bete sig som skit.

Enig. Jag är mest intresserad av den faktan då det öppnar för utvisning.
Citera
2020-08-22, 19:50
Medlem
Frksniffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Skitsnack.
Hans mamma har ju postat i en Facebook grupp. Han ser ut som en vanlig svensk lugn kille. Finns inga tendenser på kriminalitet hos honom..

Hur vet du det?
Citera
2020-08-22, 20:06
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Generellt kan man säga att vuxna hade ingripit för länge sen. För 20 år sen kanske.

Men en allmän osäkerhet om vad man får göra (kärringsmhället) och en känsla av att "skit i andra" gör att det inte är värt. Man kollar på. Det är sjukt. Men det är multukulti sosse Reinfeldta värld.

Vet en som skulle tillrättavisa ett gäng svartingar som jiddrat med dottern, små skitar som man skulle golvat med en halvmiss i en ärlig fight. Men han hann knappt öppna käften innan han hade en kniv i magen. Dottern satt i bilen bredvid..

Svartskallarna skyllde på varandra i rättegången och satt och flina och gick givetvis fria även om han hade en väldigt klar redogörelse vad som skedde, gick det inte att bevisa vem som gjort vad. Det är fan inte konstigt att folk låter bli många ggr.
Citera
2020-08-23, 00:05
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Vet en som skulle tillrättavisa ett gäng svartingar som jiddrat med dottern, små skitar som man skulle golvat med en halvmiss i en ärlig fight. Men han hann knappt öppna käften innan han hade en kniv i magen. Dottern satt i bilen bredvid..

Svartskallarna skyllde på varandra i rättegången och satt och flina och gick givetvis fria även om han hade en väldigt klar redogörelse vad som skedde, gick det inte att bevisa vem som gjort vad. Det är fan inte konstigt att folk låter bli många ggr.

Nej absolut, det är en ny nivå på våldet.
Citera
2020-08-23, 02:54
Medlem
Förståeligt om BO eller hans anhöriga vill vara anonyma, men det ska ställas mot att folk här på fb kanske varit på plats och kan hjälpa till om dom känner igen honom och har sett något.

Hur som helst, hoppas killen repar sig, detta verkar vara ett vidrigt brott.
Senast redigerad av gottmooos 2020-08-23 kl. 03:02.
Citera
2020-08-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Vem är brottsoffret? En sak som jag undrar över är varför det nuförtiden alltid, alltid blir knäpptyst runt brottsoffret? Är det ”nya polisen” som täpper till familjens munnar eller? Hade mitt barn blivit misshandlad eller våldtagen så skulle jag gå ut i varenda media som finns och spy ut min ilska över förövarna och den ansvariga regeringsmakten. Jag skulle gå med plakat utanför Rosenbad och jag skulle matstrejka på Sergels torg och jag skulle parkera min bil på tvärsen över tre filer på Essingeleden i värsta rusningstrafik. Herregud, vi kan inte ha ett sådant här våldsamt samhälle längre. Det är nog nu!! Vi måste bli olydiga. Säger regeringen en sak så ska vi göra precis tvärtom. Det räcker nu!!!

Ja det är konstigt....Ska den här tråden dö ut och glömmas bort som med alla andra tusentals trådar eller? Nån update? Organiserar svenskar sig i Bro eller är individualistgenen för stark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in