2020-08-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Dom spelar väl ändå i Europa League denna säsong efter att vunnit FA cupen?

// PoK

Japp, ditt lag spelar EL kommande säsong. Hur kommer det gå för er tror du?
Citera
2020-08-21, 20:40
Medlem
Citat:
Kylskåpet Maguire har blivit gripen i Grekland.

Snyggt det att vägra samarbeta med polis. Grekisk polis är inte den roligaste.

// PoK

Aj aj, kanske dags att ge bindeln till hans gigant till mittbackskollega.
Citera
2020-08-21, 20:49
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Om jag hade varit en medelmåtta till försvarare, dessutom med en lön värdig en Galactico hade jag levt ett lugnt och stilla liv. Varje dag hade jag tackat min lyckliga stjärna. Stor humor att Kylskåpet tror att han är så bra som lönen och övergångssumman visar. Hybris att slå till en poliskonstapel och sedan försöka muta vederbörande. Obs, det sista är bara ett rykte än så länge. I sinom tid får vi förhoppningsvis klarhet över själva händelseförloppet.

Twitter levererar:

Haha, den första var rätt rolig.
Citera
2020-08-21, 21:10
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Japp, ditt lag spelar EL kommande säsong. Hur kommer det gå för er tror du?

Arsenal är inte mitt lag dock, vet inte vart i från du har fått det?

// PoK
Citera
2020-08-21, 22:58
Medlem
Citat:
Arsenal är inte mitt lag dock, vet inte vart i från du har fått det?

// PoK

Inte? Du är inte sen med att dela skitsaker om United direkt medan du håller arsenalgeneralen om handen.
Citera
2020-08-21, 23:12
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Inte? Du är inte sen med att dela skitsaker om United direkt medan du håller arsenalgeneralen om handen.

Citat:
Dom spelar väl ändå i Europa League denna säsong efter att vunnit FA cupen?
Är detta att hålla generalen i handen? Vet du vad en fråga är? Du skrev på ett sätt som fick det att låta som dom INTE skulle spela i europa denna säsong.

// PoK
Citera
2020-08-22, 17:55
Medlem
Man märker att Maguire är rätt underskattad här. Får mycket skit för sin prislapp (som han har noll påverkan på). Tycker det är ganska uppenbart att han är Uniteds bästa mittback sedan Rio och Vidic. Han har sina svagheter (rätt långsam) men är väldigt nyttig. Vinner nästan allt i luften, bra med fötterna, har ledaregenskaper. Skulle säga att han är enskilt största anledningen till att Uniteds försvar numera är någorlunda stabilt. Då är det ändå hans första säsong och han kom rätt sent in i laget. Kommer nog bara bli bättre framöver. Får United in en färdig mittback som är snabb så kan det bli ett riktigt, riktigt bra mittbackspar. Laughable att folk i Sverige påstår att VNL är bättre. Maguire UTKLASSAR svensken i verkligen all statistik. Vunna dueller, nickdueller, tacklingar, brytningar. Allt.
Citera
2020-08-22, 20:35
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Man märker att Maguire är rätt underskattad här. Får mycket skit för sin prislapp (som han har noll påverkan på). Tycker det är ganska uppenbart att han är Uniteds bästa mittback sedan Rio och Vidic. Han har sina svagheter (rätt långsam) men är väldigt nyttig. Vinner nästan allt i luften, bra med fötterna, har ledaregenskaper. Skulle säga att han är enskilt största anledningen till att Uniteds försvar numera är någorlunda stabilt. Då är det ändå hans första säsong och han kom rätt sent in i laget. Kommer nog bara bli bättre framöver. Får United in en färdig mittback som är snabb så kan det bli ett riktigt, riktigt bra mittbackspar. Laughable att folk i Sverige påstår att VNL är bättre. Maguire UTKLASSAR svensken i verkligen all statistik. Vunna dueller, nickdueller, tacklingar, brytningar. Allt.

Finns det verkligen folk som tycker vnl är bättre?

Tycker Harry är lagom, vissa saker han gör som man kan slita håret utav sig på ibland. Vet någon varför han blev lagkapten?

// PoK
Citera
2020-08-22, 21:52
Medlem
Citat:
Finns det verkligen folk som tycker vnl är bättre?

Tycker Harry är lagom, vissa saker han gör som man kan slita håret utav sig på ibland. Vet någon varför han blev lagkapten?

// PoK

Massor, i synnerhet svenska Unitedfans.

Varför han blev lagkapten? Tjaa, för att han var den i truppen som var bäst lämpad för det?
Citera
2020-08-22, 23:01
Moderator
zanteras avatar
Finns nog ingen som tycker VNL är bättre än Maguire (möjligtvis folk med lättare hjärnskador) men ja prislappen kan ju knappast Maguire själv påverka.
Citera
2020-08-22, 23:40
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Massor, i synnerhet svenska Unitedfans.

Varför han blev lagkapten? Tjaa, för att han var den i truppen som var bäst lämpad för det?

Tycker bara det ser konstigt ut att han blir lagkapten så fort han kommer till klubben. I mitt tycke borde det varit Rashford eller Matić. De gea var väl kapten innan Harry? Blev han av med den för att han underpresterat så? För det vore ju lite konstigt då Olé har sagt att han är en utav de bästa i världen, i matcher där han har gjort tavlor.

// PoK
Citera
2020-08-23, 00:47
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Tycker bara det ser konstigt ut att han blir lagkapten så fort han kommer till klubben. I mitt tycke borde det varit Rashford eller Matić. De gea var väl kapten innan Harry? Blev han av med den för att han underpresterat så? För det vore ju lite konstigt då Olé har sagt att han är en utav de bästa i världen, i matcher där han har gjort tavlor.

// PoK
De Gea var kapten i ett par matcher men aldrig permanent. Young var kapten innan Maguire. De flesta yngre United-fans vill nog se Fernandes som kapten, i synnerhet efter de senaste matchernas känsloyttringar.

Jag tror att OGS valde Maguire som kapten pga att han är engelsman, han är försvarsspelare, och han är den ende i MU med leadership trait I FIFA 20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in